BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Βασίζεται στους ηλεκτρικούς φορτωτές η Kramer, στην αγορά οι KL25.5e και KT144e

Ηλεκτρικοί φορτωτές, συστήματα γρήγορης προσάρτησης και ανανέωση στα μοντέλα με θερμικό κινητήρα είχε το «μενού» της Kramer, η οποία έδωσε το παρών στις εκθέσεις SIMA και EIMA.

36711

Βασίλης Σοφός

6
0

Πλούσια η γκάμα που ετοίμασε να παρουσιάσει η Kramer με αφορμή τις δύο κύριες ευρωπαϊκές εκθέσεις φέτος, SIMA και EIMA. Ο Γερμανός κατασκευαστής, παρών και στις δύο περιπτώσεις μαζί με το περίπτερο της John Deere (με το οποίο ξεκίνησε μια στρατηγική συνεργασία το 2017), αποκάλυψε τις νέες ηλεκτρικές λύσεις του για το τμήμα των τροχοφόρων και τηλεσκοπικών φορτωτών.

KL25.5e: Kramer το ηλεκτρικό

Κληρονόμος του τροχοφόρου φορτωτή με σύστημα διεύθυνσης σε όλους τους τροχούς που παρουσιάστηκε στη Bauma το 2016, ο νέος KL25.5e, ο μεγαλύτερος φορτωτής στο χαρτοφυλάκιο Kramer, τράβηξε την προσοχή στις δύο φθινοπωρινές εκθέσεις, εξοπλισμένος με μπαταρία ιόντων λιθίου 96 volt για έως και 4 ώρες αυτονομίας χωρίς ενδιάμεση φόρτιση.



Από σχεδιαστική άποψη, το μηχάνημα είναι ακόμα πιο ευέλικτο χάρη στη σχεδίαση του καλύμματος της μπαταρίας, για βέλτιστη ορατότητα πίσω. Έτσι, ανεξάρτητα από την ηλεκτρονική τεχνολογία, ο φορτωτής προσφέρει συμπαγείς διαστάσεις, εξασφαλίζοντας παράλληλα βέλτιστη απόδοση στη στοίβαξη και στη χρήση του κάδου. Με ωφέλιμο φορτίο 1.750 κιλά και βάρος λειτουργίας 3.800 κιλά, ο τροχοφόρος φορτωτής είναι στα ίδια επίπεδα με το αντίστοιχο πετρελαιοκίνητο.

Kramer KT144e: Φτιαγμένο για να ελίσσεται αθόρυβα

Άλλο ένα καινοτόμο μηχάνημα από την εξηλεκτρισμένη γκάμα της Kramer είναι το KT144e. Και εδώ έχει εγκατασταθεί τεχνολογία ιόντων λιθίου 96 volt, με το μηχάνημα να έχει ύψος μικρότερο από 2 μέτρα καιπλάτος περίπου 1,60 μέτρα, καθώς και μέγιστο βάρος λειτουργίας 3.250 κιλά. Αμφότεροι οι παράμετροι απόδοσης, η κινητικότητα εκτός δρόμου και η ευκολία χρήσης αντιστοιχούν στα χαρακτηριστικά του «κανονικού» Kramer KT144.

Η συνολική απόδοση του οχήματος ξεπερνά ακόμη και αυτή του πετρελαιοκίνητου όμως, αφού, χάρη στον ηλεκτροκινητήρα, η ισχύς είναι άμεσα διαθέσιμη στο σύστημα κίνησης και φόρτωσης. Η μέγιστη ταχύτητα του ηλεκτρικού τηλεσκοπικού φορτωτή είναι 25 χ.α.ω. Για αυτό το μοντέλο διατίθεται μπαταρία 18 kWh ή 28 kWh. Το θέμα της επαναφόρτωσης έχει επανεξεταστεί πλήρως και για τα δύο μηχανήματα. Όχι μόνο έχει αυξηθεί σημαντικά η ικανότητα φόρτισης του ενσωματωμένου φορτιστή, αλλά κυρίως έχει δοθεί μεγάλη σημασία στη βελτιωμένη προσβασιμότητα στο βύσμα φόρτισης.



Στο μέλλον, επομένως, δεν θα έχει πλέον σημασία αν η φόρτιση γίνεται μέσω μιας συμβατικής οικιακής πρίζας, μιας βιομηχανικής πρίζας, ενός wallbox ή ενός δημόσιου σημείου φόρτισης. «Οι μηδενικές εκπομπές ρύπων βρίσκονται όλο και περισσότερο στο προσκήνιο στη γεωργία. Λόγω της πτώσης ή της στασιμότητας των τιμολογίων ενέργειας, η χρήση της δικής σας ηλεκτρικής ενέργειας έχει γίνει πιο ελκυστική. Αλλά οι χαμηλές εκπομπές θορύβου διαδραματίζουν επίσης σημαντικό ρόλο όταν σκεφτόμαστε τα αγροκτήματα», εξήγησε ο Christian Stryffeler, Διευθύνων Σύμβουλος της Kramer-Werke GmbH.

Ανανέωση για την υπόλοιπη γκάμα

Τόσο στη SIMA όσο και στην EIMA η Kramer παρουσίασε την ανανεωμένη σειρά τηλεσκοπικών με ωφέλιμο φορτίο από 3 έως 5,5 τόνους. Η ορατότητα του χώρου εργασίας είναι ένα κρίσιμο στοιχείο και γιαυτό με έμφαση στην ασφάλεια, η Kramer προσφέρει ένα νέο σχέδιο καπό κινητήρα, που χρησιμοποιείται στα μηχανήματα KT356, KT307, KT357, KT407, KT3610 και KT457.



Το αποτέλεσμα είναι η καλύτερη δυνατή θέα προς τα δεξιά. Επιπλέον, υπάρχουν αναβαθμίσεις στο κλείδωμα του διαφορικού και στο σταθεροποιητής φορτίου. Άλλες καινοτομίες, όπως η βελτιστοποίηση κίνησης ecospeedPRO για τα μεγάλα μοντέλα KT 457-KT559 ή το 100% μηχανικό κλείδωμα διαφορικού στον μπροστινό άξονα, προσφέρουν επίσης στους πελάτες σημαντική προστιθέμενη αξία.

Smart Attach: Πλήρως υδραυλικό σύστημα γρήγορης προσάρτησης

Με το Smart Attach, τα εξαρτήματα με πρόσθετες υδραυλικές λειτουργίες, όπως ένα σάρωθρο ή ο κάδος από σιλό, μπορούν να κουμπώσουν και να αποσυνδεθούν σε δευτερόλεπτα χωρίς να χρειαστεί να φύγετε από την καμπίνα. Το τρίτο κύκλωμα ελέγχου, το οποίο προηγουμένως έπρεπε να συνδεθεί χειροκίνητα με τους υδραυλικούς σωλήνες του μηχανήματος, συνδέεται αυτόματα με το μηχάνημα μέσω των ακίδων ασφάλισης του ταχυσύνδεσμου με Smart Attach. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα σημαντική εξοικονόμηση χρόνου περίπου 2,5 λεπτών για κάθε διαδικασία σύζευξης.

trattoriweb

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία