BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Case Puma 260 CVXDrive: Το ισχυρότερο μοντέλο στην γκάμα με AFS και αθόρυβη καμπίνα

Με αφορμή τις διεθνείς εκθέσεις SIMA και EIMA 2022, η Case IH παρουσίασε το νέο Puma 260 CVXDrive, το πιο ισχυρό και προηγμένο Puma που υπήρξε ποτέ, παρέχοντας άνεση και συνδεσιμότητα νέου επιπέδου αλλά και ισχύ που με ώθηση αγγίζει τους 302 ίππους.

8-5

Βασίλης Σοφός

13
0

Εύκολο χειρισμό, μεγάλη ισχύ και απόδοση καυσίμου, ενδιαφέρον στυλ και μια σειρά προηγμένων τεχνολογιών που βοηθούν στην πιο αποτελεσματική, παραγωγική και κερδοφόρα λειτουργία ενσωματώνει το ολοκαίνουργιο Case Puma 260 CVXDrive, που τοποθετείται στην κορυφή της σειράς. 




Στην καρδιά του νέου μοντέλου βρίσκεται το σύστημα AFS Connect, που περιλαμβάνει την οθόνη αφής AFS Pro 1200, το λειτουργικό σύστημα AFS Vision Pro και τον δέκτη AFS Vector Pro. Αυτά επιτρέπουν στον χειριστή να διαμορφώσει τη λειτουργία διαχείρισης τρακτέρ και γεωργίας ακριβείας στις συγκεκριμένες απαιτήσεις του. Οι ιδιοκτήτες και οι διαχειριστές αγροκτημάτων μπορούν να διαχειρίζονται και να βελτιστοποιούν τα δεδομένα του αγροκτήματος, του στόλου και της διαχείρισης από έναν επιτραπέζιο υπολογιστή ή φορητή συσκευή, ανά πάσα στιγμή, ενώ οι εκτεταμένες δυνατότητες απομακρυσμένου ελέγχου περιλαμβάνουν και λειτουργία κοινής χρήσης οθόνης.

Η αυτόματη καθοδήγηση AFS AccuGuide και η αυτοματοποιημένη τεχνολογία διαχείρισης ακρωτηρίου AFS AccuTurn Pro αυξάνουν περαιτέρω την άνεση και την παραγωγικότητα, με ακρίβεια 1,5 cm με το RTK+. Ο Christian Huber, Διευθυντής Μάρκετινγκ Προϊόντων της Case IH Global Tractor, δήλωσε: «Αυτή είναι η πιο ισχυρή, τεχνολογικά προηγμένη έκδοση Puma.

Εκτός από την παροχή 11% περισσότερης ισχύος, ενσωματώνει σημαντικές βελτιώσεις που ενισχύουν την παραγωγικότητα, προσφέρουν μια πιο αθόρυβη, πιο εκλεπτυσμένη εμπειρία λειτουργίας και χαμηλότερο κόστος ιδιοκτησίας».
 Η ισχύς προέρχεται από έναν εξακύλινδρο κινητήρα FPT NEF με μέγιστη ισχύ χωρίς ενίσχυση 280 ίππους. Με τη Διαχείριση ισχύος κινητήρα, αυτός ο αριθμός ανεβαίνει στους 302 ίππους για εφαρμογές PTO, εργασίες με υδραυλικά και μεταφορά. Πιο αθόρυβο και πιο αποδοτικό, το νέο συνεχώς μεταβαλλόμενο κιβώτιο CVXDrive επιτρέπει την επίτευξη 50 χ.α.ω. με μόλις 1.550 σ.α.λ. εξασφαλίζει καλή οικονομία καυσίμου, όπως αναφέρει η Case.

Η παραγωγικότητα ενισχύεται περαιτέρω με τις προσαρμόσιμες ρυθμίσεις για το συνεχώς μεταβαλλόμενο κιβώτιο ταχυτήτων CVXDrive, το πατενταρισμένο σύστημα Advanced Trailer Braking που σταθεροποιεί το τρακτέρ και το τρέιλερ και τα έως και 24 ισχυρά φώτα LED για βελτιωμένη ορατότητα.



Το Puma 260 CVXDrive είναι εξοπλισμένο με μεγαλύτερους και ισχυρότερους εμπρός και πίσω άξονες. Τα προαιρετικά πίσω ελαστικά 710/70 R42 διαμέτρου 2,05 μέτρων αυξάνουν το αποτύπωμα έως και 18%, μεγιστοποιώντας την πρόσφυση και την ικανότητα μεταφοράς, ενώ ελαχιστοποιούν τη συμπίεση του εδάφους. Ιδανικό για πελάτες που απαιτούν υψηλή απόδοση ισχύος, αλλά όχι μεγαλύτερο, βαρύτερο τρακτέρ, το τρακτέρ είναι εξοπλισμένο με πίσω σύνδεσμο που μπορεί να ανυψώσει 10.468 κιλά, και ένα υδραυλικό σύστημα με απόδοση έως και 170 λίτρα/λεπτό. Όλα αυτά στις ίδιες συμπαγείς διαστάσεις με το σημερινό Puma.


Η πιο ήσυχη καμπίνα που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε Puma

Όσον αφορά την άνεση, το νέο τρακτέρ φέρει αυξημένο χώρο, περισσότερο χώρο αποθήκευσης και καλύτερη ορατότητα. «Η μέγιστη στάθμη ήχου μέσα στην καμπίνα είναι μόλις 66dB, συγκρίσιμη με αυτή ενός πολυτελούς αυτοκινήτου, καθιστώντας την πολύ άνετη», αναφέρει η Case. Η ημιενεργή υδροπνευματική ανάρτηση καμπίνας απομονώνει τον χειριστή από την κίνηση του οχήματος και μπορεί να την προσαρμόσει ανάλογα με τις ατομικές προτιμήσεις ή το μεταβαλλόμενο έδαφος, παρέχοντας εξαιρετική ποιότητα κύλισης και βέλτιστη άνεση.



Το προαιρετικό σύστημα Case IH Advanced Vehicle Suspension (AVS) ανεβάζει τα επίπεδα άνεσης, ενσωματώνοντας την ημιενεργή ανάρτηση καμπίνας, την ανάρτηση του πίσω κοτσαδόρου και του μπροστινού άξονα, στο εξελιγμένο λογισμικό, που αντιδρά στις μεταβαλλόμενες επιφάνειες για ακόμα πιο ομαλή οδήγηση. Η καμπίνα διαθέτει πιο πλατιά σκαλοπάτια για ευκολότερη, ασφαλέστερη είσοδο και έξοδο, βολικά τοποθετημένες λαβές, νέα φτερά που ενισχύουν την πλευρική ορατότητα και υαλοκαθαριστήρα με έως 240° κάλυψης.

Το ρεζερβουάρ καυσίμου 460 λίτρων είναι 15% μεγαλύτερο, δίνοντας έως και τρεις ώρες περισσότερο χρόνο εργασίας πριν το επόμενο γέμισμα. Περιλαμβάνει επίσης έναν ενσωματωμένο χώρο αποθήκευσης για μια εργαλειοθήκη και άλλα βασικά είδη σέρβις, ώστε να μην χρειάζεται να τα μεταφέρετε μέσα. Μια ενσωματωμένη δεξαμενή καθαρού νερού επιτρέπει στον χειριστή να πλένει τα χέρια του, βελτιώνοντας σημαντικά την υγιεινή και την ασφάλεια κατά την εργασία με εξοπλισμό όπως ψεκαστικά.



Στο εσωτερικό, μια πληθώρα λειτουργικών και βολικών χαρακτηριστικών περιλαμβάνει ένα μπρελόκ που παρέχει λειτουργία χωρίς κλειδί σε συνδυασμό με το κουμπί εκκίνησης του κινητήρα, ηχείο γούφερ για βελτιστοποίηση της ποιότητας ήχου από το στερεοφωνικό σύστημα, επιπλέον χώρο για προσωπικά αντικείμενα, καθώς και ενσωματωμένο ψυγείο για τη διατήρηση φαγητού και ποτών, ενώ και ένα premium δερμάτινο κάθισμα με ενεργή ανάρτηση είναι στον προαιρετικό εξοπλισμό. Το εργονομικό υποβραχιόνιο MultiController ενσωματώνει τώρα περισσότερες λειτουργίες, βολικές στη χρήση και πλήρως προσαρμόσιμες.

Άνεση και στη συντήρηση

Αναφορικά με το διάστημα σέρβις για το Puma 260 CVXDrive, αυτό ορίζεται στις 750 ώρες. Η δυνατότητα συντήρησης και η αξιοπιστία βελτιώνονται περαιτέρω με ένα νέο υδραυλικό κύκλωμα που έχει 30% λιγότερες συνδέσεις και είναι πιο αθόρυβο, ενώ οι ανασχεδιασμένες πίσω ηλεκτροϋδραυλικές βαλβίδες επιτρέπουν τη σύζευξη/αποσύνδεση των χρωματικά κωδικοποιημένων υδραυλικών συνδέσμων με μηδενική διαρροή. Παρόμοιες αναθεωρήσεις στις πλεξούδες καλωδίωσης μειώνουν τον αριθμό των συνδέσεων κατά 50%, καθιστώντας τον λιγότερο περίπλοκο.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία