BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Mε ISObus, σύστημα υψηλής ακρίβειας η σπαρτική Maschio Gaspardo Alitalia

Η γκάμα σπαρτικών Alitalia της Maschio Gaspardo αναβαθμίζσεται και περιλαμβάνει μοντέλα μηχανικής μετάδοσης και «ηλεκτρικά» μοντέλα ISObus, με την Alitalia Isotronic να εκπροσωπεί την πνευματική έκδοση της σειράς.

MASCHIO-GASPARDO_Alitalia-ISOTRONIC_03

Βασίλης Σοφός

8
0

Χοάνη επανασχεδιασμένη, με αυξημένη χωρητικότητα έως 2.000 λίτρα, ευκολότερη πρόσβαση για φόρτωση και άδειασμα, τόσο κατά τη σπορά όσο και κατά το τέλος της εργασίας, βελτιωμένο σύστημα ISObus και σύστημα ακριβείας στη σπορά ενσωματώνει η νέα γενιά Alitalia Isotronic των σπαρτικών της Maschio Gaspardo.



Η εταιρεία συνεργάστηκε με την Ιταλική Σχολή Σχεδίου στο σχεδιασμό της νέας χοάνης, που πλέον δεν στεγάζει την κεφαλή διανομής. Η Alitalia Isotronic χρησιμοποιεί δύο κεφαλές διανομής, εξωτερικές, στη χοάνη και η καθεμία τροφοδοτείται από τον δικό της ηλεκτρικά κινούμενο ογκομετρικό διανομέα.

Η συγκεκριμένη διαμόρφωση επιτρέπει μεγαλύτερη ακρίβεια τόσο στη δοσολογία όσο και στη μεταφορά του σπόρου αλλά, κυρίως, επιτρέπει τον αυτόματο αποκλεισμό του δεξιού ή του αριστερού μισού της ράβδου σπόρων, ανάλογα με τη θέση εντός του πεδίου, στοιχείο που ανιχνεύει ο αισθητήρας με GPS.



Η τοποθέτηση των κεφαλών διανομής έξω από τη χοάνη καθιστά δυνατή την αξιοποίηση του εσωτερικού όγκου χωρίς να διακυβεύεται η προσβασιμότητα του χειριστή. Η ηλεκτρική κίνηση των δύο ογκομετρικών διανομέων επιτρέπει τη συνεχή προσαρμογή της δόσης χάρη στη λειτουργία Μεταβλητού Ρυθμού, χρησιμοποιώντας χάρτες συνταγογράφησης.

Η ράβδος σποράς Alitalia Isotronic είναι εξοπλισμένη με δύο σειρές σποράς με μηχανική ρύθμιση της πίεσης αυλακιών και μπορεί να διαμορφώσει τέσσερις διαφορετικούς τύπους αυλακιών. Για το τύπο αυλακιάς «Corex Plus» (λείος διπλός δίσκος, πολυχρηστικός και πιο κατάλληλος για σπορά βάθους έως 8 εκ.), διατίθενται δύο διαφορετικοί μικροί τροχοί με διπλή λειτουργία, για να εξασφαλίζεται η επαφή του σπόρου με το έδαφος και να διατηρείται σταθερό το βάθος σποράς.



Ο βασικός τροχός χρησιμοποιεί ένα συγκεκριμένο ελαστικό υλικό υψηλής αντοχής. Ο προαιρετικός μικρός τροχός, από την άλλη πλευρά, έχει μεγαλύτερη διάμετρο για μεγαλύτερη άνωση και ακριβέστερο προσδιορισμό του βάθους σποράς. Επιπλέον, χάρη στο κοίλο τμήμα του και την υψηλή ευελιξία του, έχει καλύτερη ικανότητα αυτοκαθαρισμού, χωρίς να απαιτεί τη χρήση ξύστρων.

meccagri.it

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία