Το Fortis AS είναι ο νέος καλλιεργητής της Horsch που έχει αναπτυχθεί για να εκμεταλλεύεται την αυξημένη ισχύ των τρακτέρ -έως 600 ίππους- και να παρέχει μεγαλύτερη ευελιξία στο βάθος εργασίας και στις επιλογές ρύθμισης. Το Fortis 6 και 7 AS, με πλάτη εργασίας 6 και 7 μέτρων, μπορεί να λειτουργήσει με βάθος εργασίας μεταξύ 4 και 30 εκατοστών, με την εταιρεία να τονίζει ότι κρίνεται ιδανικός για βαθιά χαλάρωση και πρωτογενή άροση στο πεδίο. Ανάλογα με τις συνθήκες, ο χειριστής μπορεί να αποφασίσει να κάνει αλλαγές στον συσκευαστή ή στο πλαίσιο και η αλλαγή πραγματοποιείται εύκολα μέσω μιας βαλβίδας τριών κατευθύνσεων.
Ειδικότερα, ο σχεδιασμός του συσκευαστή εστιάζει στην ευελιξία. Ο πελάτης μπορεί όχι μόνο να επιλέξει τον τύπο του συσκευαστή αλλά και να αποφασίσει εάν ο συσκευαστής θα συνδεθεί σταθερά στο πλαίσιο ή θα προενταθεί υδραυλικά. Στην περίπτωση που ο χρήστης επιλέξει να διαχειριστεί υδραυλικά τον συσκευαστή, το βάρος του μπροστινού κυλίνδρου μπορεί να μεταφερθεί στον πίσω κύλινδρο αποτρέποντας τη βύθιση σε ελαφρά εδάφη.
Για να διασφαλιστεί μάλιστα μια σταθερή ποιότητα ισοπέδωσης σε αυτό το ευρύ φάσμα εργασίας, η τέταρτη ράβδος τοποθετήθηκε πιο πίσω στο πλαίσιο, ώστε να υπάρχει πάντα αρκετό χαλαρό χώμα μπροστά από τους δίσκους ισοπέδωσης για ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα.
Η απόσταση των δοντιών στα 27 εκ., στο σχέδιο των τεσσάρων ράβδων, είναι ιδανική για ρηχό όργωμα και ολική κοπή σε όλες τις συνθήκες, ενώ πληροί ταυτόχρονα τις απαιτήσεις για τρακτέρ χαμηλότερης ιπποδύναμης που εκτελεί βαθύ πρωταρχικό όργωμα.
Σύμφωνα με την εταιρεία, η επιλογή μονών ή διπλών μπροστινών τροχών στήριξης προσφέρει ακριβή προσαρμογή του εδάφους, που κυμαίνεται από έναν απλό έλεγχο βάθους έως τη στήριξη του μηχανήματος σε περίπτωση υψηλού βάθους εργασίας. Η ρύθμιση του βάθους εργασίας μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε από το δοκιμασμένο σύστημα κλιπ είτε πλήρως υδραυλικά από την καμπίνα. Το Fortis είναι εξοπλισμένο με ένα ενσωματωμένο σύστημα ενίσχυσης έλξης που μεταφέρει έως και 1,2 τόνους στον πίσω άξονα του τρακτέρ για να αποτρέψει την ολίσθηση των τροχών.