Η νέα πιο σκούρα εμφάνιση δεν είναι αυτό που θέλει να δείξει η αμερικανική Raven Industries στη νέα της αυτόνομη πλατφόρμα Omnipower 3200. Η τελευταία φέρει αλλαγές στο εσωτερικό με νέα υδραυλικά συστήματα και έναν ισχυρότερο κινητήρα Cummins Stage V 200 ίππων.
Το βελτιωμένο υδραυλικό σύστημα υποστηρίζεται ότι παρέχει 50% περισσότερη ισχύ στο έδαφος για να βελτιώσει τις ταχύτητες λειτουργίας από το υδροστατικό κιβώτιο δύο ταχυτήτων (0-6 χλμ./ώρα και 0-20 χλμ./ώρα).
Η εταιρεία από τη Βόρεια Αμερική υπολογίζει ότι η αύξηση της ισχύος και τα βελτιωμένα υδραυλικά θα επιτρέψουν στο μηχάνημα να λειτουργεί λίγο πιο γρήγορα, επιτρέποντάς του να φτάσει παρόμοιες ταχύτητες με εκείνες ένός τρακτέρ.
Άλλα νέα χαρακτηριστικά που μελετά να ενσωματώσει η Raven στο νέο της μοντέλο είναι η δυνατότητα προσάρτησης λιπασματοδιανομέα χωρητικότητας 10,0 τόνων New Leader NL5000 G5 και ψεκαστικού Pattison 36 μέτρων με δεξαμενή ψεκασμού 6.000, με στόχο το μηχάνημα να μπορεί να λειτουργεί αυτόνομα είτε με το ένα είτε με το άλλο παρελκόμενο συνδεδεμένο.
Με σύστημα διεύθυνσης σε δύο και τέσσερις τροχούς, το συμβατό με ISObus Omnipower 3200 (8,1 τόνοι κενό βάρος) έχει μήκος λίγο περισσότερο από 6 μέτρα και τα ελαστικά Michelin που φοράει είναι διαστάσεων 540/70 R24. Η Raven Industries βρίσκεται επί του παρόντος στη διαδικασία εξαγοράς από την CNH. Μένει να δούμε αν ο νέος ιδιοκτήτης σχεδιάζει να φέρει το 3200 στην Ευρώπη.