BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Τα νέα τρακτέρ Spark R πολλαπλών ρόλων βάζει στη γκάμα της η Lamborghini

Καθισμένα δίπλα στα «αδέρφια τους» 6C της Deutz-Fahr, τα νέα Spark R δεν έρχονται διαφοροποιημένα εξωτερικά αλλά θα διατίθενται σε εκδόσεις 100, 120 και 129 ίππων και με ένα πλήθος νέων χαρακτηριστικών.

76765574_3752099688149633_3873085998682341376_n

Βασίλης Σοφός

16
2

Φορώντας τον τετρακύλινδρο Farmotion 45 των 3,8 λίτρων απόδοσης 110, 120 και 129 ίππων, τα νέα Spark R κάνουν πρεμιέρα σε λίγο καιρό, έχοντας στα πλεονεκτήματά τους τη δυνατότητα υιοθέτησης πολλαπλών ρόλων στο χωράφι στον και στον γεωργικό τομέα γενικοτερα. Μετά την Deutz-Fahr που παρουσίασε τη νέα σειρά 6C και τη Same με τη νέα σειρά Virtus, η Lamborghini έρχεται τώρα με τη νέα σειρά Spark R, η γκάμα της οποίας αποτελείται από το Spark R 115 με ισχύ 81,2 kW (110 ίπποι), το Spark R 125 με 88,2 kW (120 ίπποι) και το Spark R 135 με ισχύ 94,6 kW (129 ίπποι).

Όπως αναφέρθηκε, το Spark R 115 έχει τετρακύλινδρο κινητήρα 3,8 λίτρων Farmotion 45 με turbo και intercooler, ενώ τα Spark R 125 και Spark R 135 διαθέτουν τετρακύλινδρο κινητήρα Farmotion 45 Ultra 3,8 λίτρων με μεταβλητό turbo. Μόνο το μικρό Spark R 115 μπορεί να εφοδιαστεί με κιβώτιο ταχυτήτων 20+20 και 40+40 powershift με μέγιστη ταχύτητα 40 χλμ./ώρα.



Οι άλλες επιλογές μετάδοσης είναι, για όλα τα μοντέλα, ένα κιβώτιο ταχυτήτων 30+30 και 60+60 powershift με μέγιστη ταχύτητα 40 χλμ./ώρα. Σύμφωνα με την εταιρεία, ο υποψήφιος αγοραστής θα μπορεί επίσης να επιλέξει ένα κιβώτιο ταχυτήτων 20+16 RV-Shift, το οποίο είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις 40 και 50 χλμ./ώρα με αυτόματο powershift και cruise control, ενώ μπορεί να επιλέξει και το αδιαβάθμητο κιβώτιο ταχυτήτων VRT με ταχύτητα 40 και 50 km/h. Όσο για το PTO, η έκδοσή του εξαρτάται από το μοντέλο. Για παράδειγμα, το Spark R 115 με powershift είναι διαθέσιμο μόνο με PTO 540/1000 RPM, ενώ το Spark R 125 και το Spark R 135 με powershift είναι διαθέσιμα μόνο με PTO 540/540E/1000/1000E.

Τα μοντέλα RVShift και τα μοντέλα VRT παρέχονται μόνο με PTO 540/540E/1000 σ.α.λ. Η ισχύς της υδραυλικής αντλίας του Spark R 115 είναι 55 λίτρα ανά λεπτό και μπορεί να επεκταθεί στα 90 λίτρα ανά λεπτό. Η τυπική υδραυλική αντλία των άλλων μοντέλων έχει παροχή 90 λίτρων ανά λεπτό. Προαιρετική είναι μια αντλία με αισθητήρα φορτίου και παροχή 120 λίτρων. Ο πίσω σύνδεσμος του Spark R 115 μπορεί να σηκώσει βάρος 5.410 κιλών με τον πίσω σύνδεσμο των άλλων μοντέλων να μπορεί να σηκώσει 5.000 κιλά από την βασική του έκδοση και 7.000 κιλά προαιρετικά. Το βάρος του Spark R 115 είναι 5 τόνοι, ενώ τα άλλα μοντέλα είναι 500 κιλά βαρύτερα.

Σχόλια (2)
Προσθήκη σχολίου

17-03-2022 17:38Γιωργος

Ολα αυτα τα κομφορ και οι διαφημισεις του συγκεκριμενου τρακτερ,ιπποδυναμη,αυτοματισμοι,τηγανιζει πατατες,σιδερωνει τα ρουχα,διαθετει τουαλετα κ.λ.π μηδενιζονται μπροστα στην μαρκα.ολα αυτα ειναι ενα μηδεν 0 μπροστα στην ιταλικη μαρκα.μα ειναι δυνατον ιταλικο τρακτερ;;;;;;;ελα Χριστε και Παναγια.προτιμω ιαπωνα και ας μην εχει ουτε ροδες KUBOTA.ΤΕΛΟΣ.

Απάντηση Συνολικές απαντήσεις (1)
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία