Εάν βρίσκεστε στην αναζήτηση ενός προσιτό UTV, το βενζινοκίνητο UForce, όπως δοκιµάστηκε µε τις επιλογές οθόνης και προστασίας του αµαξώµατος έρχεται µε έναν πλήρη εξοπλισµό και προσιτό τρόπο απόκτησης, µε τους 40 ίππους να κινούν το ενδιαφέρον για µια πιο προσεκτική µατιά.
Κατά τη χρήση, φάνηκε ότι είναι εύκολο να µάθει κανείς CFMoto και πώς να αξιοποιεί το µοτέρ του στο αγρόκτηµα. Με άλλα λόγια, οι ρυθµίσεις µε τις ενδείξεις «Normal» και «Work» στο ταµπλό έχουν αντίκτυπο στον τρόπο οδήγησης του UTV. Στη Βόρεια Αµερική βέβαια, ο ίδιος διακόπτης φέρει τις ενδείξεις «Eco» και «Performance», µε το «Normal» να προσφέρει παρόµοια λειτουργία µε το τελευταίο στις βρετανικές εκδόσεις.
∆ιατηρώντας το διακόπτη στο Norma, διαπιστώθηκε ότι παρέχεται µια δύσκολη απόκριση στο γκάζι, που χρειαζόταν ένα σταθερό πόδι για να ξεκινήσει οµαλά η κίνηση ή, όπως φάνηκε αργότερα, ένα πιο αποφασιστικό πάτηµα για την εκκίνηση. Και αυτό λειτούργησε καλύτερα, αλλά έφερνε και µια πιο έντονη εκκίνηση. Οµοίως, ένα ελαφρύ άγγιγµα σε ανώµαλο έδαφος ήταν σπασµωδικό και το γκάζι ήταν ευαίσθητο στην παραµικρή κίνηση. Σε συνθήκες πίεσης, αυτό δε θα αποτελούσε πρόβληµα, αλλά δεν είναι ιδανικό σε καθηµερινή χρήση.
Διαβάστε περισσότερα στο profi, που κυκλοφορεί το Σάββατο 1 Ιουλίου μαζί με την εφημερίδα Agrenda