Η New Holland επεκτείνει τη γκάμα των τρακτέρ T5, με τα νέα μεσαίου μεγέθους μοντέλα T5S και με το αναβαθμισμένο T5 Utility Powershuttle. Ο στόχος αυτής της εξέλιξης για τη νέα σειρά είναι να προσφέρει η εταιρεία στην κατηγορία των 90-120 ίππων νέα, στιβαρά, ισχυρά και εύχρηστα μηχανήματα που εξασφαλίζουν το μέγιστο επίπεδο απόδοσης και παραγωγικότητας για να ολοκληρωθεί η δουλειά σε όλες τις συνθήκες. Τόσο το T5S όσο και το T5 Utility Powershuttle είναι εξαιρετικά ευέλικτα τρακτέρ με μεταξόνιο 2350 χλστ. και βάρος περίπου 4 τόνων, προσφέροντας υψηλή απόδοση και χαρακτηριστικά προς όφελος της ευχρηστίας.
Σύμφωνα με την εταιρεία, τα μοντέλα ενισχύουν περαιτέρω την ευρύτερη γκάμα T5 των 80-140 ίππους, για να περιλληφθούν τα T5 Utility DualCommand, T5 ElectroCommand, T5 DynamicCommand και T5 AutoCommand. Οι νέες υποκατηγορίες έχουν κοινούς κινητήρες με υψηλές επιδόσεις, μαζί με ATS και υδραυλικά συστήματα, αλλά διαφέρουν ως προς τις συνολικές διαστάσεις, το βάρος, τους άξονες και την προσφορά ελαστικών, ενώ έχουν σημαντική διαφορά στην καμπίνα. Και τα δύο μοντέλα διαθέτουν τετρακύλινδρο κινητήρα FPT F5 Stage V με κυβισμό 3,6 λίτρων.
Ο βελτιστοποιημένος σχεδιασμός του υπερσυμπιεστή και των εμβόλων εγγυάται ισχυρή απόδοση καυσίμου, με μέγιστη ισχύ που παρέχεται στις 1900 σ.α.λ. και πολύ καλή ροπή για την κατηγορία (450 Nm για το T5.100S και 506 Nm για το T5.120 Utility Powershuttle) σε μόλις 1300 σ.α.λ.
Τα τρακτέρ ενσωματώνουν ένα σύστημα μετεπεξεργασίας καυσαερίων που ενσωματώνει καταλύτη οξείδωσης, φίλτρο σωματιδίων πετρελαίου και μονάδα επιλεκτικής κατάλυσης σε μια ενιαία, χωρίς συντήρηση, συμπαγή λύση που εφαρμόζεται πλήρως κάτω από το καπό, εξασφαλίζοντας τέλεια ορατότητα και ευελιξία, υψηλή απόσταση από το έδαφος και εύκολη εγκατάσταση φορτωτή. Τα τρακτέρ έχουν ένα διάστημα σέρβις κινητήρα 600 ωρών και όλη η καθημερινή συντήρηση μπορεί να πραγματοποιηθεί εύκολα μόνο από την αριστερή πλευρά.
Απόδοση και παραγωγικότητα με ουσία στη δουλειά
Το T5S διαθέτει δυνατότητα επιλογής 12x12 ή προαιρετικό μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 20x20 ή powershuttle για ομαλή και γρήγορη αλλαγή κατεύθυνσης χωρίς τη χρήση συμπλέκτη. Από την άλλη πλευρά, το αναβαθμισμένο T5 Utility Powershuttle διαθέτει κιβώτιο ταχυτήτων Powershuttle που εξασφαλίζει ομαλές και γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης χωρίς τη χρήση συμπλέκτη. Τόσο το T5S όσο και το T5 Utility Powershuttle έχουν ένα υδραυλικό σύστημα που διαθέτει δύο αντλίες: μια αντλία 36 λ./λ. αφιερωμένη στο σύστημα διεύθυνσης και μια δεύτερη με απόδοση έως και 82 λ./λ. για τις άλλες υπηρεσίες.
Η νέα αντλία MegaFlow είναι σε θέση να εξασφαλίσει ταχύτερους χρόνους κύκλου φόρτωσης και γρήγορο ανέβασμα και κατέβασμα των εργαλείων. Συμπλήρωμα αυτού είναι ένα ηλεκτροϋδραυλικά εμπλεκόμενο PTO 540/540E/1.000 σ.α.λ. με ενεργοποίηση ομαλής εκκίνησης, οικολογική λειτουργία και ικανότητα ταχύτητας εδάφους. Μπορούν επίσης να ενσωματωθούν έως και τρεις υδραυλικές απομακρυσμένες έξοδοι, όλες με σύστημα push-pull για εύκολη σύνδεση. Τα τρακτέρ T5S και T5 Utility Powershuttle μπορούν να παραγγελθούν με ένα ενσωματωμένο πακέτο έτοιμο για μπροστινό φορτωτή από το εργοστάσιο, ενώ στις άλλες επιλογές περιλαμβάνεται και εργοστασιακά τοποθετημένο μπροστινό κοτσαδόρο και PTO.
Τα 2 νέα μοντέλα διαφέρουν ως προς τον τύπο του μπροστινού άξονα, το μικτό βάρος και το μέγιστο μέγεθος των πίσω ελαστικών που καθιστούν τη νέα γκάμα ιδανική για να στοχεύει σε διαφορετικούς πελάτες: όσοι αναζητούν ένα ελαφρύτερο ευέλικτο τρακτέρ θα μπορούσαν να επικεντρωθούν περισσότερο στο T5S, ενώ όσοι αναζητούν ένα μεγαλύτερο και βαρύτερο τρακτέρ κοινής χρήσης θα μπορούσαν να εκτιμήσουν το αναβαθμισμένο T5 Utility Powershuttle.
Το T5S διαθέτει έναν ελαφρύτερο άξονα HD κατηγορίας 1 με πλάτος από φλάντζα σε φλάντζα 1584 χλστ., ενώ το T5 Utility Powershuttle διαθέτει άξονα Class 1.5 HD Large με πλάτος από φλάντζα σε φλάντζα 1789 χλστ., που καθιστά το τρακτέρ ιδανικό και για πιο βαριές δουλειές με φορτωτή.
Το μικτό βάρος είναι διαφορετικό και είναι για το T5S 6,5 τόνοι και για το T5 Utility Powershuttle 7 τόνους. Σχετικά με το μέγιστο μέγεθος των πίσω ελαστικών, το T5S μπορεί να φέρει R34 (SRI 750), ενώ, για πρώτη φορά, το αναβαθμισμένο T5 Utility Powershuttle, θα μπορεί να φέρει πίσω ελαστικά R38 (SRI 800).
Αμφότερα τα τρακτέρ μπορούν να παραγγελθούν με τον μπροστινό φορτωτή έτοιμο από το εργοστάσιο, επιπλέον, μπορούν επίσης να έχουν μπροστινό PTO και μπροστινή σύνδεση. Το πίσω ανυψωτικό έχει επανασχεδιαστεί πλήρως και διαθέτει πλέον 2 εξωτερικούς κυλίνδρους ανύψωσης, για αύξηση της απόδοσης και διευκόλυνση του σέρβις. Η μέγιστη ικανότητα ανύψωσης για το T5S είναι 4,4 τόνοι και 5 τόνοι για το T5 Utility Powershuttle. Το T5S διαθέτει χειριστήρια lift-o-matic και το T5 Utility Powershuttle διαθέτει το δημοφιλές σύστημα lift-o-matic plus.
Υψηλά επίπεδα άνεσης και ορατότητας
Τόσο το T5S όσο και το T5 Utility Powershuttle προσφέρουν άνεση και ορατότητα με καμπίνες που ταιριάζουν απόλυτα με τις διαφορετικές απαιτήσεις των εργασιών στις οποίες υπερέχουν.
Τα τρακτέρ T5S επωφελούνται από έναν νέο σχεδιασμό καμπίνας τεσσάρων κολώνων που παρέχει ορατότητα 320 μοιρών. Η πρόσβαση στην καμπίνα με επίπεδο πάτωμα γίνεται μέσω θυρών πλήρους μήκους, ενώ το κάθισμα με ανάρτηση αέρα και η ηλιοροφή υψηλής ορατότητας για εργασίες φορτωτή προσθέτουν «πόντους» στην άνεση του χειριστή.
Οι προαιρετικές τεχνολογικές λύσεις για το T5S περιλαμβάνουν τη τηλεματική PLM Connect, αυτόματη καθοδήγηση EZ-Pilot και την οθόνη IntelliViewTM 4 με δυνατότητα ISOBUS UT/TC. Το T5 Utility Powershuttle, από την άλλη πλευρά, διαθέτει μια άνετη καμπίνα VisionView 6 κολόνων που εξακολουθεί να προσφέρει έλεγχο με εξαιρετική ορατότητα. Τα κύρια χειριστήρια είναι πολύ διαισθητικά και εύκολα προσβάσιμα στη δεξιά πλευρά του χειριστή για εξαιρετική εργονομία. Η ευρύχωρη καμπίνα προσφέρει εύκολη πρόσβαση στην περιοχή οδήγησης, ένα ήσυχο περιβάλλον με μόλις 76 db από την άνεση ενός καθίσματος αερανάρτησης.