BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Κιβώτιο powershift και 106 ίπποι για τα συμπαγή τρακτέρ Dorado Stage V της Same

Τα Dorado Stage V ανανεώνονται, ενώ διατηρούν τα χαρακτηριστικά που τα κάνουν ιδανικά για παραδοσιακές φάρμες, μεγάλους οπωρώνες και στάβλους καθώς και εταιρείες που ειδικεύονται στη συντήρηση χώρων πρασίνου.

Dorado_Natural_90_Stage_V_Field_DJI_0670_2

Βασίλης Σοφός

16
0

Χάρη στους κινητήρες προδιαγραφών Stage V (μέχρι 106 ίπποι) και την προηγμένη τεχνολογία που διαθέτουν, τα ανανεωμένα μοντέλα Same Dorado είναι έτοιμα για τις μελλοντικές προκλήσεις της γεωργίας, ενώ για τους απαιτήτικούς η εταιρεία προσφέρει ένα πλήθος επιλογών, τόσο σε σχέση με τα κιβώτια όσο και σε σχέση με τα υδραυλικά. Οι τετρακύλινδροι κινητήρες FARMotion 45 προσφέρουν κορυφαίες τεχνικές λύσεις για την κατηγορία και σχεδιάστηκαν ειδικά για αγροτικά μηχανήματα.

Ο ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός Common Rail (με πίεση μέχρι 2000 bar), τα μπεκ 7 οπτών, ο ανεμιστήρας ιξώδους σύζευξης για ψύξη και ένα φίλτρο αέρα καύσης PowerCore βοηθούν στην ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης, λέει η κατασκευάστρια.



Συγκριτικά με την προηγούμενη έκδοση, οι καμπύλες ροπής και ισχύος έχουν βελτιωθεί, εξασφαλίζοντας υψηλότερη απόδοση. Με μέγιστο όριο στροφών 2200 σαλ., τα τρακτέρ Dorado 95 και 105 αποδίδουν μέγιστη ισχύ 95 και 106 ίππους αντίστοιχα στις 2.000 σαλ., και μέγιστη ροπή 389 και 433 Nm στις 1.400 σαλ. Οι διαφορετικοί συνδυασμοί που διατίθενται για το κιβώτιο βασίζονται όλοι σε ένα σύστημα, με 5 ταχύτητες για 3 σειρές με OverSpeed, που επιτρέπει στο τρακτέρ να κινείται με 40 χ.α.ω. με οικονομικούς ρυθμούς περιστροφής κινητήρα.

Η βασική έκδοση των 30+15 ταχυτήτων περιλαμβάνει creeper (έρπουσα) και επιτρέπει στο τρακτέρ να προχωρά με μόλις 240 μέτρα την ώρα με τη μικρότερη σχέση μετάδοσης και τον κινητήρα στο μέγιστο. Για τους επαγγελματίες με υψηλές απαιτήσεις, διατίθεται κιβώτιο Powershift με 3 ταχύτητες και ανεβάζει το συνολικό αριθμό των σχέσεων στις 45+45 μειώνοντας παράλληλα την ταχύτητα της έρπουσας (creeper) στα 200 μέτρα την ώρα με τη μικρότερη σχέση μετάδοσης και τον κινητήρα στο μέγιστο. Το κιβώτιο διατίθεται είτε με μία πρακτική, μηχανική συγχρονισμένη ρεβέρσα ή με μία υδραυλική ρεβέρσα υπό φορτίο που ρυθμίζεται σε πέντε επίπεδα χάση στη λειτουργία SenseClutch.

Τα μοντέλα PowerShuttle διαθέτουν πάντα τις λειτουργίες Stop&Go και ComfortClutch. Η πρώτη επιτρέπει στο χρήστη να σταματά και να επανεκκινεί το τρακτέρ χρησιμοποιώντας μόνο τα πεντάλ του φρένου, ενώ η δεύτερη επιτρέπει στο χρήστη να αλλάζει σχέσεις πατώντας ένα πρακτικό μπουτόν στη λαβή του επιλογέα, χωρίς να απαιτείται η χρήση του συμπλέκτη. Το PTO είναι εξοπλισμένο με στάνταρ ηλεκτροϋδραυλικό συμπλέκτη προοδευτικής εμπλοκής και περιλαμβάνει τα προγράμματα 540 rpm και 540 ECO. Ένα PTO συγχρονισμένο με τη μετάδοση και ένα πρόγραμμα λειτουργίας 1.000 σαλ. διατίθενται επίσης προαιρετικά. Πρακτικοί, εναλλάξιμοι άξονες PTO διατίθενται για μέγιστη ευκολία χρήσης.



Ένα μπροστινό PTO με στάνταρ πρόγραμμα λειτουργίας 1000 rpm διατίθεται επίσης προαιρετικά. Το ισχυρό υδραυλικό σύστημα χρησιμοποιεί δύο ανεξάρτητες αντλίες, μία κύρια 54 λίτρων το λεπτό που τροφοδοτεί τα ανυψωτικά και τους 3 πίσω διανομείς (για συνολικά 6 υδραυλικές κατευθύνσεις με ελεύθερη επιστροφή στον βασικό εξοπλισμό), ενώ μία δευτερεύουσα αντλία τροφοδοτεί τις λειτουργίες των αξεσουάρ και το τιμόνι, προκειμένου να διασφαλίζει ομαλή λειτουργία ακόμα και με τον κινητήρα στο ελάχιστο και με ταυτόχρονη χρήση του κύριου συστήματος.

Το πίσω ανυψωτικό έχει ικανότητα 3000 κιλά (με δυνατότητά αύξησής της στα 3.600 κιλά) και διατίθεται με μηχανικό ή ηλεκτρονικό έλεγχο. Το τελευταίο περιλαμβάνει επίσης ενεργή απόσβεση για να μετριάσει τους κραδασμούς που προκαλούνται από τη μεταφορά παρελκόμενων, καθώς και λειτουργίες περιορισμού του μέγιστου ύψους ανύψωσης και ρύθμισης του ρυθμού πτώσης. Επιπροσθέτως, διατίθενται και κουμπιά στα πίσω φτερά για απομακρυσμένο ηλεκτρονικό έλεγχο της ανύψωσης. Ένα ισχυρό ανυψωτικό με εντυπωσιακή μέγιστη ικανότητα φορτίου 2.100 κιλά διατίθεται προαιρετικά.

Συνεχίζοντας, μία ακόμα σημαντική επιλογή αποτελεί το εργοστασιακά τοποθετημένο «Light kit», που περιλαμβάνει ένα στιβαρό υποπλαίσιο, ειδικά σχεδιασμένο για την εγκατάσταση του εμπρός φορτωτή.

Οι άξονες σχεδιάστηκαν ειδικά από την SAME γι’ αυτά τα μοντέλα: ξεχωρίζουν για τις αισθητά συμπαγείς διαστάσεις, τη στιβαρότητα και την αξιοπιστία τους. Οι εμπρός άξονες περιλαμβάνουν υδραυλικά δισκόφρενα, που εγγυώνται πραγματικό φρενάρισμα σε όλους τους τροχούς, για μεγαλύτερη ασφάλεια στο ταξίδι με υψηλές ταχύτητες και σε κεκλιμένες επιφάνειες, ενώ και οι δύο άξονες διαθέτουν κλείδωμα διαφορικού σε ποσοστό 100% με ηλεκτροϋδραυλική ενεργοποίηση.



Η καμπίνα με τις 4 μόνο κολώνες αποτελεί ένα αριστούργημα στην κατηγορία της. Η αναρτημένη πλατφόρμα σε βάσεις Silent-Block, η τέλεια ηχομόνωση, ο αποδοτικός έλεγχος κλιματισμού και τα φρένα με υδροστατικό έλεγχο προσφέρουν ένα υψηλό επίπεδο άνεσης. Το ειδικό κυρτό σχήμα των παραθύρων και το λεπτό, κωνικό κάλυμμα εξασφαλίζουν βέλτιστο πεδίο ορατότητας σε όλες τις κατευθύνσεις.

Τα μηχανήματα της Deutz-Fahr διαθέτει στην ελληνική αγορά η εταιρεία ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε. (210 3479700), ενώ περισσότερες πληροφορίες  μπορείτε να δείτε στο https://www.theocarakis-tractors.gr.

  • ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
  • Same
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία