BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Την 7η γενιά Vario 700 με κινητήρες έως 283 ίππους αποκάλυψε επίσημα η Fendt

Τα «Gen7» της Fendt πατούν το 2023 στα πεδία με εξακύλινδρους κινητήρες 203 έως 283 ίππων.

news-5-high_6

Βασίλης Σοφός

36
0

Με σύνθηµα «Το ονειρευτήκατε. Το κατασκευάσαµε», η Fendt παρουσίασε στις 26 Αυγούστου την 7η γενιά Vario 700 ως µια ολοκληρωµένη σειρά ισχυρών τρακτέρ ευέλικτων εφαρµογών. Η γκάµα των πέντε µοντέλων διαθέτει έναν νέο εξακύλινδρο κινητήρα AGCO Power 7,5 λίτρων -αντί της µονάδας Deutz που χρησιµοποιείται στο υπάρχον Vario 700- δίνοντας ισχύ 203 έως 283 ίππων.



Το κορυφαίο στην γκάµα Fendt Vario 728 διαθέτει σύστηµα ώθησης ισχύος από το «Dynamic Performance» (DP) για να προσφέρει έως και 303 ίππους, προορισµένο για εφαρµογές µε pto.

Νέο σύστηµα µετάδοσης κίνησης

Αναβαθµισµένο στην 7η γενιά είναι και το σύστηµα µετάδοσης κίνησης, µε το νέο Fendt VarioDrive να κατανέµει δυναµικά την ισχύ µεταξύ των αξόνων όπως απαιτείται, εξαλείφοντας την ανάγκη για χειροκίνητη εναλλαγή εντός και εκτός τετρακίνησης, όταν ο χειριστής κινείται µεταξύ χωραφιού και δρόµου.



Αυτά τα µοντέλα υιοθετούν επίσης τη σχεδίαση «Fendt iD» από τις υψηλότερες σειρές όπου ο κινητήρας, το κιβώτιο ταχυτήτων, το υδραυλικό σύστηµα και το σύστηµα ψύξης έχουν σχεδιαστεί για υψηλή ροπή µε χαµηλές στροφές. Τα δύο κορυφαία µοντέλα Vario 700 έχουν τελική ταχύτητα 60 χλµ./ώρα στις 1.450 σ.α.λ, ενώ η µέγιστη ροπή των 1.450 Nm στο Fendt Vario 728 επιτυγχάνεται στις 1.300 σ.α.λ.

Τα νέα 700ρια κοντράρουν τη σειρά 800

Όπως αναφέρθηκε, τόσο σε ιπποδύναµη όσο και σε τεχνολογικά εφόδια, τα νέα Vario 700 «επισκιάζουν» σε πολλές περιπτώσεις τη σειρά 800, υιοθετώντας ακόµη και εξοπλισµό από τις ανώτερες σειρές.



Μια άλλη από τις τεχνολογίες που δανείστηκαν τα 700άρια από τα µεγαλύτερα τρακτέρ είναι το πακέτο ψύξης Concentric Air System (CAS) -εµφανίζεται στο 1000 Vario-, το οποίο κινείται από τον δικό του υδραυλικό κινητήρα και διαθέτει έναν ανεµιστήρα που σπρώχνει ψυχρότερο αέρα µέσα στο πακέτο ψύξης, αντί να τον τραβάει. Αυτό επιτρέπει τη µείωση της ταχύτητας του ανεµιστήρα και, κατά συνέπεια, την απαίτηση ισχύος.



Ο συµπαγής σχεδιασµός ενισχύει την ευελιξία του τρακτέρ, µε έναν ανεµιστήρα διαµέτρου 56 εκ. που δεν ενοχλεί το κοµψό καπό. Η νέα σειρά 700 Vario φιλοξενεί για πρώτη φορά έλεγχο πίεσης ελαστικών VarioGrip, επιτρέποντας τη ρύθµιση της βέλτιστης πίεσης ελαστικών από την καµπίνα, αυξάνοντας την περιοχή επαφής του ελαστικού µε το έδαφος και ενισχύοντας την ελκτική ισχύ έως και 8%.



Bελτιωµένο έρχεται, τέλος, και το FendtOne, που δίνει τη δυνατότητα χρήσης joystick πολλαπλών λειτουργιών ή του διαµορφώσιµου joystick 3L και διαθέτει το ψηφιακό ταµπλό και το ξεχωριστό τερµατικό υποβραχιόνιου 12 ιντσών, καθώς και την περαιτέρω επιλογή ενός κεντρικού τερµατικού.

  • ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
  • Fendt
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία