BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Michelin Evobib: Από τη SIMA σε πεδίο και δρόμο με Central Tire Inflation System

Μετά το χρυσό μετάλλιο στη SIMA του 2017, το καινοτόμο ελαστικό Evobib της Michelin έρχεται διαθέσιμο για τρακτέρ, ενσωματώνοντας το CTIS, το σύστημα που ρυθμίζει με ευκολία την πίεση του ελαστικού για χρήση στο χωράφι και στο δρόμο με τις καλύτερες δυνατές αποδόσεις.

48369_evobib2023_jeca-scaled

Βασίλης Σοφός

13
0

Το Michelin Evobib είναι ένα από τα πιο σύγχρονα ελαστικά στην αγορά του γεωργικού κλάδου. Κατά τη χρήση στο πεδίο, το αποτύπωμα μεγιστοποιείται λόγω του σχεδιασμού του πέλματος, ενώ η κατασκευή του σε πολύ χαμηλή πίεση (Michelin Ultraflex Technologies) μειώνει τη συμπίεση του εδάφους και ενισχύει την ελκτική απόδοση του τρακτέρ.



Από την άλλη πλευρά, στη χρήση του δρόμου, το μικρότερο αποτύπωμα και τα κεντρικά «νεύρα» του σχεδίου του πέλματος μειώνουν την αντίσταση κύλισης. Επιπλέον, βελτιώνεται η μακροζωία και μειώνεται η κατανάλωση καυσίμου. Το σχέδιο του πέλματος είναι έτσι κατασκευασμένο που να βελτιστοποιήσει τη μακροζωία και να εξασφαλίσει πρόσφυση σε όλη τη διάρκεια ζωής του ελαστικού, λέει η εταιρεία.



Το περίβλημα του ελαστικού είναι τεχνολογίας PFO (Pressure Field Operation), ένα πρότυπο που επιτρέπει στους κατασκευαστές ελαστικών να αυξάνουν το φορτίο των ελαστικών τους για χρήση στο πεδίο.

Τα σημαντικά πλεονεκτήματα:

-Διακύμανση του αποτυπώματος της τάξεως του 47% μεταξύ χρήσης δρόμου και πεδίου, διπλάσια από αυτή ενός ελαστικού VF (πολύ υψηλής κάμψης) όπως το Michelin Axiobib 2 (24%) που θα χρησιμοποιούντας συνήθως με το CTIS.



-Αύξηση 15% στην πρόσφυση σε σύγκριση με το ελαστικό VF ενός ανταγωνιστή με υβριδικό σχέδιο πέλματος και την ίδια ικανότητα πρόσφυσης με ένα ελαστικό VF με σχέδιο πέλματος (υπό κανονικές συνθήκες πεδίου)



-Κατανάλωση καυσίμου κοντά σε αυτήν που επιτυγχάνεται χρησιμοποιώντας ένα τυπικό ελαστικό δρόμου και μείωση της κατανάλωσης καυσίμου κατά 2 λίτρα την ώρα σε σύγκριση με το υβριδικό ελαστικό VF ενός ανταγωνιστή και μείωση κατά 1 λίτρο την ώρα σε σύγκριση με το Axiobib 2 με CTIS.

Προς το παρόν, το Evobib διατίθεται σε δύο μεγέθη για τρακτέρ μεταξύ 200 και 300 ίππων, συγκεκριμένα VF 710/70 R 42 και VF 600/70 R 30, ενώ τρία επιπλέον μεγέθη θα παρουσιαστούν τον Οκτώβριο του 2023 για τρακτέρ πάνω από 300 ίππους: τα VF 650/60 R34, VF 650/65 R34 και VF 710/75 R42.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία