Η Lamborghini παρουσιάζει το νέο Spire Trend, που κινείται από τους νέους κινητήρες FARMotion 35, οι οποίοι έχουν αναπτυχθεί ειδικά για χρήση στον γεωργικό κλάδο. Δεύτερο σημαντικό σημείο ανανέωσης τα νέα κιβώτια ταχυτήτων που επιτρέπουν τελική ταχύτητα 40 χ.α.ω. σε λειτουργία ECO, ενώ τα λεπτά, συμπαγή μέρη του τρακτέρ εξασφαλίζουν υψηλή ευελιξία ακόμα και στους πιο στενούς χώρους.
Η νέα σειρά Spire Trend προσφέρεται σε 4 μοντέλα από 66 έως 102 ίππους, τα οποία χαρακτηρίζονται από ιδιαίτερη απόδοση και χαμηλές απαιτήσεις συντήρησης. Με σύστημα έγχυσης καυσίμου common rail, στροβιλοσυμπιεστή με ενδιάμεσο ψυγείο και wastegate με ανεμιστήρα, οι κινητήρες προσφέρουν υψηλές επιδόσεις με τη χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου σε αυτήν την κατηγορία, όπως τονίζει η κατασκευάστρια.
Τα πρότυπα εκπομπών Stage V πληρούνται με ένα συνδυασμένο σύστημα μετεπεξεργασίας καυσαερίων (DOC+DPF για τα μοντέλα 70 και 80 ή DOC+DPF+SCR για τα μοντέλα 90 και 100). Με μέγιστες στροφές ανά λεπτό τις 2.200, οι νέοι κινητήρες FARMotion 35 έχουν υψηλό απόθεμα ροπής έως και 35%, στο Spire Trend 100. Ταυτόχρονα, η ηλεκτρονική διαχείριση κινητήρα επιτρέπει στον οδηγό να εξοικονομήσει δύο ταχύτητες εργασίας και να τις ανακαλέσει χρησιμοποιώντας ειδικά κουμπιά.
Αναφορικά με τη σχεδίαση, το καπό στα νέα μοντέλα κουκούλας προσφέρει χώρο για το σύστημα κατάλυσης DOC και το φίλτρο PowerCore δύο σταδίων, το οποίο διατίθεται προαιρετικά με εξαγωγή σκόνης. Για τη διευκόλυνση της συντήρησης, όλα τα σημεία επιθεώρησης και συντήρησης έχουν γίνει πιο προσβάσιμα, ενώ δύο εύχρηστες γρίλιες έχουν προστεθεί για να διατηρήσουν το πακέτο ψύξης ακόμα πιο καθαρό.
Τα νέα κιβώτια
Η βασική διαμόρφωση του κιβωτίου περιλαμβάνει ένα σασμάν 5 ταχυτήτων με 3 σειρές και ένα μοχλό (συνολικά 15+15 ταχύτητες). Αυτό επιτρέπει ταχύτητα οδήγησης 40 χ.α.ω. μόνο στις 1800 σ.α.λ. (με ελαστικά 420/70 R30). Με μια προαιρετική ομάδα, ο αριθμός των διαθέσιμων ταχυτήτων αυξάνεται σε 30+15. Στο χαμηλότερο διαθέσιμο επίπεδο, το τρακτέρ επιτυγχάνει ταχύτητα οδήγησης μόλις 245 μ./ώρα στις μέγιστες στροφές του κινητήρα. Η ηλεκτροϋδραυλική τετρακίνηση και το κλείδωμα διαφορικού στον μπροστινό και τον πίσω άξονα ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό.
Όλα τα τρακτέρ είναι εξοπλισμένα με ταχύτητες PTO 540 σ.α.λ. και 540 ECO στον βασικό εξοπλισμό. Ένας άξονας PTO με 1.000 σ.α.λ. και ένας άξονας PTO εδάφους μπορούν να παραγγελθούν από το εργοστάσιο. Ο μπροστινός άξονας προσφέρει μέγιστη ικανότητα φόρτωσης 2.300 κιλών και γωνία διεύθυνσης έως και 55°, με τα μπροστινά δισκόφρενα να εξασφαλίζουν και πολύ καλή ασφάλεια στο δρόμο. Σημειωτέον πως τα Spire Trend μπορούν να εξοπλιστούν από το εργοστάσιο με κιτ Light ή Ready για μεταγενέστερη προσθήκη ενός μπροστινού φορτωτή.
Ανανέωση και στα υδραυλικά
Το κύριο υδραυλικό σύστημα τροφοδοτείται από αντλία απόδοσης 48 λ./λ. ή 56 λ./λ.. Επιπλέον, όλα τα μοντέλα είναι εξοπλισμένα με ξεχωριστή αντλία διεύθυνσης στον βασικό εξοπλισμό, η οποία εξασφαλίζει την σωστή λειτουργία του συστήματος διεύθυνσης σε κάθε περίσταση. Ο πίσω σύνδεσμος έχει μέγιστη ικανότητα διαχείρισης 2.500 κιλών, η οποία μπορεί να αυξηθεί στα 3.500 κιλά. Ένα άλλο νέο χαρακτηριστικό είναι τα χειριστήρια EasyLift, τα οποία επιτρέπουν στον χειριστή να ανυψώνει και να κατεβάζει τα εξαρτήματα με ένα μόνο κουμπί στην κονσόλα.
Καμπίνα σημερινών απαιτήσεων
Η καμπίνα είναι τοποθετημένη σε ειδικά σινεμπλόκ που μειώνουν σημαντικά τους κραδασμούς από τον κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων. Το κάθισμα του οδηγού έρχεται από τον βασικό εξοπλισμό με αποτελεσματική μηχανική ανάρτηση και μπορεί να αναβαθμιστεί σε έκδοση αερανάρτησης για μέγιστη άνεση.
Στην άνεση συμβάλλει και η νέα διάταξη των χειριστηρίων, με τα τελευταία να είναι άμεσα αναγνωρίσιμα και ακόμη πιο διαισθητικά στη χρήση. Η οθόνη InfoCentre, η οποία ακολουθεί την κολόνα του τιμονιού, εξασφαλίζει καθαρή προβολή των βασικών παραμέτρων λειτουργίας του μηχανήματος ανά πάσα στιγμή. Να αναφερθεί, τέλος, ότι τα Spire Trend διατίθενται προαιρετικά με πανοραμική οροφή ή με οροφή (FOPS) για προστασία από πτώση αντικειμένων.