Tα δύο Polaris UTV δεν έχουν αλλάξει πολύ από το 2018 αλλά τόσο το SP570 όσο και το XP1000 στη δοκιµή ήρθαν µε την καµπίνα Full Premium, µια σχετικά νέα επιλογή που το καθιστά πιο ολοκληρωµένο. Στο διθέσιο SP570, η καµπίνα φαίνεται µικρή µόλις κλείσουν οι πόρτες, αλλά αυτή είναι µια «σωστή» καµπίνα που φαίνεται πολύ πιο πλήρης, εκτός από το σετ επιπλέον πορτών.
Όταν τα παράθυρα κλείνουν, ο χώρος της µικρής καµπίνας γίνεται σύντοµα άνετος. Η οµίχλη ήταν λίγο πρόβληµα στα υγρά, ψυχρά πρωινά, αλλά το πρόβληµα που επιλύθηκε εύκολα µε το κλείσιµο των παραθύρων. Μια σωστή ιδέα είναι το ότι οι πόρτες έχουν παράθυρα που πέφτουν, το γυαλί πέφτει εντελώς για να ελευθερώσει λίγο χώρο για τους αγκώνες. Οι πόρτες ανοίγουν «προς τα πίσω» για να διπλώνουν στο ίδιο επίπεδο µε την πλατφόρµα του πίσω φορτίου.
Διαβάστε περισσότερα στο profi που κυκλοφορεί το Σάββατο 1 Οκτωβρίου μαζί με την εφημερίδα Agrenda