BACK TO
TOP
Profi

Ριζική ανανέωση για το κιτ σπαρτική και δισκοσβάρνα Kuhn HR και Venta 3030

Η Kuhn δίνει έναν αέρα ανανέωσης στη σπαρτική Venta και στη δισκοσβάρνα HR. Εντός του πεδίου φαίνονται όλες οι αλλαγές στην απόδοση του νέου µηχανήµατος που δοκιμάστηκε από την ομάδα του profi.

5_42

14
0

Ενώ η Kuhn έχει κάνει αρκετές αλλαγές στο σχεδιασµό του δικού της συνδυασµού σπαρτικής-δισκοσβάρνας τα τελευταία χρόνια, ήρθε η ώρα για µια µεγαλύτερη ανανέωση, αλλαγή που αγγίζει ακόµη και την αρίθµηση των µοντέλων. Εξετάζοντας µόνο τα µηχανήµατα των τριών µέτρων, οι προδιαγραφές της νέας γενιάς µοντέλων είναι οι εξής: Το ελαφρύτερο µηχάνηµα είναι το HR3020, το οποίο έχει προδιαγραφές για τρακτέρ έως 180 ίππους. Αυτή η έκδοση είναι εξοπλισµένη µε χειροκίνητα ή υδραυλικά ρυθµιζόµενη πλάκα σβώλων. Το βάθος εργασίας ρυθµίζεται επίσης χειροκίνητα µέσω της γνωστής ρύθµισης µέσω πείρων και οπών.

Το HR3030 είναι κατάλληλο για τρακτέρ έως 240 ίππους. Εδώ η πλάκα ισοπέδωσης και το βάθος εργασίας µπορούν να αλλάξουν προαιρετικά υδραυλικά. Το κορυφαίο µοντέλο στη σειρά είναι το Κuhn HR3040, το οποίο έχει εγκριθεί για έως και 300 ίππους µε ψυγείο για το κιβώτιο ταχυτήτων. Ο υδραυλικά ελεγχόµενος πίνακας ισοπέδωσης και ο συσκευαστής αποτελούν µέρος του στάνταρ εξοπλισµού του µηχανήµατος.

Το δοκιµασµένο παραµένει επιτυχηµένο και... διατηρείται

Οι νέες σβάρνες των 3 µέτρων εξακολουθούν να έχουν 10 ρότορες µε δόνιτα ταχείας αλλαγής, ενώ η µετάδοση περιλαµβάνει δύο κωνικά ρουλεµάν ανά άξονα. Η σκάφη γεµάτη µε λάδι και µε πάχος 8 χιλιοστά, µε το βιδωµένο καπάκι, δεν έχει αλλάξει. Μια µικρή αλλαγή εµφανίζεται στο πλάτος εργασίας, το οποίο είναι τώρα 2,95 µέτρα για να µειωθεί το πλάτος µεταφοράς στα 3 µέτρα, καθιστώντας το µηχάνηµα νόµιµο για κίνηση στο δρόµο χωρίς ανάγκη διπλώµατος των πλευρικών πλακών.

Για µείωση του συνολικού µήκους και για καλύτερο κέντρο βάρους όταν το µηχάνηµα είναι εξοπλισµένο µε σπαρτική, η Kuhn έχει τροποποιήσει διάφορα εξαρτήµατα, όπως οι κάτω σύνδεσµοι (Cat II/III N ή III/IV N). Τώρα υπάρχουν διάφορα σηµεία σύζευξης και οι οπές για τον επάνω σύνδεσµο έχουν σχεδιαστεί για να καλύπτουν µεγαλύτερα τρακτέρ. Οµοίως, το κιβώτιο ταχυτήτων είναι πιο συµπαγές και δεν έχει απευθείας άξονα έτσι ώστε το σηµείο ζεύξης για την σπαρτική να τοποθετείται πιο µπροστά.

Διαβάστε περισσότερα στο περιοδικό profi που κυκλοφορεί στις 4 Σεπτεμβρίου μαζί με την εφημερίδα Agrenda

  • ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
  • Kuhn
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία