Με τρεις εκδόσεις -standard, Pro και Plus- διαθέσιμες έρχεται η νέα γενιά χορτοδετικών Fusion 4. Τα δύο τελευταία μοντέλα επωφελούνται από συστήματα ελέγχου συμβατά με ISObus, ενώ γενικά η πρόσληψη του υλικού είναι η μεγάλη αλλαγή την οποία θα παρατηρήσει κανείς από την πρώτη στιγμή.
Έχοντας την ονομασία Profi-Flo, η διαδρομή της χορτονομής έχει βελτιωθεί και το σημείο εκκίνησης για αυτό είναι η ελεγχόμενη τροχιά έκκεντρου με πέντε ράβδους και το προαιρετικό πικ απ χωρίς έκκεντρο, έξι σειρών, που αποκτά ισχυρότερη μετάδοση για καλύτερη διάρκεια ζωής της αλυσίδας.
Το πικ απ των 2,10 μέτρων έχει ένα επιπλέον δόντι, επομένως είναι και φαρδύτερο. Το κανάλι τροφοδοσίας έχει λεπτύνει για να κατευθύνει καλύτερα τη ροή της χορτονομής στον ρότορα από το πικ απ. Η πλάκα πίσω από τον κύλινδρο καλλιέργειας έχει αλλάξει κάτι που στοχεύει ξανά στην ομαλότερη ροή της καλλιέργειας. Από τον βασικό εξοπλισμό, όλα τα χορτοδετικά διαθέτουν κιβώτιο 540 σ.α.λ. που μπορεί να αναβαθμιστεί σε μονάδα 1.000 σ.α.λ. Οι μεγαλύτερες στροφές με μειωμένη ροπή μειώνουν τα αιχμηρά φορτία στη μετάδοση.
Ο προστατευτικός συμπλέκτης έχει 10% υψηλότερη ρύθμιση που βοηθά στη μείωση του κινδύνου μπλοκαρίσματος. Εάν πιεστεί το χορτοδετικό, μπορεί να επιλεγεί η ρύθμιση 540 σ.α.λ. για ευκολότερη επανεκκίνηση. Η McHale συνιστά στην πραγματικότητα τη λειτουργία των 890 σ.α.λ. που θα επιτρέψει στο τρακτέρ να λειτουργεί σε χαμηλότερες στροφές και να εξοικονομήσει καύσιμο. Τώρα στα νέα μοντέλα υπάρχουν ξεχωριστές αντλίες για το γράσο και το λάδι. Η αντλία λίπανσης συνδέεται με την κάτω κίνηση του άκρου της μπάλας, η αντλία λαδιού λειτουργεί από την ανοδική κίνηση.
Στο Fusion 4 Plus έχει εγκατασταθεί μεγαλύτερο φρένο διχτυού/φιλμ, το οποίο παρέχει 25% περισσότερη ελαστικότητα. Αυτό, λέει η εταιρεία, είναι ιδιαίτερα ωφέλιμο σε κρύο καιρό, όταν η σύνδεση μεμβράνης χρειάζεται υψηλότερο ποσοστό τάνυσης. Κινούμενες προς τα πίσω, οι συρόμενες βούρτσες κοπής και κράτησης μειώνουν την τριβή για να βοηθήσουν στην εξάλειψη του σκισίματος σε ζεστές ή υγρές συνθήκες. Το κόψιμο και το κράτημα αποκτά μια υδραυλική σύνδεση για να κλειδώνει τον μηχανισμό ανοιχτό με σκοπό την ασφαλέστερη και ευκολότερη συντήρηση.
Στις εκδόσεις Pro και Plus, υπάρχει ένα σύστημα ελέγχου στο πίσω μέρος του μηχανήματος, έτσι ώστε ο χειριστής να μπορεί να εκτελέσει μια σειρά από λειτουργίες χωρίς να χρειάζεται να επιστρέψει στην καμπίνα. Αυτό περιλαμβάνει την ενεργοποίηση του νέου φωτισμού πίσω από τα πλαϊνά πάνελ καθιστώντας την αντικατάσταση του φιλμ τη νύχτα λίγο πιο εύκολη.
Όπως αναφέρθηκε, τα Pro και Plus αποκτούν στον βασικό εξοπλισμό χειριστήρια συμβατά με ISObus. Εάν το τρακτέρ δεν διαθέτει οθόνη ή ξεχωριστή οθόνη UT, υπάρχει η επιλογή μεταξύ του τερματικού McHale ISO-Play 7 ή 12 ιντσών.