Η SAME ανανέωσε το Explorer TB, ένα τρακτέρ με χαμηλό κέντρο βάρους, ιδανικό για αγρότες που εργάζονται σε λοφώδεις και ορεινές περιοχές. Το ισχυρό υδραυλικό σύστημα, το PTO, η εξαιρετική πρόσφυση και η στιβαρή δομή του τρακτέρ αποτελούν εχέγγυα για την εκτέλεση οποιαδήποτε εργασίας.
Ο κινητήρας FARMotion 45 αποδίδει μέγιστη ισχύ 106 ίππων στο Explorer 105 TB, ενώ στην έκδοση 115 TB αποδίδει την εντυπωσιακή ισχύ των 116 ίππων. Αυτοί οι κινητήρες έχουν σχεδιαστεί ειδικά για γεωργικές εφαρμογές, προσφέροντας υψηλή απόδοση, κορυφαία αξιοπιστία και βέλτιστες καμπύλες ροπής και ισχύος για τον συγκεκριμένο τομέα. Η εξαιρετική ελαστικότητα του μοτέρ, οι χαμηλές τιμές κατανάλωσης σε όλες τις συνθήκες εργασίας και η υψηλή απόδοση στην παροχή ροπής στις χαμηλές στροφές του κινητήρα, αναδεικνύουν αυτές τις ιδιότητες. Τα κινητήρια σύνολα πληρούν τις προδιαγραφές Stage V με τη χρήση ενός εξωτερικού, ψυχόμενου συστήματος ανακυκλοφορίας καυσαερίων EGR, ενός καταλύτη DOC και ενός συστήματος SCR με ενσωματωμένο DPF, για την περαιτέρω ελαχιστοποίηση των ρυπογόνων εκπομπών, διατηρώντας παράλληλα τις συνολικές διαστάσεις, την ευελιξία και την ορατότητα των προηγούμενων εκδόσεων.
Με ένα ευρύ φάσμα διαμορφώσεων κιβωτίου ταχυτήτων, το νέο SAME Explorer TB προσφέρει πάντα την τέλεια μετάδοση, με βάση τις εκάστοτε απαιτήσεις του χειριστή. Τη βάση αποτελεί ένα κιβώτιο ταχυτήτων πέντε σχέσεων με συγχρονισμένη μηχανική ρεβέρσα και δύο σειρές (10+10 σχέσεις), στις οποίες μπορείτε να προσθέσετε είτε μία ταχύτητα supercreeper είτε την Hi-Lo (Powershift 2 βημάτων), που παρέχουν 20 σχέσεις σε κάθε κατεύθυνση. Υιοθετώντας και τις δύο επιλογές, οι διαθέσιμες σχέσεις αυξάνονται σε 40+40.
Ένα υδραυλικό σύστημα PowerShuttle διατίθεται προαιρετικά. Ακολουθώντας την παράδοση της SAME, το νέο τρακτέρ ενσωματώνει την πρακτική λειτουργία Stop&Go (βολική για εργασίες που απαιτούν συχνές στάσεις και εκκινήσεις, αλλά και για ελιγμούς σε επικλινή εδάφη) και το μπουτόν ComfortClutch, το οποίο σας επιτρέπει να αλλάζετε ταχύτητες χωρίς να πατάτε το πεντάλ του συμπλέκτη. Λόγω της ευρείας γκάμας ταχυτήτων και ελαστικών, το κιβώτιο μπορεί να σας επιτρέψει να φτάσετε τα 40 km/h με τον κινητήρα κάτω από τις 2.000 στροφές ανά λεπτό. Το νέο σύστημα PTO της σειράς Explorer TB μεγιστοποιεί επίσης τις δυνατότητες διαμόρφωσης, επιτρέποντάς σας να βελτιστοποιείτε την κατανάλωση καυσίμου ανά πάσα στιγμή. Η διαμορφωμένη ηλεκτροϋδραυλική εμπλοκή είναι στάνταρ, εξασφαλίζοντας τη μέγιστη απόδοση λειτουργίας σε όλες τις συνθήκες εργασίας.
Μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ τεσσάρων διαφορετικών διαμορφώσεων, από 540 στροφές ανά λεπτό + 540ECO, έως 540 + 540ECO + 1.000 + 1.000ECO. Προαιρετικά, μπορείτε επίσης να προσθέσετε το Ground Speed PTO, με έναν ειδικό άξονα εξόδου, καθώς και τον εναλλάξιμο οδοντωτό άξονα εξόδου και μπροστινό PTO 1.000 στροφών ανά λεπτό. Το υδραυλικό σύστημα του νέου Explorer TB παρέχει όλη τη ροή λαδιού που χρειάζεστε με δύο αντλίες στο βασικό εξοπλισμό: η μία χρησιμοποιείται για την τροφοδοσία των διανομέων και των ανυψωτικών, ενώ η άλλη τροφοδοτεί το κύκλωμα διεύθυνσης. Αυτός ο σχεδιασμός εξασφαλίζει ομαλή και αποτελεσματική υποβοήθηση διεύθυνσης ανά πάσα στιγμή, ακόμη και όταν οι διανομείς και τα ανυψωτικά είναι σε λειτουργία και ο κινητήρας βρίσκεται σε χαμηλές στροφές.
Στο πίσω μέρος υπάρχουν έως και τρεις βοηθητικές βαλβίδες με σύστημα ταχείας ζεύξης push-pull και δεξαμενή ανάκτησης λαδιού, ενώ το πίσω ανυψωτικό έχει ικανότητα 4.525 κιλά και το εμπρός (προαιρετικά) μπορεί να διαχειριστεί έως 2.100 κιλά. Ο στιβαρός εμπρός άξονας βαρέως τύπου (heavy duty) ενσωματώνει υδραυλικά δισκόφρενα, για να προσφέρει όλη την ασφάλεια του ενσωματωμένου συστήματος πέδησης και να εξασφαλίζει υψηλή ικανότητα φόρτωσης και εξαιρετική ευελιξία.
Το ηλεκτροϋδραυλικό κλείδωμα και των δύο διαφορικών είναι στάνταρ, εξασφαλίζοντας μέγιστη πρόσφυση ακόμη και στις πιο δύσκολες συνθήκες. Προαιρετικά, διατίθεται το σύστημα SDD, το οποίο, όταν ενεργοποιείται, μειώνει στο μισό τον αριθμό των στροφών του τιμονιού από τέρμα σε τέρμα. Η καμπίνα του οδηγού είναι τοποθετημένη σε ειδικές ελαστικές βάσεις (silent-block) που μειώνουν σημαντικά τους κραδασμούς οι οποίοι μεταδίδονται από τον κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων.
Το κάθισμα του οδηγού είναι άνετο και, χάρη στη διάταξη των χειριστηρίων και την ιδιαίτερα δημοφιλή «φιλοσοφία χρωμάτων» της SAME, καθιστά τη χρήση τους βολική, απλή και διαισθητική. Τα ηλεκτρονικά χειριστήρια για την εμπλοκή του PTO, το κλείδωμα του διαφορικού και τον χειροκίνητο έλεγχο του γκαζιού είναι επίσης στάνταρ. Διατίθενται δύο αναδιπλούμενες εκδόσεις του roll bar δύο κολώνων για την προστασία του χειριστή, διευκολύνοντας την φύλαξη του τρακτέρ ακόμη και στις χαμηλότερες αποθήκες.
Περισσότερες λεπτομέρειες στο https://www.theocarakis-tractors.gr, όπως και στο δίκτυο των επίσημων συνεργατών SAME & DEUTZ–FAHR ανά την Ελλάδα.
16-05-2023 23:38Γεώργιος
Τελιο
Απάντηση