Η JCB επέλεξε την έκθεση Conexpo 2023 του Λας Βέγκας, για να αποκαλύψει τον υπερσύγχρονο κινητήρα υδρογόνου, ο οποίος θα προσφέρει τα περιβαλλοντικά του οφέλη στον κατασκευαστικό και γεωργικό κλάδο.
Οι πρωτότυποι κινητήρες υδρογόνου της JCB τροφοδοτούν ήδη εκσκαφείς και τηλεσκοπικούς φορτωτές Loadall.
Η JCB έχει επίσης κάνει μια σημαντική ανακάλυψη αποδεικνύοντας την ευρύτερη απήχηση της τεχνολογίας καύσης υδρογόνου, εγκαθιστώντας έναν από τους εξαιρετικά αποδοτικούς κινητήρες υδρογόνου σε ένα φορτηγό Mercedes 7,5 τόνων - μια μετασκευή που ολοκληρώθηκε σε λίγες μόνο μέρες.
Η δέσμευση της JCB για μείωση των εκπομπών έχει γίνει εδώ και 25 χρόνια και οι πιο πρόσφατοι κινητήρες πετρελαίου που έχουν σχεδιαστεί για να συμμορφώνονται με τους κανονισμούς του Ευρωπαϊκού Σταδίου V έχουν ήδη επιφέρει μείωση 97% στις εκπομπές NOx από το 1999 και μείωση 98% στα σωματίδια.
Επιπλέον, η προσπάθεια της JCB να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου σημαίνει ότι τα σημερινά μηχανήματα JCB χρησιμοποιούν 50% λιγότερο καύσιμο κατά μέσο όρο από τους κινητήρες που κατασκευάζονταν πριν από μια δεκαετία.
Αυτό υποδηλώνει εξοικονόμηση 16 δισεκατομμυρίων λίτρων καυσίμου, που ισοδυναμεί με 53 εκατομμύρια τόνους CO2. Η JCB έχει επικεντρωθεί στην ανάπτυξη των ηλεκτρικών μηχανημάτων της στη γκάμα της, συμπεριλαμβανομένου του φορτωτή Loadall 525-60E και του μίνι εκσκαφέα 19C-1E - του πρώτου ηλεκτρικού μίνι εκσκαφέα στον κόσμο.
Στην αναζήτησή της για ένα κινητό καύσιμο που μπορεί να μεταφερθεί στο μηχάνημα, διασφαλίζοντας μέγιστο χρόνο λειτουργίας και γρήγορο ανεφοδιασμό, το HVO, το βιοαέριο, τα E-fuels, η αμμωνία και το υδρογόνο έχουν μπει στο μικροσκόπιο. Είναι ενδιαφέρον ότι οι κινητήρες της JCB έχουν εγκριθεί για χρήση με καύσιμα HVO από τότε που τέθηκε σε ισχύ η νομοθεσία για τους κινητήρες Stage IIIB / Tier 4i.