
Η ανώτατη διοίκηση του ομίλου CNH Industrial ανακοίνωσε ότι στην Μόντενα, στο εργοστάσιο του San Matteo (όπου εργάζονται ήδη 1.100 άτομα, συμπεριλαμβανομένων 530 μηχανικών), θα κατασκευαστεί και θα αναπτυχθεί ένα νέο ευρωπαϊκό ερευνητικό κέντρο για τον εξηλεκτρισμο της γεωργίας. Θα λειτουργεί παράλληλα με τον άλλο κόμβο αυτού του τύπου CNH Industrial, το οποίο βρίσκεται στο Ντιτρόιτ αλλά, σε αντίθεση με αυτό της Μόντενα για την Ευρώπη, το πρώτο ασχολείται μόνο με την αγορά των ΗΠΑ. Όπως όλα δείχνουν, τα σχέδια για τον εξηλεκτρισμό των τρακτέρ ήταν τόσο μπροστά που κανείς δεν το είδε αντιληφθεί, αφού στις 25 Οκτωβρίου έγιναν τα εγκαίνια ενός νέου πόλου για την παραγωγή και την ανάπτυξή των ηλεκτρικών τρακτέρ στην Ιταλία.
Οι μεγαλύτερες επενδύσεις εστιάζουν στην ηλεκτροκίνηση Οι επενδύσεις είναι τεράστιες (40 εκατ. ευρώ) και μαρτυρούν ότι ο κολοσσός αυτός στον τομέα των υβριδικών και ηλεκτρικών τρακτέρ απέκτησε μερίδιο στη Monarh Tractor, έναν από τους μεγαλύτερους παραγωγούς αυτόνομων γεωργικών μηχανημάτων.
Στην επένδυση στο κέντρο San Matteo συμμετείχε και το Υπουργείο Οικονομικής Ανάπτυξης (Mise) με μερίδιο 7,9 εκατ. ευρώ, βάσει της συμφωνίας που υπεγράφη τον περασμένο Αύγουστο με τον πρώην υπουργό Giorgetti (νυν Υπουργό Οικονομίας). Οι χορηγήσεις που παρέχονται, εκτός από την ενίσχυση της ανάπτυξης και παραγωγής λύσεων ηλεκτροκίνησης, θα αποτελέσουν τη βάση των νέων προσλήψεων στη θέση ενός ομίλου που στη χώρα της Ιταλίας, αφού συνολικά θα διατίθενται τέσσερα εργοστάσια και τρία ερευνητικά κέντρα 4.500 εργαζομένων.
Ο ρόλος της προσομοίωσης στην ανάπτυξη των τρακτέρ
Ο πρώτος προσομοιωτής στον κόσμο ειδικά σχεδιασμένος για τρακτέρ και αγροτικά μηχανήματα είναι γεγονός. Το Dynamic Simulator, προϊόν δουλειάς ενάμιση χρόνου από περίπου τριάντα μηχανικούς του Ομίλου, είναι ένα φουτουριστικό σύστημα εικονικής πραγματικότητας που επιτρέπει να τη δοκιμή της συμπεριφοράς του τρακτέρ χωρίς να χρειάζεται η φυσική παρουσία στο χωράφι, αποτρέποντας δυσλειτουργίες και παρέμβαση για την επίλυση προβλημάτων.
Ο προσομοιωτής αποτελείται από μια δομή «εξάποδου» που υποστηρίζει μια τυπική καμπίνα επιβατών (στην περίπτωση αυτή η καμπίνα της σειράς 7 που ζυγίζει περίπου 900 κιλά, αλλά μπορούν επίσης να εγκατασταθούν διαφορετικές καμπίνες όπως αυτές των εξειδικευμένων) που επιτρέπει έξι βαθμούς ελευθερίας στην καμπίνα προσομοιώνοντας όλες τις κινήσεις του ίδιου του τρακτέρ μέσω της τεράστιας υπολογιστικής ισχύος που εγγυάται η υπολογιστική υποδομή HPC (High Performance Computing) της εταιρείας.
Η εικονική εμπειρία οδήγησης είναι επομένως συγκρίσιμη με την πραγματική, επιτρέποντας σε κάθε αντιπρόσωπο ή πελάτη που συμμετέχει στην ανάπτυξη του προϊόντος να δοκιμάσει το όχημα ακόμη και δύο ή τρία χρόνια πριν από την πραγματική κυκλοφορία. Φυσικά, με τη λύση αυτή υπάρχουν και πλεονεκτήματα από περιβαλλοντική άποψη.
«Η ηλεκτροκίνηση και η ψηφιοποίηση είναι τα νέα σύνορα. Θα αναπτύξουμε έναν ειδικό υβριδικό ηλεκτρικό τρακτέρ μηδενικών εκπομπών», δήλωσε ο Carlo Alberto Sisto, πρόεδρος της ευρωπαϊκής αγοράς του ομίλου CNH Industrial.
Πηγή: Tratttoriweb