BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Braud 9000L: Τεχνολογική κληρονομιά με εξελίξεις στην άνεση και την οικονομία

Η γνωστή από το 1975 Braud συνεχίζει να εξελίσσεται, με τη σειρά 9000L να είναι μια από τις κορυφαίες μηχανές συγκομιδής.

braud-9000l-gallery-02_2

Βασίλης Σοφός

8
0

Η νέα σειρά Braud 9000L συνεχίζει να βασίζεται στο δοκιμασμένο σχεδιαστικό DNA της εταιρείας. Το σύστημα SDC με ευέλικτη στερέωση της πίσω ράβδου και γρήγορη εμπλοκή μπροστά για το απαλό κούνημα και την αποκόλληση των σταφυλιών είναι και πάλι εδώ, ενώ το σύστημα καλαθιού NORIA συνεχίζει να φέρνει την επανάσταση στη μηχανοποίηση του τρύγου σταφυλιών, προσφέροντας σεβασμό στο αμπέλι και τον τρύγο.



Τα συστήματα Braud συνδυάζονται τώρα με ένα μεγαλύτερο σύστημα μεταφοράς, ανεμιστήρες καθαρισμού υψηλής απόδοσης και το καλύτερο σύστημα αποφλοιωτή. Το αποτέλεσμα είναι ο βελτιωμένος καθαρισμός και η βελτιωμένη απόδοση.



Με τους νέους κινητήρες Fiat Powertrain έχετε βελτιωμένη απόδοση και οικονομία. Με ισχύ από 141 έως 175 ίππους και επιλογή μεταξύ 4 ή 6 κυλίνδρων, οι νέοι κινητήρες παρέχουν περισσότερη ισχύ και ροπή με εξοικονόμηση καυσίμου κατά μέσο όρο 35%. Η σειρά Braud 9000L φέρει και μια νέα καμπίνα, με το κάθισμα και το τιμόνι να προσαρμόζονται για να ταιριάζουν στις ανάγκες.



Το μπράτσο, με ενσωματωμένο χειριστήριο, παρέχει εύκολη πρόσβαση στις πιο συχνά χρησιμοποιούμενες λειτουργίες, ενώ συνολικά κυριαρχεί η ασφαλής αίσθηση με την αθόρυβη και άνετη καμπίνα. Η τελευταία συμμορφώνεται μάλιστα με την αυστηρή ευρωπαϊκή οδηγία για τα μηχανήματα Code 4. Σύμφωνα με την εταιρεία, η νέα σειρά Braud 9000L μπορεί να ρυθμιστεί για να εργαστεί σε διαφορετικούς αμπελώνες σε ελάχιστο χρόνο για μέγιστη αποδοτικότητα.



Το ενσωματωμένο σύστημα έξυπνης διαχείρισης, με οθόνη αφής IntelliView III, παρέχει πλήρη πρόσβαση σε όλες τις βασικές λειτουργίες της μηχανής. Όπως αναφέρθηκε, η εξέλιξη «άγγιξε» και την οικονομία στα κόστη. Ο χρόνος πλύσης της κεφαλής συλλογής έχει μειωθεί κατά 30% και τα αναλώσιμα του καταστροφέα χρειάζονται ανανέωση σε μεγαλύτερο διάστημα, ενώ ο κινητήρας FPT χρειάζεται το πρώτο του σέρβις στις 600 ώρες.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία