BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Σε αναβάθμιση του Puma 4.0 για τη συγκομιδή προβαίνει η εταιρεία AVR

Με μια σειρά από αναβαθμίσεις βάζει τη νέα σεζόν στη συγκομιδή η AVR το μοντέλο Puma 4.0, το οποίο φέρει βελτιώσεις στον μεταφορέα, στο λογισμικό ελέγχου βάθους και στο σύστημα αυτόματης διεύθυνσης.

165320

Βασίλης Σοφός

5
0

Το Puma 4.0, είναι το προηγμένο μηχάνημα συγκομιδής, που η AVR παρουσίασε ως μοντέλο 4 σειρών.
 Στα τέλη του 2022, η AVR ξεκίνησε μια σημαντική αναβάθμιση λογισμικού του μηχανισμού ελέγχου βάθους της μονάδας εκσκαφής ACC. Αυτό παρέχει περισσότερη άνεση οδήγησης, με τον έλεγχο να λειτουργεί καλά κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες (επίσης σε περίπτωση κομματιών ψεκασμού, σε κεκλιμένα εδάφη κ.λπ.), που σημαίνει ότι δεν είναι πλέον απαραίτητη η χειρωνακτική επέμβαση, όπως δηλώνει η κατασκευάστρια. Ένας πιο ακριβής έλεγχος βελτιώνει επίσης την ποιότητα της συγκομιδής, αφού αυτή καθορίζεται σε μεγάλο βαθμό από το ακριβές βάθος συγκομιδής. Η συγκομιδή δεν πρέπει να είναι πολύ βαθιά, ούτε πολύ ρηχή.



Όσο λιγότερο χώμα εισέρχεται στη μηχανή, τόσο λιγότερη επεξεργασία απαιτείται. Αυτό σημαίνει μικρότερο φορτίο στο μηχάνημα, με αποτέλεσμα υψηλότερη ταχύτητα συγκομιδής, λιγότερη φθορά και χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου. Επίσης, σε υψηλότερες ταχύτητες, «ο έλεγχος και κατά συνέπεια ολόκληρο το μηχάνημα παραμένει εντυπωσιακά σταθερό» σημειώνει η AVR. Το AVR Comfort Drive είναι στάνταρ στο νέο Puma 4.0, επιτρέποντας τον ακριβή έλεγχο βάθους, τη λιγότερο βαθιά συγκομιδή και τη χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου.


Αναστρέψιμος ιστός εκσκαφής

Με την αναβάθμιση δίνεται επίσης η δυνατότητα αντιστροφής στην κατεύθυνση του ιστού εκσκαφής. Αυτό επιτρέπει τη γρήγορη επίλυση τυχόν μπλοκαρισμάτων στη μονάδα εκσκαφής ή την αποφυγή τυχόν απώλειας πατάτας μεταξύ του κόσκινου και του ιστού εκσκαφής κατά την αντιστροφή της φοράς περιστροφής του κυκλώματος στο πλέγμα κοσκινίσματος. Αυτή είναι μια προαιρετική δυνατότητα στο Puma 4.0 του 2023 με μονάδα εκσκαφής ACC (4*75/4*90).

Με μια ξύστρα στον κύλινδρο της ζώνης αποφεύγεται η επαφή του χώματος με τον κύλινδρο πάνω από τον ιμάντα -υπό βαριές συνθήκες συγκομιδής-, ενώ διατίθεται και μια ξύστρα PUR, που διατηρεί τον κύλινδρο καθαρό. Αυτό αποτρέπει την απώλεια πατάτας και τη γενική φθορά της ζώνης, ως μια προαιρετική δυνατότητα στο Puma 4.0 του 2023.

Η κατανάλωση καυσίμου είναι πολύ χαμηλή, χάρη στον αποδοτικό κινητήρα της Volvo, στο καλά μελετημένο υδραυλικό σύστημα, στην ελαφριά κατασκευή και στα μεγάλα μεγέθη των ελαστικών. Αυτό επιβεβαιώνεται, λέει η εταιρεία, όταν είναι δυνατή η συγκομιδή σε χαμηλότερες ταχύτητες (1.250 σ.α.λ.). Για παράδειγμα, εξετάζοντας τη μέση κατανάλωση ανά ώρα λειτουργίας του κινητήρα όλων των Puma 4.0, τα 27,6 λίτρα/ώρα ήταν ο μέσος όρος κατά την περίοδο συγκομιδής 2022.



Το Autosteer είναι άλλο ένα χαρακτηριστικό που προσφέρει περισσότερη άνεση στον οδηγό, με το τελευταίο να μπορεί να εστιάσει πλήρως στη διαδικασία συγκομιδής. Μια μονάδα αισθητήρα τοποθετημένη στο επάνω μέρος, μεταξύ των σειρών 1 και 2, κατευθύνει τους μπροστινούς τροχούς, επιτρέποντας στο μηχάνημα να ακολουθεί αυτόματα τις σειρές. Αυτό δίνει σιγουριά στην προσέγγιση της σωστής σειράς, ακόμη και σε συνθήκες πολλής σκόνης.



Για να εξασφαλιστεί η ομαλή μετάβαση από τους ιστούς στο κόσκινο στα μοντέλα Puma 4*90 με μονάδες εκσκαφής ACC, αναπτύχθηκε ένα ενεργό σύστημα στένωσης ως βασικό χαρακτηριστικό. Εκεί, δύο κινούμενοι κύλινδροι στο πλάι του καναλιού μεταφέρουν ομαλά ολόκληρη τη ροή του υλικού στους ιστούς κοσκινίσματος. Ως αποτέλεσμα, το μηχάνημα λειτουργεί πιο ελαφρά, οι πιέσεις παραμένουν χαμηλότερες, υπάρχει λιγότερη πιθανότητα να κολλήσει χώμα κάτω ή/και στις πλάκες που στενεύουν και, κατά συνέπεια, υπάρχει λιγότερη φθορά.

  • ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
  • AVR
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία