Σημαντικές αλλαγές σε καμπίνα, κινητήρα και τεχνολογίες που δίνουν καινοτόμες λύσεις στον χειριστή φέρουν τα νέα αυτοκινούμενα μηχανήματα συγκομιδής τεύτλων Panther 2S της Ropa. Οι πρώτες εξελίξεις αφορούν στην καμπίνα, εκεί όπου ο χειριστής επωφελείται από δύο έγχρωμα τερματικά αφής 12,1 ιντσών πλήρως προσαρμόσιμα. Εάν το δεξί υποβραχιόνιο δεν αλλάξει στο αριστερό υποβραχιόνιο, εμφανίζεται ένα χειριστήριο που έχει εκχωρηθεί στις λειτουργίες εκκένωσης της χοάνης.
Τα μηχανήματα είναι εξοπλισμένα από την βασική έκδοση με την διαδικτυακή πύλη MyRopa και τη λύση τηλεμετρίας R-Connect, τεχνολογία που δίνει πρόσβαση στο τερματικό από απόσταση. Αυτή η λειτουργία μπορεί να χρησιμοποιηθεί, ιδιαιτέρως, από έναν τεχνικό, με σκοπό την παροχή συμβουλών στον οδηγό για τις ρυθμίσεις του.
Όλα τα δεδομένα που συλλέγονται από το R-Connect μπορούν στη συνέχεια να χρησιμοποιηθούν από την πύλη MyRopa. Είναι επίσης δυνατό να στείλει ο χειριστής πληροφορίες όπως χρονοδιαγράμματα στο μηχάνημα από τον υπολογιστή.
Περισσότερος αυτοματισμός στην αφαίρεση και την πογύμνωση
Το Panther 2S κληρονομεί επίσης τα τελευταία συστήματα της μάρκας R-trim και R-Contour. Το πρώτο θα ρυθμίσει αυτόματα το ύψος απογύμνωσης, ενώ το δεύτερο θα ρυθμίσει αυτόματα, σειρά με σειρά, το βάθος αφαίρεσης. Πίσω, η αλυσίδα καθαρισμού και αποθήκευσης παραμένει αμετάβλητη με 3 τουρμπίνες καθαρισμού και χωρητικότητα χοάνης 30 m³. Το La Panther 2S εξοικονομεί γιο κινητήρα Volvo de 16,12 λίτρα.
Το Panther 2S διατηρεί τον κινητήρα Volvo των 16,12 λίτρων όμως κερδίζει λίγα άλογα με τις προδιαγραφές Tier 5 και τώρα αποδίδει 796 ίππους. Ο έλεγχος των ρύπων εξασφαλίζεται εδώ από ένα σύστημα SCR (μαζί με το AdBlue). Σύμφωνα με την εταιρεία, κάποια μοντέλα -προπαραγωγής-δουλεύουν ήδη στα πρώτα τους τεύτλα, αλλά το Panther 2S θα διατεθεί επίσημα στην αγορά μέσα στο 2022.