BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Χωρίς την John Deere πλέον η έκθεση SIMA, αλλαγές στρατηγικών στον ορίζοντα

Η επόμενη μεγάλη έκθεση γεωργικών μηχανημάτων SIMA 2024 θα διεξαχθεί χωρίς τον έναν από τους πιο δυνατούς «παίκτες» και αυτή είναι η John Deere, η οποία, όπως δηλώνει, αλλάζει ορισμένα σημεία στον τρόπο που θα επικοινωνεί προϊόν και υπηρεσίες.

20221108-p1120126

Βασίλης Σοφός

11
0

Η John Deere βλέπει στον ορίζοντα αλλαγές στην επικοινωνία των πελατών στο μέλλον και ως εκ τούτου δε θα συμμετάσχει στην έκθεση SIMA 2024. Σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία, ένας από τους κύριους λόγους αυτής της απόφασης είναι η μελλοντική εστίαση σε τοπικές εκδηλώσεις. Αυτό το βήμα έχει σκοπό να ενεργοποιήσει περισσότερες εκδηλώσεις αντιπροσώπων και πελατών για συγκεκριμένες χώρες το 2024.

Η John Deere σχεδιάζει περισσότερες περιφερειακές εκδηλώσεις αντιπροσώπων και πελατών

Ο Andreas Jess, Διευθυντής Μάρκετινγκ της John Deere για την Ευρώπη, δήλωσε: «Ο covid 19 άλλαξε το τοπίο των εκδηλώσεων και τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες θέλουν να αλληλεπιδρούν μαζί μας. Οι εμπορικές εκθέσεις αφιερωμένες στη γεωργία και τη φροντίδα γκαζόν και εδάφους είναι καθιερωμένοι τρόποι επικοινωνίας με αγρότες και εργολάβους.



Ωστόσο, χρησιμοποιούμε επίσης εναλλακτικά κανάλια επικοινωνίας που συνδυάζουν ψηφιακές και πρόσωπο με πρόσωπο δραστηριότητες». Όπως ανέφερε ο ίδιος, οι πελάτες ενδιαφέρονται όλο και περισσότερο για το πώς η γεωργία ακριβείας διαχειρίζεται τις δραστηριότητές της σε όλο τον κύκλο της γεωργικής παραγωγής και αυτό απαιτεί μια διαφορετική προσέγγιση για την ανταλλαγή ιδεών και τον εντοπισμό λύσεων.

Η John Deere βλέπει τις εμπορικές εκθέσεις ως σημαντικό πυλώνα επικοινωνίας στο μέλλον, αλλά θα καλωσόριζε από τους διεθνείς οργανισμούς εμπορικών εκθέσεων την επανεξέταση των τρέχοντων χρονοδιαγραμμάτων, για να δημιουργηθεί μεγαλύτερη ευελιξία για εναλλακτικές δραστηριότητες.

Αντίκτυπος της στρατηγικής αυτής στο μέλλον

Η αυξημένη εστίαση σε εκδηλώσεις πελατών σε κάθε χώρα υποστηρίζει επίσης τη μεταμόρφωση της John Deere σε έναν πιο ευέλικτο οργανισμό που βάζει τον πελάτη πρώτο. Επιπλέον, σύμφωνα με την κατασκευάστρια, είναι σημαντικό να χρησιμοποιούνται οι πόροι με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο μεσοπρόθεσμα αλλά και μακροπρόθεσμα.

Ο Tilmann Köller, υπεύθυνος για τις δημόσιες σχέσεις, τις εμπορικές εκθέσεις και τις εκδηλώσεις στην Ευρώπη, πρόσθεσε: «Σχεδιάζουμε επί του παρόντος τις εκδηλώσεις μας για τους Ευρωπαίους αντιπροσώπους και πελάτες μας για το 2024. Αυτές απαιτούν συγχρονισμό με τις αγορές μας στη Βόρεια Αμερική. Οι πρώτες ανακοινώσεις θα γίνουν τον Μάρτιο του 2024 και ανυπομονούμε για τα νέα που θα μοιραστούμε με το κοινό».

profi.de

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία