BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Πιο αποδοτική κι στοχευμένη εργασία πετυχαίνουν οι νέες σπαρτικές MaterMacc MS800 του 2022

Ανάμεσα στα κύρια χαρακτηριστικά της σειράς σπαρτικών 8000 EVO συναντά κανείς το νέο στοιχείο σποράς που παρέχει ρυθμιζόμενο φορτίο έως 135 κιλά με διπλό δίσκο.

MS8230-MM-2-scaled

Βασίλης Σοφός

13
0

Η MaterMacc παρουσίασε τη νέα σπαρτική MS8000 EVO, ένα από τα κορυφαία μοντέλα του 2022 της εταιρείας. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, το νέο στοιχείο σποράς από το MaterMacc εγγυάται 50% αυξημένη παραγωγικότητα σε σύγκριση με την τυπική έκδοση. Αυτό μεταφράζεται σε υψηλότερη ταχύτητα σποράς, η οποία μπορεί να αγγίξει και τα 12 χλμ./ώρα. Και όλα αυτά διατηρώντας την ποιότητα και την ακρίβεια της σποράς, που ήταν πάντα χαρακτηριστικά των μηχανημάτων MaterMacc. Τα κύρια πλεονεκτήματα περιλαμβάνουν την ικανότητα εργασίας σε ένα πολύ ευρύ φάσμα συνθηκών εδάφους.



Επίσης χάρη σε μια μεγάλη γκάμα εξαρτημάτων που μπορούν να εγκατασταθούν προσφέρονται διάφορες διαμορφώσεις. Η μεγάλη χωρητικότητα της χοάνης (50 λίτρα) και η προσαρμογή του βάθους με τον διπλό δίσκο συμπληρώνουν την εικόνα. Η ταχύτητα σποράς φτάνει τα 12 χλμ./ώρα τηρώντας τις επιταγές του πρωτοκόλλου ISO 7256-1. Το πρωτόκολλο ISO καθορίζει το βέλτιστο πρότυπο ακρίβειας. Αυτό που επιτρέπει τέτοια πρότυπα υψηλής ακρίβειας είναι για παράδειγμα η νέα σφράγιση 360° και ο νέος δίσκος σποράς.

H ηλεκτρική έκδοση

Ως μια περαιτέρω εγγύηση ποιότητας, το νέο σύστημα ελέγχου MiPlus της MaterMacc παρακολουθεί την απόδοση σποράς ακριβώς βάσει του ISO 7256-1. Και αν ο χρήστης θέλει να μεταβεί από τη μηχανική έκδοση στην ηλεκτρική έκδοση, ο κατασκευαστής προσφέρει το στοιχείο σποράς MS8000 Elektro. Η έκδοση Elektro διατηρεί τα ίδια χαρακτηριστικά με τη σειρά MS8000, με την ουσιαστική διαφορά ότι η μετάδοση διανομής ενεργοποιείται ηλεκτρικά.



Όλα τα μηχανήματα, ανεξάρτητα από τον αριθμό των σειρών, είναι εξοπλισμένα με εναλλάκτη που υποστηρίζεται από μια σειρά πυκνωτών (καινοτομία Matermacc) που δεν απαιτεί τη χρήση πρόσθετων μπαταριών. Οι πυκνωτές έχουν το πλεονέκτημα, σε σύγκριση με μια μπαταρία, να έχουν μεγαλύτερη ζωή και να μην απαιτούν συντήρηση. Ο εξωτερικός ηλεκτροκινητήρας είναι το πρώτο βήμα για έναν μελλοντικό κινητήρα με έναν καινοτόμο διανομέα. Προς το παρόν, λέει η εταιρεία, απαιτείται μια σύντομη επιστροφή αλυσίδας από τον κινητήρα στον διανομέα. Αυτό γίνεται για να διατηρείται η δομή συμπαγής χωρίς να αλλοιώνεται η ενοποιημένη σχεδίαση του πλαισίου στήριξης που επιτρέπει την ευελιξία της χρήσης όσον αφορά τη σειρά σποράς.

Όλες οι εκδόσεις «Elektro» βασίζονται στο ISObus, επομένως διέπονται από μια ενιαία μονάδα ελέγχου που επιτρέπει την προβολή των λειτουργιών από το τερματικό των περισσότερων τρακτέρ. Κάθε ηλεκτρικός κινητήρας έχει έναν οδηγό ελέγχου ή ECU - ηλεκτρική μονάδα ελέγχου- και αυτό διασφαλίζει ότι ακόμη και αν μια μονάδα ελέγχου αποτύχει, οι άλλοι κινητήρες θα συνεχίσουν να λειτουργούν καθώς είναι ανεξάρτητοι.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία