Από την αυτοκινητοβιομηχανία και τα πολυτελή οχήματα του σήμερα στα μοντέλα Deutz-Fahr 5DF TTV φθάνει η τετραδιεύθυνση, ένα σύστημα στους πίσω άξονες του τρακτέρ που στρίβει τους τροχούς και παρέχει εξαιρετική παραγωγικότητα σε στενούς χώρους, ξεπερνώντας τα συμβατικά μηχανήματα όσον αφορά την ευελιξία, τις επιδόσεις και τις τιμές της ακτίνας στροφής.
Αυτή η προηγμένη τεχνολογία επιτρέπει στον οδηγό να προσαρμόζει τους τρόπους οδήγησης στις διάφορες συνθήκες:
- Αναλογική λειτουργία: οι πίσω τροχοί κατευθύνονται συγχρονισμένα και προς την αντίθετη κατεύθυνση από τους μπροστινούς τροχούς, μειώνοντας σημαντικά την ακτίνα στροφής
- Αναλογικά «καθυστερημένη» λειτουργία: οι πίσω τροχοί στρίβουν με μικρή καθυστέρηση, έτσι ώστε το εργαλείο να ακολουθεί με ακρίβεια το ίχνος και να αποφεύγεται η επαφή με τον καρπό
- Χειροκίνητη λειτουργία: ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει τη γωνία διεύθυνσης του πίσω τροχού για να αντισταθμίσει αποτελεσματικά την ολίσθηση σε πλαγιές
- Λειτουργία «Dogwalk»: ο πίσω άξονας κατευθύνεται προς την ίδια κατεύθυνση με τον μπροστινό άξονα, επιτρέποντας διαγώνιους ελιγμούς και μειώνοντας την ανάγκη συχνής αλλαγής κατεύθυνσης
Τα τρακτέρ Deutz-Fahr 5 DF TTV με σύστημα διεύθυνσης σε όλους τους τροχούς κινούνται από τους νέους κινητήρες FARMotion 35 και FARMotion 45, οι οποίοι αποδίδουν έως και 126 ίππους (συμπεριλαμβανομένου του OverBoost) και διαθέτουν βελτιωμένη ροπή και απόδοση ισχύος, διατηρώντας παράλληλα μια πολύ καλή οικονομία καυσίμου.
Το κιβώτιο ταχυτήτων TTV εξασφαλίζει ομαλή λειτουργία, απόδοση και αξιοπιστία σε όλες τις συνθήκες εργασίας, με το πρόσθετο πλεονέκτημα του υδραυλικού φρένου στάθμευσης HPB. Όπως όλα τα ειδικά τρακτέρ της Deutz-Fahr, ο μπροστινός άξονας του νέου 5DF TTV με τεχνολογία τετραδιεύθυνσης περιλαμβάνει 100% μπλοκέ διαφορικό και σύστημα πέδησης τεσσάρων τροχών, ενώ μπορεί να εξοπλιστεί προαιρετικά με την αποκλειστική ανεξάρτητη ανάρτηση του μπροστινού άξονα για καλύτερη σταθερότητα και άνεση. Η άνεση ενισχύεται και από τη νέα καμπίνα με επίπεδο δάπεδο, ανάρτηση 4 σημείων, σύστημα φίλτρου Cat 4, καθίσματα οδηγού υψηλής ποιότητας και υποβραχιόνιο MaxCom.
Η διαισθητική διάταξη του μπράτσου επιτρέπει στους χειριστές να ελέγχουν εύκολα όλες τις κύριες λειτουργίες. Για εκτεταμένες προτάσεις SDF Smart Farming Sollutions, το 5 DF TTV με σύστημα διεύθυνσης 4 τροχών μπορεί να εξοπλιστεί με το iMonitor. Το υδραυλικό σύστημα είναι εξοπλισμένο με μια υδραυλική αντλία 115 λ./λ. -την καλύτερη στην κατηγορία της, τονίζει η εταιρεία-, η οποία τροφοδοτεί αποκλειστικά έως και εννέα βαλβίδες υψηλής ροής (πέντε στο πίσω μέρος, τέσσερις στο κέντρο). Όλες οι βαλβίδες ελέγχονται ηλεκτρονικά με έλεγχο ροής και χρόνου.
Ο πίσω κοτσαδόρος έχει μέγιστη ανυψωτική ικανότητα 3.400 κιλά και διαθέτει ενεργό σύστημα απόσβεσης για τη μείωση των ταλαντώσεων του μηχανήματος. Ο προαιρετικός μπροστινός σύνδεσμος έχει ανυψωτική ικανότητα 1.500 κιλά και μπορεί να συμπληρωθεί με μπροστινό PTO 1.000 1/λεπτό, ενώ το πίσω PTO διαθέτει επιλογές 540/540 Eco και 1000 και ένα προαιρετικό PTO εδάφους. Να σημειωθεί ότι το μοντέλο διατίθεται και στην αποκλειστική έκδοση Warrior με τις αισθητικές παρεμβάσεις.
Trekkerweb