Μετά από μια δύσκολη περίοδο διαπραγματεύσεων για το μέλλον των Goldoni-Arbos, η Lovol ρίχνεται τελικά στη μάχη της ευρωπαϊκής αγοράς τρακτέρ με δύο νέα μοντέλα από 25 ίππους. Η Lovol είναι έτοιμη να επιστρέψει στην Ευρώπη, αφού πούλησε την Goldoni στη βελγική Keestrack τον Μάρτιο του 2021 μετά από ιδιαίτερα ταραγμένους μήνες και αναζητώντας αντιπροσώπους στην γηραιά ήπειρο.
Ποια είναι η Lovol
H εταιρεία αποτελεί πλέον μέρος του κρατικού ομίλου Weichai, ενός από τους μεγαλύτερους κολοσσούς αυτοκινητοβιομηχανίας στον κόσμο, ο οποίος ανέλαβε το 60% της εταιρείας στις αρχές του 2021, αλλάζοντας επίσης το όνομά του, το οποίο έχει γίνει πλέον Weichai Lovol Heavy Industry. Πρόκειται για έναν όμιλο με πολύ ισχυρή διεθνή απήχηση, που έχει συνάψει πολυάριθμες συμφωνίες με δυτικές εταιρείες, όπως αποδεικνύεται για παράδειγμα από την ανάπτυξη μαζί με την Bosch ενός από τους κινητήρες με τις καλύτερες επιδόσεις σε κυκλοφορία, ικανού να επιτύχει υψηλή απόδοση.
Όραμα της Lovol είναι να κυριαρχήσει στην Ευρώπη όχι σε αριθμό πωλήσεων αλλά και σε ποιότητα των παραγόμενων προϊόντων. Οι στρατηγικές υποστηρίζονται από επενδύσεις από την κινεζική κυβέρνηση.
Η μια επιτυχία μετά την άλλη
Η εταιρεία με έδρα το Weifang (πόλη στα νοτιοδυτικά της χώρας, ανάμεσα στις δύο κύριες μεγαλουπόλεις της Κίνας, του Πεκίνου και της Σαγκάης) έχει επανειλημμένα αποδείξει ότι είναι κορυφαίος παίκτης στον τομέα της μηχανοποίησης της γεωργίας, πετυχαίνοντας το 2020 έναν εκπληκτικό κύκλο εργασιών άνω του 1 δισεκατομμυρίου ευρώ.
Όσον αφορά τις πωλήσεις, η Lovol κατέχει τον τίτλο του μεγαλύτερου εξαγωγέα τρακτέρ της Κίνας για περισσότερα από 16 χρόνια και του μεγαλύτερου εξαγωγέα αλωνιστικών για πάνω από 20 χρόνια. Αυτοί οι αριθμοί συνοδεύονται από μια εξαιρετικά ποικίλη προσφορά, από μηχανήματα κατασκευής (και χωματουργικά) έως μικρά μεταφορικά οχήματα μέχρι γεωργικό εξοπλισμό (στρογγυλές χορτοδετικές, σπαρτικές, μπροστινά ανυψωτικά κ.λπ.) και τρακτέρ. Τα μηχανήματα έρχονται, φυσικά, στην Ευρώπη, με κινητήρες συμβατούς με τα πρότυπα Stage V.
Τα τρακτέρ της Lovol αποδίδουν από 25 ίππους (E254) έως 50 ίππους (εξειδικευμένο B504, δίπλα στο E354 και στα πιο ισχυρά B754). Η εταιρεία διαθέτει όμως στην γκάμα της και τρακτέρ με 200 ίππους της σειράς R2004 με κινεζικό κινητήρα ( Shangchai SC7H210.3G2).
Ανάμεσα στις σειρές ξεχωρίζουν επίσης τα τρακτέρ με γαλαζοπράσινο χρώμα P5000, μηχανήματα που προέρχονται ουσιαστικά από την Arbos, της οποίας τις προδιαγραφές και τον σχεδιασμό ακολουθούν. Κάτω από το καπό, εκτός από την κορυφή της σειράς P5140 που είναι αφιερωμένη στην κινεζική αγορά, η οποία είναι εξοπλισμένη με κινητήρα Stage III A WeichaiWP6 140 ίππων, τα άλλα τρία μοντέλα -P5110, P5115 και P5130- φέρουν ως προίκα συστήματα της Doosan, Stage V. Λαμβάνοντας υπόψη τα χαρακτηριστικά, αυτά τα τρία τελευταία τρακτέρ θα μπορούσαν να είναι οι πιο ελκυστικοί υποψήφιοι της ευρωπαϊκής αγοράς.
04-09-2022 10:21Αθανάσιος
Όσο μεγαλυτερος ο ανταγωνισμός, τόσο θετικό για τον απλό καταναλωτή, που στην ουσία σε αυτόν απευθύνονται όλοι. Αρκεί να είναι καλή και η ποιότητα.
Απάντηση31-08-2022 16:25Αστεριος Ζαρογιαννης
Θελω ενημερωση τιμες
Απάντηση