BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Ολοκληρωμένο ελαστικό για οποιαδήποτε εφαρμογή το AXIOBIB 2 VF της Μichelin

Τα AXIOBIB 2 VF φέρουν τεχνολογία Ultraflex, που δοκιμάστηκε κατά τη διάρκεια μιας εντατικής ημέρας δοκιμών στην εταιρεία Agromeccanica Di Giulioni Faustino C. - S.N.C. στο Corinaldo, κοντά στην Ανκόνα. Τη δοκιμή κάλυψε η ιστοσελίδα trattoriweb.

Michelin-4_2

Βασίλης Σοφός

15
0

Για να αξιοποιηθεί στο μέγιστο ένα ελαστικό αγροτικής χρήσης, η πίεση πρέπει να ρυθμίζεται προσεκτικά ανάλογα με τις εργασίες που εκτελούνται, ώστε να μεγιστοποιείται η πρόσφυση και να αποφεύγεται η υπερβολική ολίσθηση, η οποία μεταφράζεται σε υψηλότερη κατανάλωση καυσίμου. Αυτό ακριβώς ακολουθούν και τα AXIOBIB 2 VF με τεχνολογία Ultraflex, που δοκιμάστηκαν κατά τη διάρκεια μιας εντατικής ημέρας δοκιμών στην εταιρεία Agromeccanica Di Giulioni Faustino C. - S.N.C. στο Corinaldo, κοντά στην Ανκόνα.



Στις δοκιμές AXIOBIB 2 VF (Very High Flexion) συμμετείχαν περίπου 130 άτομα, μεταξύ των οποίων και εργολάβοι της περιοχής, που προσκλήθηκαν από τον κατασκευαστή ελαστικών για να επαληθεύσουν ιδίοις όμμασι και στην πράξη τα προνόμια και τα οφέλη που είναι δυνατά χάρη στην τεχνολογία Ultraflex. Μετά από ημέρες έντονης βροχόπτωσης και παρόλο που η κατάσταση του εδάφους ήταν περίπλοκη, με λάσπη και ολισθηρή επιφάνεια, τα ελαστικά AXIOBIB 2 VF που τοποθετήθηκαν σε τρακτέρ New Holland T7.315 (μέγιστη ισχύ άνω των 300 ίππων), δεν επηρεάστηκαν.

Τα ελαστικά μεγέθους VF 800/70 R38 στο πίσω μέρος και VF 600/70 R30 στο μπροστινό μέρος, δοκιμάστηκαν σε μια διαδρομή μήκους 150 μέτρων σε εντελώς βροχερό έδαφος. Φουσκώθηκαν αρχικά σε τυπικές πιέσεις 1,4 bar μπροστά και 1,6 bar πίσω και στη συνέχεια αυξήθηκαν σε 0,6 bar και 0,8 bar αντίστοιχα για να αξιοποιηθεί η τεχνολογία VF.



Η σύγκριση της συμπεριφοράς των ελαστικών μεταξύ της χρήσης σε κανονικές πιέσεις ελαστικών (δηλαδή η πρώτη δοκιμή) και της χρήσης σε πιέσεις κάτω από 1 bar (δεύτερη δοκιμή) έδειξε 13% εξοικονόμηση καυσίμου (υπολογιζόμενη με δύο ειδικούς διαβαθμισμένους κυλίνδρους στο καπό του οχήματος), μείωση του χρόνου διαδρομής κατά 50 δευτερόλεπτα, 55% λιγότερη ολίσθηση και 11% μεγαλύτερο ίχνος, το οποίο συμβάλλει στη μείωση των επιπτώσεων των διερχόμενων οχημάτων στη συμπίεση του εδάφους. Οι συμμετέχοντες είδαν λοιπόν τα Michelin να ανταποκρίνονται στην πρόκληση και να επιδεικνύουν την αξία τους σε εδάφη με ακραίες συνθήκες.

trattoriweb

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία