
Με ανανεωμένη αισθητική εμφάνιση, κινητήρα Stage V και μειωμένα κόστη συντήρησης έρχεται το μικρό X4 F της McCormick, που αναμένεται στην EIMA και στην έκδοση XL να κλέψει την παράσταση. Το τρακτέρ φιλοξενεί ένα καινοτόμο σύστημα που αποτελείται από φίλτρο σωματιδίων DPF παθητικής αναγέννησης, καταλύτη οξείδωσης DOC και, για μοντέλα άνω των 75 ίππων, καταλύτη επιλεκτικής μείωσης εκπομπών SCR και δεξαμενή AdBlue με πρακτική γρήγορη πρόσβαση και επαναπλήρωση.
Το διάστημα συντήρησης του κινητήρα επεκτάθηκε στις 1.000 ώρες, τιμή που σημειώνει ρεκόρ στην κατηγορία των εξειδικευμένων τρακτέρ, μειώνοντας σημαντικά το λειτουργικό κόστος και το χρόνο διακοπής λειτουργίας. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι η τελευταία προσθήκη της McCormick, το P3-Drive 48FWD + 16RM, με ηλεκτροϋδραυλική όπισθεν και ρομποτική ταχύτητα HML με κιβώτιο ταχυτήτων 3 ταχυτήτων, όλα ελεγχόμενα από το πρακτικό joystick πολλαπλών λειτουργιών νέας γενιάς στο οποίο έχουν τοποθετηθεί όλη η διαχείριση της κύριας οδήγησης και των υπηρεσιών.
Στα κύρια και σημαντικά χαρακτηριστικά των μοντέλων περιλαμβάνεται η βελτιωμένη πρόσφυση και η άνετη οδήγηση στο δρόμο που εγγυάται το σύστημα Stop & Action, το οποίο επιτρέπει την παύση του τρακτέρ πατώντας μόνο τα φρένα με αυτόματη εμπλοκή συμπλέκτη. Επίσης, καμπίνα διαθέτει μηχανική ανάρτηση, όπως και ο μπροστινός άξονας, ενώ το σύστημα ADS (Advanced Driving System) είναι εκεί και σχεδιασμένο για υποβοηθούμενη οδήγηση μέσω δορυφόρου. Υπάρχει μάλιστα και το πρωτόκολλο τηλεμετρίας McCormick Fleet & Remote Diagnostic Management.
Ο μπροστινός άξονας, που παράγεται από την Argo Tractors, διατίθεται με μπλοκέ διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης ή Hydralock, και πάλι με ηλεκτροϋδραυλική εμπλοκή διπλής κίνησης. Αυτή η λύση, λέει η εταιρεία, αυξάνει την απόδοση στη χρήση μπροστινού εξοπλισμού, ο οποίος μπορεί να εγκατασταθεί απευθείας στο πλαίσιο στήριξης ή, προαιρετικά, μπορεί να μετακινηθεί μέσω μιας πλήρως ενσωματωμένης μπροστινής ανύψωσης και PTO.
Το X4F διαθέτει υδραυλικό κύκλωμα ανοιχτού κέντρου, με αντλία 30 λίτρων ανά λεπτό για το σύστημα διεύθυνσης και 58 λ./λ. Για επιπλέον βοήθεια. Μια τρίτη πρόσθετη αντλία 30 λ./λ. είναι επίσης διαθέσιμη παράλληλα με την αντλία συντήρησης, η οποία, προσθέτοντας τις ροές που αφιερώνονται στους χρήστες, προσφέρει συνολική απόδοση 88 λ./λ. εκ των οποίων τα 55 λ./λ. μόνο στις 1.500 σ.α.λ.