BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Ένα αυτόνομο New Holland Boomer 45 το πόνημα του φλαμανδικού ινστιτούτου

Το Φλαμανδικό Ινστιτούτο Έρευνας για τη Γεωργία, την Αλιεία και τα Τρόφιμα (ILVO) μαζί με δύο βιομηχανικούς εταίρους μετέτρεψε ένα New Holland Boomer 45 σε αυτοκινούμενο και ηλεκτροκίνητο τρακτέρ. Το νέο δημιούργημα φέρει την ονομασία Djust-E.

maxresdefault_65

Βασίλης Σοφός

2
0

Το Djust-E είναι ένα ηλεκτρικό και αυτόνομο τρακτέρ, όχι για μαζική παραγωγή αλλά για επίδειξη των αυτών τεχνολογιών και πώς αυτές μπορούν να συμβάλλουν θετικά στη βελτίωση του κλάδου. Το αυτοκινούμενο ηλεκτρικό τρακτέρ Djust-E παρουσιάστηκε επίσημα στις 7 Ιουνίου κατά τη διάρκεια της Agri Techdag 2023 στην τοποθεσία του ινστιτούτου ILVO στο Merelbeke.



Σύμφωνα με την ιστοσελίδα Trekkerweb, Το Djust-E δοκιμάστηκε πρώτη φορά την περασμένη εβδομάδα, ενώ τώρα μπορεί και εργάζεται έλκοντας ένα χλοοκοπτικό, έναν καλλιεργητή και με μια περιστροφική σβάρνα.

Σε όλες τις περιπτώσεις, «η εργασία πήγε σύμφωνα με το σχέδιο», λέει ο Simon Cool, μηχανικός της ILVO, υπεύθυνος για το έργο ηλεκτροκίνησης και αυτοματισμού, στο οποίο συμμετείχαν επίσης η εταιρεία Verschueren (Lochristi) και ο κατασκευαστής Linak.



Η μετατροπή του New Holland Boomer 45 διήρκεσε αρκετούς μήνες. Ο πετρελαιοκινητήρας δεν παρέχει μόνο την κίνηση αλλά αποτελεί και τον σύνδεσμο μεταξύ του μπροστινού και του πίσω άξονα (μετάδοση κίνησης). «Αν το αφαιρέσετε αυτό, δεν έχετε πλέον ένα λειτουργικό μηχάνημα», επαναλαμβάνει λέγοντας η Verschueren.

Η εταιρεία κατασκεύασε παράλληλα ένα εντελώς νέο πλαίσιο, για να φιλοξενήσει τον ηλεκτροκινητήρα. Επιπρόσθετα, έχει τοποθετηθεί ένας μπροστινός σύνδεσμος, στον οποίο μπορεί να στηρίζεται η μπαταρία, η οποία μπορεί να αλλάζει ομαλά και ημιαυτόματα. Το πακέτο μπαταρίας στον μπροστινό σύνδεσμο αποτελείται από μια βαρέως τύπου μπαταρία 15 kWh, η οποία επιτρέπει την εργασία στο πεδίο για 2-3 ώρες ανάλογα με την εφαρμογή.

«Για τους δοκιμαστικούς μας σκοπούς, αυτό ήταν επαρκές. Με μια μπαταρία ιόντων λιθίου, η οποία είναι πολύ ελαφρύτερη, μπορείτε ήδη να αυξήσετε σημαντικά την αυτονομία», σημειώνει ο υπεύθυνος της ανάπτυξης Simon Cool. Εκτός από την ηλεκτρική κίνηση και λειτουργία του, το Djust-E λειτουργεί και αυτόνομα. Αυτό σημαίνει ότι κινείται μόνο του, επιταχύνει και επιβραδύνει, ρυθμίζει τη σύνδεσή του και ελέγχει τα εργαλεία. Η ILVO συνέβαλε σε αυτό το τμήμα αναπτύσσοντας το λογισμικό, ενώ ενσωμάτωσε και τους αισθητήρες.

Trekkerweb

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία