BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Auga M1: Πρεμιέρα για το πρώτο τρακτέρ της εταιρείας με καύσιμο το βιομεθάνιο

Το τρακτέρ γεμίζει με βιομεθάνιο και αυτό μετατρέπεται σε ηλεκτρική ενέργεια, λέει το γκρουπ Auga από τη Λιθουανία, που παρουσίασε το 400 ίππων τρακτέρ M1 στο κοινό.

PBG_1247__1__2_2

Βασίλης Σοφός

4
0

Το γκρουπ Auga από τη Λιθουανία παρουσίασε ήδη ένα υβριδικό τρακτέρ 400 ίππων το 2021 και τώρα αποκαλύπτει ένα πρώτο ηλεκτρικό τρακτέρ μεθανίου. Η εταιρεία, με 39.000 εκτάρια καλλιεργήσιμης γης, 3.400 αγελάδες γαλακτοπαραγωγής και μια καλλιέργεια μανιταριών, θα δοκιμάσει μια πιλοτική σειρά υβριδικών τρακτέρ στο αγρόκτημα φέτος.



Το εν λόγω τρακτέρ, Auga M1, λειτουργεί με βιομεθάνιο με κινητήρα εσωτερικής καύσης και το μετατρέπει σε ηλεκτρική ενέργεια για τους ηλεκτρικούς κινητήρες των τροχών. Επιπλέον, το ηλεκτρικό τρακτέρ μεθανίου είναι εξοπλισμένο με μπαταρίες που, εάν δεν απαιτείται η πλήρης ισχύς του κινητήρα, αποθηκεύουν την περίσσεια ηλεκτρική ενέργεια.

Το ισχυρό τρακτέρ θα μπορούσε να λειτουργήσει για 12 ώρες με ένα μόνο ρεζερβουάρ καυσίμου, τονίζει η εταιρεία, ενώ  εκπέμπει 100 τόνους CO2 λιγότερο σε ετήσια βάση από ένα αντίστοιχο πετρελαιοκίνητο τρακτέρ.



Η πρώτη σειρά τρακτέρ M1 αποτελείται από τρεις εκδόσεις, οι οποίες φέρουν διαφορετικά εξαρτήματα. Και το τρακτέρ που θα έχει τις καλύτερες επιδόσεις στις δοκιμές πεδίου φέτος θα μπει τελικά στη σειρά παραγωγής. Να σημειωθεί ότι η εμφάνιση των τρακτέρ είναι διαφοροποιημένη σε σύγκριση με το πρώτο πρωτότυπο.

Το ανθρακί καφέ χρώμα γίνεται το χρώμα της μάρκας, με τη τελευταία να σχεδιάζει και να συναρμολογεί το τρακτέρ στη Λιθουανία. Η Auga λέει ότι έχει βρει μια λύση για την υποδομή καυσίμων αναπτύσσοντας ανταλλακτικά φυσίγγια αερίου. Αυτά δεν γεμίζουν σε μια φάρμα, αλλά σε μια μονάδα βιοαερίου και στη συνέχεια μεταφέρονται ως ανταλλάξιμα φυσίγγια.



Ο όμιλος Auga ανακοίνωσε μάλιστα ότι έχει επενδύσει περισσότερα από τρία εκατομμύρια ευρώ στην ανάπτυξη του τρακτέρ. Στόχος είναι να πουληθεί τελικά το Auga M1 σε άλλες εταιρείες αλλά και στο εξωτερικό. Επιπλέον, το κόστος λειτουργίας του Auga M1 θα μπορούσε είναι ίσο με αυτό ενός πετρελαιοκίνητου τρακτέρ, ως ένα ακόμη στόχος της Auga.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία