Ο σεβασμός στο περιβάλλον αλλά και στα συνολικά κόστη τίθεται στο επίκεντρο από τη μεριά της Dieci, η οποία στην έκθεση EIMA 2022 έδειξε τις καινοτομίες της σχετικά με το υβριδικό σύστημα κίνησης που θα ενσωματώνεται στους τηλεσκοπικούς φορτωτές.
Η ιδέα της Dieci στη βάση του Hybrid Boost System είναι η δημιουργία μιας ηλεκτρονικά ελεγχόμενης πλατφόρμας που συνδέει και βελτιστοποιεί τη λειτουργία όλων των κύριων τμημάτων του οχήματος: κιβώτιο ταχυτήτων, υδραυλικό σύστημα και τον κινητήρα Kubota Diesel Hybrid.
Το Hybrid Boost System γεννήθηκε στα πλαίσια της επιθυμίας να σχεδιαστεί μια λύση που επιτρέπει τη μείωση του μεγέθους του κινητήρα πετρελαίου, αντικαθιστώντας έναν κινητήρα 79 kW (με SCR και ουρία), με ένα σύστημα που αποτελείται από έναν κινητήρα πετρελαίου και ένα υβριδικό πακέτο 55 + 10 kW.
Ενεργοποιούμενο μόνο όταν είναι πραγματικά απαραίτητο, το Hybrid Boost System παρέχει την απαραίτητη ηλεκτρική ισχύ μόνο όταν απαιτείται, μειώνοντας τη σπατάλη ενέργειας και διατηρώντας υψηλή την απόδοση χάρη στο υβριδικό κιτ. Συνολικά, το σύστημα είναι η συγκεκριμένη απάντηση της Dieci στην ενεργειακή σπατάλη που συμβαίνει σε ορισμένες φάσεις εργασίας τυπικές για τηλεσκοπικούς φορτωτές μεσαίου μεγέθους.
Βελτιστοποίηση όλων των συστημάτων
Χάρη στην ολοκληρωμένη βελτιστοποίηση διαχείρισης του οχήματος από την Dieci, η μέγιστη ισχύς θα χρησιμοποιείται μόνο όταν είναι απαραίτητο, αφήνοντας το σύστημα ελεύθερο να φορτίζει την μπαταρία κατά τη διάρκεια εργασιών χαμηλής κατανάλωσης.
Επιπλέον, χάρη στην ανάπτυξη ενός αρθρωτού σχήματος, το Hybrid Boost System μπορεί επίσης να εγκατασταθεί εύκολα σε συμβατικά τηλεσκοπικά Dieci, επεκτείνοντας έτσι σημαντικά τον στόχο των πιθανών χρηστών. Το νέο σύστημα που επινοήθηκε από το τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης της Dieci απευθύνεται σε όλες εκείνες τις εταιρείες που επιθυμούν να έχουν πρόσβαση σε καινοτόμες λύσεις με χαμηλό περιβαλλοντικό αντίκτυπο και υψηλή απόδοση στη χρήση. Το Hybrid Boost System είναι ιδανικό για την υποστήριξη ασυνεχών κύκλων γεωργικών εργασιών όσον αφορά την ταχύτητα και την ισχύ, οι οποίοι εναλλάσσονται με τις φάσεις τοποθέτησης.
Με το Hybrid Boost, το μηχάνημα θα μπορεί να εκτελεί την ίδια εργασία στην πιο κοινή χρήση με ένα όχημα 79 kW χωρίς καμία παρέμβαση ή αλλαγή στο στυλ οδήγησης του χειριστή.
Hybrid Boost System με μια ματιά
Από τεχνολογική άποψη, το Hybrid Boost System καθιστά δυνατή τη βελτιστοποίηση της απόδοσης του οχήματος, μειώνοντας τη σπατάλη ενέργειας και ενεργοποιώντας το υβριδικό κιτ μόνο όταν είναι απαραίτητο. Με το Hybrid Boost, δεν απαιτείται σταθμός φόρτισης, χάρη σε ένα πλήρως αυτόματο σύστημα HYBRID, και μειώνεται σημαντικά το λειτουργικό κόστος, η κατανάλωση και οι παραγόμενες εκπομπές CO2. Μειώνεται όμως και η ανάγκη για συντήρηση που απαιτείται.
Ολόκληρο το σύστημα έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί ακόμη και χωρίς τη συμβολή του Hybrid Pack, έτσι ώστε να αφήνει τον χειριστή ελεύθερο να εργάζεται ακόμα και σε περίπτωση άδειας μπαταρίας. Το πακέτο διαθέτει μια απλή και διαισθητική λειτουργία, ιδανική επίσης για τη χρήση του οχήματος με διαφορετικούς χειριστές, χωρίς την ανάγκη εκπαίδευσης.
omnitrattore