BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Tετρακύλινδρο μοτέρ Stage V, κιβώτιο RVshift φιλοξενεί η νέα γκάμα Same Virtus

Η αναβαθμισμένη σειρά Virtus δέχεται πολλές επεμβάσεις στα σημεία, ωστόσο φιλοξενεί τώρα και ένα νέο τετρακύλινδρο Stage V μοτέρ, ενώ δίνει στον αγοραστή την επιλογή ανάμεσα σε δύο αξιόπιστα κιβώτια ταχυτήτων.

Virtus_135_Stage_V_Campo_DJI_0431

Βασίλης Σοφός

4
0

Η νέα γκάμα SAME Virtus Stage V έρχεται στην Ελλάδα και, προσφέροντας πάντα εξαιρετικές επιδόσεις, φοράει το νέο κινητήρα FARMotion 45 που αποδίδει ισχύ από 116 έως 143 ίππους (συμπερ. Boost), εξοπλίζεται με το κιβώτιο RVshift με APS (Automatic Powershift), ένα υδραυλικό σύστημα 120 λίτρων το λεπτό με ανίχνευση φορτίου (Load Sensing) και λύσεις έξυπνης γεωργίας SDF (Smart Farming Solutions) ενσωματωμένων ψηφιακών υπηρεσιών που δημιουργήθηκαν για ταχύτερες εργασίες και μέγιστη ακρίβεια. Η γκάμα Virtus Stage V εισάγει επίσης μία νέα, μονοκόμματη, υψηλής ορατότητας οροφή που καθιστά την εργασία με έναν εμπρός φορτωτή ευκολότερη και ασφαλέστερη. Η ευελιξία είναι αποτέλεσμα των συμπαγών διαστάσεων του κινητήρα και της εξαιρετικής απόκρισης των κιβωτίων με λειτουργία Stop&Go, λέει η κατασκευάστρια.



Το νέο πακέτο φωτισμού με αποδοτικά φώτα δρόμου και εργασίας που είναι τέλεια ενσωματωμένα στη σχεδίαση του SAME Virtus Stage V, επιτρέπει την τοποθέτηση έως 12 φώτων εργασίας LED στην οροφή, 2 πρόσθετων λυχνιών LED στις εμπρός κολόνες της καμπίνας και 2 φώτων LED στο καπό, εξασφαλίζοντας άριστο φωτισμό ακόμα και στις πιο δυσχερείς συνθήκες ορατότητας. Την ισχύ των τρακτέρ της νέας γκάμας Same Virtus Stage V προσφέρει, όπως είπαμε, ένας συμπαγής κινητήρας, που συνδυάζει χαμηλό λειτουργικό κόστος με περιορισμένες απαιτήσεις συντήρησης.



Η νέα, τετρκύλινδρη μονάδα FARMotion 45 διαθέτει σύστημα ψεκασμού καυσίμου common rail πίεσης 2.000 bar και ανεμιστήρα e-visco, ενώ τα μοντέλα 125 και 135 εφοδιάζονται επίσης με έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας. Χάρη σε αυτή τη σουίτα προηγμένων λύσεων οι κινητήρες αποδίδουν μέγιστη ισχύ έως 143 ίππους (συμπερ. του Boost) στις 2.000 σαλ., και ροπή μέχρι 576 Nm στην ισχυρότερη έκδοση.

Επιλογή ανάμεσα σε ρεβέρσα και πλήρως powershift

Το πρώτο κιβώτιο για τα νέα Virtus είναι ένα ένα βασικό πεντατάχυτο κιβώτιο με 2 εύρη σχέσεων, μια υδραυλική ρεβέρσα, λειτουργία Stop&Go και μονάδα Powershift 2 ή 3 σταδίων ώστε να προσφέρει συνολικά 60+60 σχέσεις (συμπερ. των πολύ αργών supercreepers). Όπως σημειώνει η Same, πρόκειται για μία λειτουργική λύση που προσφέρει μία αποτελεσματική απάντηση στις ανάγκες οποιασδήποτε εφαρμογής: η μέγιστη ταχύτητα στο δρόμο είναι 40 χλμ./ώρα και επιτυγχάνεται στις 1.780 στροφές ανά λεπτό ενώ, στο άλλο άκρο το προαιρετικό σύστημα supercreeper (πολύ αργό) επιτρέπει ταχύτητες εδάφους μόλις 100 μέτρα το λεπτό με τον κινητήρα στις μέγιστες στροφές λειτουργίας του.

Το RVshift, από την άλλη, είναι ένα καινοτόμο κιβώτιο που εξελίχθηκε ειδικά γι’ αυτή την κατηγορία ισχύος, το οποίο προσφέρει πολύ υψηλά επίπεδα άνεσης τόσο κατά τη διάρκεια εργασιών στο χωράφι όσο και όταν το τρακτέρ κινείται σε δημόσιους δρόμους, όπου η τελική ταχύτητα των 50 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται στις 1.910 σαλ. Το full-Powershift σύστημα συνδυάζει άριστη απόδοση στο χωράφι με ομαλές αλλαγές μεταξύ των συνολικά 20+16 σχέσεων, ενώ το νέο joystick -διατίθενται σε δύο εκδόσεις- επιτρέπει την πρόσβαση σε όλες τις βασικές λειτουργίες του κιβωτίου από μία διεπαφή χειρισμού.



Η στάνταρ έκδοση επιτρέπει στο χειριστή να αλλάζει σχέσεις με το χέρι (ενώ διατίθεται επίσης πρόγραμμα αυτόματων αλλαγών) και να ορίζει την ταχύτητα ταξιδιού, ενώ το προαιρετικό χειριστήριο διαθέτει επιπλέον 3 μπουτόν και ένα μπουτόν του αντίχειρα, τα οποία είναι προγραμματιζόμενα από το χρήστη να αντιγράφουν τα χειριστήρια για οποιαδήποτε ηλεκτρονικά ελεγχόμενη λειτουργία.

Η νέα γκάμα Virtus διατηρεί όλα τα ανταγωνιστικά χαρακτηριστικά και τις ικανότητες που ήδη διέθετε στάνταρ η προηγούμενη γενιά, όπως δισκόφρενα και στους 4 τροχούς, μία εντυπωσιακή μέγιστη γωνία διεύθυνσης 55°, ηλεκτροϋδραυλικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό (εμπλοκή 100%) και τετρακίνηση, ώστε να επιτυγχάνεται μέγιστη ασφάλεια, πρόσφυση και ευελιξία σε όλες τις συνθήκες. Προαιρετικά προσφέρεται ένας ηλεκτρονικά ελεγχόμενος αναρτώμενος εμπρός άξονας και μια αυτοματοποιημένη λειτουργία ελέγχου εμπλοκής διαφορικού και τετρακίνησης.



Οι εκδόσεις RVshift διατίθενται με σύστημα Powerbrake (ένα brake booster που προέρχεται από εφαρμογές σε αυτοκίνητα) και το HPB Hydraulic Parking Brake στάνταρ, αλλά μπορούν επίσης να εφοδιάζονται με το προαιρετικό HEB, (Hydraulic Engine Brake), που ενεργοποιεί το κύριο υδραυλικό κύκλωμα του τρακτέρ και το συνεκτικό ανεμιστήρα viscostatic ταυτόχρονα, για αύξηση του φρένου του κινητήρα. Για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις εργασιών κάθε είδους, η νέα οικογένεια Virtus Stage V διατίθεται στο βασικό εξοπλισμό της με προγράμματα στροφών PTO 540, 540 ECO, 1.000 και 1.000 ECO. Προαιρετικά διατίθεται ένα πρόγραμμα groundspeed PTO (ταχύτητα εδάφους) με ανεξάρτητο άξονα παροχής ισχύος (independent output stub shaft).



Όλα τα τρακτέρ διατίθενται στάνταρ με τη λειτουργία AutoPTO, που συνδέει και αποσυνδέει το PTO αυτόματα σε σχέση με τη θέση του πίσω ανυψωτικού 3 σημείων. Το πίσω ανυψωτικό έχει μέγιστη ικανότητα 5.000 κιλά, που μπορεί να αυξηθεί στα 7.000 κιλά με προαιρετικούς, συμπληρωματικούς κυλίνδρους. Ηλεκτρονικά ελεγχόμενο, το πίσω ανυψωτικό συνοδεύεται από anti-dumping -μία λειτουργία που μειώνει την ταλάντωση η οποία παράγεται από τα τοποθετημένα παρελκόμενα- στον βασικό εξοπλισμό, ενώ το προαιρετικό εμπρός ανυψωτικό 3.000 κιλών διατίθεται με ένα εμπρός PTO 1.000 σ.α.λ. Τα τρακτέρ SAME Virtus Stage V μπορούν να διαμορφώνονται με μία γκάμα διαφορετικών εκδόσεων υδραυλικών συστημάτων. Κορυφαία διάταξη, όπως αναφέρει η εταιρεία, είναι ένα υδραυλικό σύστημα Ανίχνευσης Φορτίου (Load Sensing) με ταχύτητα ροής 120 λ./λ., έως και 10 εξόδους και συνδέσμους Power Beyond.

Το υδραυλικό σύστημα διεύθυνσης τροφοδοτείται από ένα ανεξάρτητο κύκλωμα με δική του ειδική αντλία.

Καμπίνα TopVision και πλήθος αξεσουάρ

Μέσα στον χώρο εργασίας, ο χειριστής έχει τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε 3 διαφορετικά επίπεδα εξοπλισμού τα οποία προσφέρουν το χώρο, την άνεση και τα χαρακτηριστικά που συνήθως συναντώνται σε πολύ ακριβότερα μοντέλα τρακτέρ. Μηχανική ανάρτηση καμπίνας, φώτα εργασίας LED, iMonitor, οροφή υψηλής ορατότητας, ψυχόμενος θάλαμος με ηλεκτρική παροχή 12V, θύρες USB και ηχοσύστημα με ψηφιακό ραδιόφωνο DAB+ είναι μερικά μόλις από τα προαιρετικά αξεσουάρ που διατίθενται με τη νέα οικογένεια Same Virtus Stage V.



Μία εκτενής λίστα αξεσουάρ περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, δύο ειδικά, έτοιμα κιτ για εγκατάσταση ενός εμπρός φορτωτή, καθώς και δύο εμπρός φορτωτές που δημιουργήθηκαν ειδικά για την γκάμα Virtus Stage V. Επιπλέον, μία σειρά νέων λειτουργιών που προσφέρει η καινοτόμα σουίτα λύσεων έξυπνης γεωργίας SDF Smart Farming Solutions, επιτρέπει τη διαμόρφωση του ιδανικού μηχανήματος για τις ανάγκες που έχει ο χρήστης τώρα αλλά και στο μέλλον.

Τα μηχανήματα της Deutz-Fahr διαθέτει στην ελληνική
αγορά η εταιρεία  Θεοχαράκης Α.Ε (τηλ. 21 0347 9700)

  • ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
  • Same
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία