BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Τα πολυτάλαντα Unimog U 435 και 535 έρχονται με πληθώρα ικανοτήτων

Για το 2021, το Unimog ξεχωρίζει πάλι με τις δύο νέες κορυφαίες εκδόσεις του, U 435 και U 535 καθώς και με μια νέα έκδοση στη μεσαία κατηγορία βάρους, την U 327, η οποία συνδυάζει πολλή ισχύ με ευελιξία και υψηλό ωφέλιμο φορτίο.

21c0758_002_ac3_

Βασίλης Σοφός

21
3

Μια υδροπνευματική ανάρτηση, η οποία επιτρέπει σταθερό επίπεδο οδήγησης υπό διαφορετικές συνθήκες φόρτωσης καθώς και το νέο άνετο σύστημα διεύθυνσης, που παρέχει περισσότερη υποστήριξη σε χαμηλές ταχύτητες ή σε ακινησία είναι τα κυριότερα χαρακτηριστικά που υιοθετούν τα νέα Unimog της Mercedes, τα οποία έρχονται σε προσαρμοσμένες εκδόσεις αποκλειστικά για τον κλάδο της γεωργίας.

Unimog U 435 και U 535 με 354 ίππους

Ο κινητήρας των νέων μοντέλων U 435 και U 535 Unimog αποδίδει συνολικά 54 ίππους περισσότερους από τα προηγούμενα κορυφαία μοντέλα U 430 και U 530. Ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του εξακύλινδρου εν σειρά κινητήρα είναι ότι η ροπή των 1380 Nm, -180 Nm μεγαλύτερη από το προηγούμενο μοντέλο-, είναι ήδη διαθέσιμη από τις 1800 σ.α.λ.



Ο νέος κινητήρας συμμορφώνεται μάλιστα με τα πρότυπα εκπομπών ρύπων Euro 6 E. Εκτός από τη μεγαλύτερη ισχύ, τα νέα U 435 και U 535 Unimog προσφέρουν επίσης μια περαιτέρω βελτιστοποίηση που θα αισθανθούν αμέσως οι οδηγοί: Χάρη στον βελτιωμένο συντονισμό της αλλαγής ταχυτήτων και τον έλεγχο του συμπλέκτη, η διακοπή αλλαγής ταχυτήτων μειώνεται σημαντικά. Οι μακροπρόθεσμες συνέπειες αυτού είναι η χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και η πιο άνετη λειτουργία.

U 327: Περισσότερη ισχύς και για τη μεσαία κατηγορία, σε συνδυασμό με ευελιξία και υψηλό ωφέλιμο φορτίο

Το νέο U 327, αποδίδει 272 ίππους έναντι των 231 ίππων του U 323, το οποίο, ωστόσο, θα συνεχίσει να προσφέρεται. Το μεσαίου βάρους Unimog διαθέτει ελαφρύτερο πλαίσιο και μικρότερο μεταξόνιο, γεγονός που φέρνει ως αποτέλεσμα υψηλό βαθμό ευελιξίας και ωφέλιμο φορτίο, σε συνδυασμό, τώρα, με έναν κινητήρα υψηλών επιδόσεων. Ένα μοντέλο με μεγάλη πλατφόρμα και μακρύ μεταξόνιο είναι επίσης διαθέσιμο για ειδικές απαιτήσεις πελατών.

Υδροπνευματική ανάρτηση, άνετο τιμόνι, κάθισμα με κλιματισμό

Η υδροπνευματική ανάρτηση για τον πίσω άξονα είναι μια άλλη καινοτομία του μοντέλου Unimog 2021. Το σύστημα ανάρτησης βασίζεται σε δεξαμενές αποθήκευσης αερίου και υδραυλικούς κυλίνδρους αντί για τα συνηθισμένα σπειροειδή ελατήρια. Εκτός από το σταθερό επίπεδο οδήγησης υπό διαφορετικές συνθήκες φόρτωσης ή κατά την προσάρτηση εξαρτημάτων πίσω, αυτό το σύστημα επιτρέπει πιο σταθερό χειρισμό και υποβοήθηση κατά τη σύζευξη και την αποσύνδεση εργαλείων.



Το νέο « Comfort steering» μειώνει τις δυνάμεις του τιμονιού σε χαμηλές ταχύτητες και όταν είναι ακίνητο, ένα σημαντικό πλεονέκτημα κατά την εργασία με ελαστικά μεγάλου όγκου ή βαριά μπροστινά εργαλεία, όπως συνδυασμούς κοπής. Το ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα λειτουργεί ανάλογα με την ταχύτητα και προσαρμοσμένο στις εκάστοτε οδηγικές συνθήκες. Το σύστημα Comfort steering δημιουργεί έτσι μια μεταβλητή αίσθηση διεύθυνσης που προσαρμόζεται στις οδηγικές συνθήκες.

Το «δώρο» στους απαιτητικούς επαγγελματίες είναι φυσικά το νέο κλιματιζόμενο κάθισμα, ένα εξελιγμένο σύστημα εξαερισμού που εξασφαλίζει μια ευχάριστη θερμοκρασία. Αξίζει να σημειωθεί πως από εδώ και στο εξής (εκτός από την παραλλαγή ως τρακτέρ για την Ε.Ε.), η καμπίνα του Unimog θα είναι εξοπλισμένη με ενισχύσεις κάτω από το αμάξωμα της καμπίνας και νέους σωληνοειδείς βραχίονες στην κολόνα Α, για συμμόρφωση με το πρότυπο ECE-R29/03 για την αντοχή της καμπίνας.

Krone και Dammann σε αγαστή σχέση με τα Unimog

Για εργαλεία όπως ο μεγάλος συνδυασμός χλοοκοπτικού Krone Easy Cut B, το Unimog δείχνει τις υψηλές του επιδόσεις. Συγκεκριμένα, το U 530 είναι εξοπλισμένο με roll bar ως τρακτέρ Ε.Ε. και επομένως έχει έγκριση τύπου τρακτέρ σε όλη την ΕΕ. Μία άλλη έκδοση θα είναι εξοπλισμένη με ψεκαστικό Dammann. Το πλάτος εργασίας είναι 36 μ. και η χωρητικότητα 4000 λίτρα.



Το Unimog U 435 φέρει τη νέα υδροπνευματική ανάρτηση στον πίσω άξονα για σταθερό επίπεδο οδήγησης, το οποίο είναι σημαντικό για την εργασία με βαριά ή φαρδιά εργαλεία και προσφέρει «άνετο σύστημα διεύθυνσης». Αυτό το ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα διεύθυνσης μειώνει τις δυνάμεις του τιμονιού σε χαμηλές ταχύτητες ή σε ακινησία του οχήματος, κάτι που αποτελεί πλεονέκτημα στην εργασία με βαριά μπροστινά εργαλεία.

Η γεωργική έκδοση U 535

Το βαρύ Unimog U 535 αποκαλύπτει τα δυνατά του σημεία στην αγροτική του έκδοχή. Εκτός από ένα μπροστινό pto και ένα μπροστινό ανυψωτικό, η γεωργική έκδοση περιλαμβάνει επίσης έναν οπίσθιο ανυψωτικό μηχανισμό με έλεγχο ανύψωσης, ISOBUS, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών και υδραυλικό σύστημα LS.

Επιπλέον, το pto μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την τροφοδοσία ισχυρών μηχανημάτων, όπως θρυμματιστή ξύλου. Χάρη στον εξακύλινδρο κινητήρα υψηλής ροπής, το U 535 αποδεικνύεται επίσης γρήγορο και οικονομικό κατά τη ρυμούλκηση μεγάλων και βαρέων ρυμουλκούμενων.

Unimog αντί για τρακτέρ

Όλοι οι κινητήρες Unimog συμμορφώνονται με το τρέχον πρότυπο εκπομπών Euro 6. Το Unimog μπορεί επίσης να εγγραφεί ως «τρακτέρ» ή σύμφωνα με την έγκριση τύπου Ε.Ε. ως τρακτέρ υψηλής ταχύτητας T1b, την επίσημη ονομασία.

Σχόλια (3)
Προσθήκη σχολίου

30-06-2024 05:26Donalddaync

mexican rx online http://cmqpharma.com/# mexico pharmacies prescription drugs best online pharmacies in mexico

Απάντηση

03-04-2023 02:12ionitouth

<a href=https://buycialis.buzz>buy viagra cialis online</a> Diana RGdIIrNive 6 19 2022

Απάντηση

22-12-2021 07:39Μαστρογιωργος Φίλιππος

Δεν υπάρχει σύγκριση

Απάντηση
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία