Σε πλήρη δραστηριότητα βρίσκεται το εργοστάσιο στο Migliarina di Carpi, εκεί όπου η Goldoni κάνει το δικός της βιομηχανικό άλμα, το οποίο ξεκίνησε μετά την συνεργασία της με το νέο ιδιοκτήτη Keestrack. Εκεί, η πολύ πρόσφατη συμφωνία με τον κατασκευαστή κινητήρων Hyundai Doosan Infracore βάζει σε νέα δουλειά τους μηχανικούς, αφού η τελευταία θα προμηθεύσει με τουλάχιστον 8.000 κινητήρες την Goldoni για τα τρακτέρ της.
Συγκεκριμένα, πρόκειται για τους σχετικά μικρούς πετρελαιοκινητήρες G2 που, σύμφωνα με τα σχέδια της Goldoni Keestrack, θα χρησιμοποιηθούν για την παραγωγή τρακτέρ για τα επόμενα πέντε χρόνια, αρχής γενομένης από το πρώτο εξάμηνο του 2023. Η ανακοίνωση έρχεται στα πλαίσια της έκθεσης EIMA International 2022, στην οποία συμμετείχαν και οι δύο κατασκευαστές ως εκθέτες.
Οι κινητήρες που καλύπτονται από τη συμφωνία μπορούν επομένως να χρησιμοποιηθούν στα επερχόμενα εξειδικευμένα τρακτέρ της Goldoni, όπως το E60 ή το S80 -και οι δύο Stage V- ή το Q100 στην έκδοση με ερπύστριες, που αποκαλύφθηκε στην EIMA.
Οι προδιαγραφές του κινητήρα
Ο κινητήρας HDI G2 είναι ένα μοντέλο υψηλής απόδοσης, εξοπλισμένο με την τεχνολογία ULFC της HDI (ULFC: Ultra Low Fuel Consumption, η καινοτόμος τεχνολογία κατοχυρωμένη με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας από την HDI που βελτιστοποιεί την καύση μειώνοντας την κατανάλωση αλλά αυξάνοντας την απόδοση), η οποία ικανοποιεί το πιο πρόσφατο πρότυπο Stage V. Ο κινητήρας HDI G2 διαθέτει περισσότερη ισχύ από το προηγούμενο μοντέλο και το χαμηλότερο επίπεδο κατανάλωσης καυσίμου και λαδιού κινητήρα σε σύγκριση με άλλα προϊόντα της ίδιας κατηγορίας.
Ο συμπαγής σχεδιασμός του καθιστά επίσης εύκολη την εγκατάσταση σε οποιοδήποτε χώρο, ανεξαρτήτως μεγέθους. Αυτοί οι κινητήρες, λέει η Goldoni, είναι φιλικοί προς το περιβάλλον, φέρουν υψηλή απόδοση, ποιότητα και ανταγωνιστικότητα τιμής, ενώ είναι κατάλληλοι για ευρωπαϊκά τρακτέρ λόγω της συμπαγούς σχεδίασής τους.
«Αυτή η συμφωνία καταδεικνύει την ανταγωνιστικότητα των κινητήρων G2 στην ευρωπαϊκή αγορά γεωργικών μηχανημάτων. Θα επεκτείνουμε τις περιοχές εξαγωγών στην Ευρώπη διαφοροποιώντας τη γκάμα των κινητήρων», σχολίασε ο Hyungtaek Lim, διευθυντής πωλήσεων του ομίλου HDI.
Η ιαπωνική πολυεθνική ανακοίνωσε επίσης ότι σκοπεύει να ξεκινήσει συζητήσεις με την βελγική Keestrack για την προμήθεια κινητήρων πετρελαίου, πλήρεις υβριδικούς, με συστοιχίες μπαταριών για ηλεκτρικά τρακτέρ, αναμένοντας να εξασφαλίσει άλλα συμβόλαια προμήθειας κινητήρων στο μέλλον.
Trattoriweb