BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Την πρεμιέρα του στην έκθεση SIMA έκανε το ειδικό Case Quantum των 120 ίππων

Ένα ειδικό τρακτέρ με μέγιστη ισχύ 120 ίππων στην κορυφαία του έκδοση, μεγάλη άνεση, πλούσιο σε τεχνολογίες και με την υπογραφή της Case είναι σίγουρα μια ευπρόσδεκτη πρόταση από την φίρμα, η οποία λάνσαρε το νέο της μοντέλο στη μεγάλη έκθεση του Παρισιού.

29_40a_

Βασίλης Σοφός

19
0

Η σειρά τρακτέρ Case IH Quantum, η οποία περιλαμβάνει εκδόσεις για αμπελώνες και οπωρώνες αναβαθμίζεται και επεκτείνεται, ως απάντηση στα σχόλια των πελατών για βελτιωμένη απόδοση, με την κυκλοφορία μιας ευρύτερης σειράς μοντέλων. Τα νέα μοντέλα πληρούν τους κανονισμούς εκπομπών Stage V και περιλαμβάνουν μια νέα αθόρυβη καμπίνα με νέα χαρακτηριστικά εσωτερικού και καλύτερο επίπεδο προστασίας του χειριστή, ένα πλήρως αναβαθμισμένο κιβώτιο ταχυτήτων, νέες υδραυλικές επιλογές και νέες ρυθμίσεις κοτσαδόρου και PTO εμπρός και πίσω.



Αναλυτικότερα, η νέα σειρά Quantum V/F εκτείνεται τώρα σε πέντε μοντέλα που προσφέρουν περισσότερη ισχύ για να τραβούν απαιτητικά εργαλεία και να βοηθούν τους πελάτες να ολοκληρώσουν την εργασία τους σε «κλειστά παράθυρα» εργασίας. Η σειρά ξεκινά με το Quantum 80 των 74 ίππων, με το νέο Quantum 120 να ηγείται, αποδίδοντας, όπως αναφέρθηκε, 120 ίππους. Όλα τα μοντέλα είναι εξοπλισμένα με καμπίνα χειριστή και 4wd, ενώ τροφοδοτούνται από τετρακύλινδρους κινητήρες FPT F5C.

Το μικρότερο μοντέλο διαθέτει κινητήρα 3,4 λίτρων με δύο βαλβίδες ανά κύλινδρο, που ενσωματώνει καταλύτη DOC και φίλτρο σωματιδίων (DPF), αλλά χωρίς απαίτηση πρόσθετου υγρού καυσίμου (DEF/AdBlue). Όλα τα άλλα μοντέλα χρησιμοποιούν κινητήρα 3,6 λίτρων F5C που ενσωματώνει τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, με συστήματα DOC και επιλεκτική κατάλυση (SCR).



Όλα τα συστήματα μετεπεξεργασίας τοποθετούνται κάτω από το καπό, εξασφαλίζοντας καλή ορατότητα, με το καπό να είναι μάλιστα χαμηλότερο από ό,τι στην προηγούμενη γενιά τρακτέρ Quantum, γεγονός που βελτιώνει επίσης τις οπτικές γωνίες προς τα εμπρός. Ενσωματώνεται επίσης μια νέα διάταξη φωτισμού LED για ασφαλέστερη και ακριβέστερη εργασία τη νύχτα.

Αθόρυβη καμπίνα και μεγαλύτερη άνεση

Σημαντικό χαρακτηριστικό μεταξύ άλλων που φέρει η νέα καμπίνα της νέας γενιάς Case IH Quantum είναι το φιλτράρισμα αέρα κατηγορίας 4 για αερισμό του χειριστή. Αυτό προστατεύει τον οδηγό όχι μόνο από τη σκόνη και τα αερολύματα, αλλά και από ατμούς όπως το νέφος ψεκασμού. Η απλή στη χρήση πατενταρισμένη λύση είναι ενσωματωμένη στην οροφή της καμπίνας, η οποία κατέχει και καλά επίπεδα ηχομόνωσης, στα 71 dB.

Μια νέα οθόνη τοποθετημένη στην κολόνα A, που ελέγχεται μέσω ενός επιλογέα στη δεξιά κονσόλα χειριστή, παρέχει εύκολη πρόσβαση σε μεγαλύτερα επίπεδα πληροφοριών και απλοποιεί την προσαρμογή των ρυθμίσεων για τις βασικές λειτουργίες. Τα νέα Quantum είναι επίσης πλήρως συμβατά με τις τεχνολογίες AFS, παρέχοντας στον χειριστή πλήρη έλεγχο του στόλου και δυνατότητες διαχείρισης γεωπονικών δεδομένων. Εξωτερικά, η πίσω σύνδεση και τα χειριστήρια PTO είναι ενσωματωμένα στο πίσω φτερό για να διευκολύνουν την ασφαλή σύνδεση.

Βελτιωμένη μετάδοση και υδραυλικά συστήματα

Τα Quantum διαθέτουν αναβαθμισμένο κιβώτιο ταχυτήτων 32F/16R Active Drive2 ή το προαιρετικό 44F/16R με ταχύτητες ερπυσμού για αργές εφαρμογές. Και τα δύο διαθέτουν Powerclutch και η πραγματική τελική ταχύτητα των 40 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται με όλους τους συνδυασμούς ελαστικών.



Οι ελάχιστες ταχύτητες είναι 0,7 χλμ/ώρα με το βασικό κιβώτιο ή 0,17 χλμ/ώρα με την επιλογή ερπυσμού. Η επανασχεδιασμένη μετάδοση περιλαμβάνει υγρό συμπλέκτη με ηλεκτροϋδραυλικά εμπλεκόμενο PTO. Αυτό δίνει στον χειριστή τον πλήρη έλεγχο για να προσαρμόσει τη λειτουργία στην εφαρμογή χάρη στη νέα ρυθμιζόμενη λειτουργία εμπλοκής PTO που προσφέρει ρυθμίσεις μαλακών/μεσαίων/σκληρών που ταιριάζουν με το εργαλείο και την εργασία. Το αποτέλεσμα είναι μια μεγαλύτερη αξιοπιστία του μηχανήματος και βελτιωμένη άνεση χειριστή, ιδιότητες που ενισχύονται από το διαμορφώσιμο μοχλό με ρυθμιζόμενη απόκριση.

Περαιτέρω εξελίξεις στο κιβώτιο ταχυτήτων περιλαμβάνουν ένα νέο ηλεκτροϋδραυλικό κλείδωμα διαφορικού στον μπροστινό άξονα, το οποίο επιτρέπει τη χωριστή διαχείριση της εμπλοκής του μπροστινού και του πίσω διαφορικού ανάλογα με τις συνθήκες και τις απαιτήσεις. Για παράδειγμα, όταν εργάζεστε σε ανηφόρα με πλήρη ισχύ κινητήρα, είναι δυνατό να απενεργοποιήσετε το μπλοκέ διαφορικό του πίσω άξονα, αλλά να κρατήσετε το μπροστινό εμπλεκόμενο για καλύτερη ακτίνα στροφής.



Η μέγιστη υδραυλική ισχύς είναι 64 λίτρα/λεπτό, με δυνατότητα επιλογής 80 λίτρων/λεπτό, ενώ μπορούν να ενσωματωθούν έως και δέκα βαλβίδες απομακρυσμένης τοποθέτησης στο πίσω μέρος και οκτώ μεσαίας τοποθέτησης, όλες ηλεκτροϋδραυλικές. Περαιτέρω προδιαγραφές υδραυλικών συστημάτων περιλαμβάνουν δυνατότητες ανίχνευσης φορτίου πίσω κοτσαδόρου και Power Beyond, που ωφελούν την κατανάλωση καυσίμου και τη διατήρηση του λαδιού, ενω τα τρακτέρ μπορούν να παραγγελθούν με/χωρίς μπροστινή σύνδεση και PTO.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία