BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Την πλήρη γκάμα των ειδικών τρακτέρ Quantum κάνει διαθέσιμη η Case IH

Τα νέα ειδικά τρακτέρ Quantum ανανεώθηκαν πρόσφατα, με την εταιρεία να περιμένει το 2023 για να προσφέρει τα μοντέλα σε όλες τις εκδόσεις τους.

cr6_9402_2500_1250

Βασίλης Σοφός

3
0

Η νέα σειρά Quantum V/F αποτελείται πλέον από πέντε μοντέλα, το καθένα από τα οποία παράγει περισσότερη ισχύ για να έλξει βαρύ εξοπλισμό και να βοηθήσει τους πελάτες να κάνουν τη δουλειά τους σε πιο αυστηρά παράθυρα για τις καιρικές συνθήκες.



Η σειρά ξεκινά με το Quantum 80 με 74 ίππους, ενώ τώρα ηγείται το νέο Quantum 120 με ονομαστική ισχύ 120 ίππων. Όλα διαθέτουν καμπίνα και τετρακίνηση, ενώ τροφοδοτούνται από τετρακύλινδρους κινητήρες FPT F5C. Το μικρότερο μοντέλο διαθέτει κινητήρα 3,4 λίτρων με δύο βαλβίδες ανά κύλινδρο, καταλύτη DOC και φίλτρο σωματιδίων (DPF), αλλά χωρίς να απαιτείται πρόσθετο υγρό καυσίμου (DEF/AdBlue). Όλα τα άλλα μοντέλα φέρουν κινητήρα 3,6 λίτρων F5C με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, συστήματα DOC και σύστημ επιλεκτικής κατάλυσης (SCR).

Όλα τα στοιχεία μετεπεξεργασίας είναι εγκατεστημένα κάτω από το καπό για βέλτιστη ορατότητα από την καμπίνα.

Το επανασχεδιασμένο καπό είναι χαμηλότερο από τα τρακτέρ Quantum προηγούμενης γενιάς, γεγονός που βελτιώνει επίσης την ορατότητα. Εκεί περιλαμβάνεται νέος φωτισμός LED για ασφαλέστερη και ακριβέστερη εργασία στο σκοτάδι. Μια νέα οθόνη τοποθετημένη στην κολόνα A, που ελέγχεται μέσω ενός επιλογέα στη δεξιά κονσόλα χειριστή, παρέχει εύκολη πρόσβαση σε μεγαλύτερα επίπεδα πληροφοριών και απλοποιεί την προσαρμογή των ρυθμίσεων για τις βασικές λειτουργίες. Τα νέα Quantum είναι επίσης πλήρως συμβατά με τις τεχνολογίες AFS, παρέχοντας στον χειριστή πλήρη έλεγχο του στόλου και δυνατότητες διαχείρισης γεωπονικών δεδομένων.

Εξωτερικά, η πίσω σύνδεση και τα χειριστήρια PTO είναι ενσωματωμένα στο πίσω φτερό για να διευκολύνουν την ασφαλή σύνδεση.

Βελτιωμένη μετάδοση και υδραυλικά συστήματα

Τα Quantum διαθέτουν αναβαθμισμένο κιβώτιο ταχυτήτων 32F/16R Active Drive2 ή το προαιρετικό 44F/16R με ταχύτητες ερπυσμού για αργές εφαρμογές. Και τα δύο διαθέτουν Powerclutch και η πραγματική τελική ταχύτητα των 40 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται με όλους τους συνδυασμούς ελαστικών. Οι ελάχιστες ταχύτητες είναι 0,7 χλμ/ώρα με το βασικό κιβώτιο ή 0,17 χλμ/ώρα με την επιλογή ερπυσμού.



Η επανασχεδιασμένη μετάδοση περιλαμβάνει υγρό συμπλέκτη με ηλεκτροϋδραυλικά εμπλεκόμενο PTO. Αυτό δίνει στον χειριστή τον πλήρη έλεγχο για να προσαρμόσει τη λειτουργία στην εφαρμογή χάρη στη νέα ρυθμιζόμενη λειτουργία εμπλοκής PTO που προσφέρει ρυθμίσεις μαλακών/μεσαίων/σκληρών που ταιριάζουν με το εργαλείο και την εργασία. Το αποτέλεσμα είναι μια μεγαλύτερη αξιοπιστία του μηχανήματος και βελτιωμένη άνεση χειριστή, ιδιότητες που ενισχύονται από το διαμορφώσιμο μοχλό με ρυθμιζόμενη απόκριση.

Η μέγιστη υδραυλική ισχύς είναι 64 λίτρα/λεπτό, με δυνατότητα επιλογής 80 λίτρων/λεπτό, ενώ μπορούν να ενσωματωθούν έως και δέκα βαλβίδες απομακρυσμένης τοποθέτησης στο πίσω μέρος και οκτώ μεσαίας τοποθέτησης, όλες ηλεκτροϋδραυλικές. Περαιτέρω προδιαγραφές υδραυλικών συστημάτων περιλαμβάνουν δυνατότητες ανίχνευσης φορτίου πίσω κοτσαδόρου και Power Beyond, που ωφελούν την κατανάλωση καυσίμου και τη διατήρηση του λαδιού, ενω τα τρακτέρ μπορούν να παραγγελθούν με/χωρίς μπροστινή σύνδεση και PTO.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία