BACK TO
TOP
Profi

Ευέλικτο όσο και ισχυρό έδειξε το Kubota M6-132

Η Kubota λάνσαρε το 2020 το M6-002, ένα all-arounder τριών εκδόσεων στην κατηγορία 120-140 ίππων. Στα χέρια του profi βρέθηκε το µεσαίο µοντέλο M6-132, για να δούµε πώς λειτουργεί ο κινητήρας µε το οκτατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων.

14-15_13

11
0

Τα τρακτέρ M6-002, τα οποία τοποθετούνται µεταξύ του M6 Utility και του M7 που υπηρετεί εδώ και πολλά χρόνια, προσφέρουν ένα µείγµα προδιαγραφών, από µηχανικά καρούλια µέχρι ένα κιβώτιο ταχυτήτων 40 χλµ./ώρα. Αν θέλετε ή χρειάζεστε 50 χλµ./ώρα και ηλεκτρικά συστήµατα, ο αντιπρόσωπος της Kubota θα σας δείξει το δρόµο προς τα M7. Πρόκειται επίσης για σειρά εσωτερικά αναπτυγµένη στην Ιαπωνία και µε χρήση υλικών της Kubota.

Όπως και η συντριπτική πλειοψηφία των εξαρτηµάτων του M6, ο κινητήρας είναι και αυτός της Kubota. Στην εν λόγω περίπτωση πρόκειται για τον V6108-TIEF5, έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 6,1 λίτρων µε σύστηµα common-rail που δουλεύει σε πίεση 2.500 bar. Συµµορφώνεται µε τις εκποµπές ρύπων Stage V µε χρήση DPF, DOC και SCR και στην πραγµατικότητα είναι ο ίδιος κινητήρας που δοκιµάστηκε στο M7153 (βλ. profi 04/2021), όπου αποδίδει έως και 170 ίππους.

Στο M6-132, ωστόσο, τα στατιστικά στοιχεία του φυλλαδίου δείχνουν ότι ο κινητήρας αποδίδει 133 ίππους (98kW) στις 2.100 σ.α.λ. Στη συνέχεια, όµως, υπάρχει µια λειτουργία ώθησης, που ενεργοποιείται από την ταχύτητα H2 (15,3 χλµ./ώρα) και του επιτρέπει να ανεβάσει την απόδοση στους 153 ίππους (112kW).

Στο δυναµόµετρο του DLG, µετρήθηκαν µόλις 106,2 ίπποι (79,2kW) (χωρίς ώθηση) στον άξονα, το οποίο είναι µόνο το 80% της ισχύος που αναφέρει η κατασκευάστρια. Στις 1.900 σ.α.λ., η µέγιστη ισχύς αυξήθηκε στους 114,5 ίππους (85,4kW), που είναι κάτι παραπάνω. Αλλά εξακολουθεί να είναι κρίµα που η ώθηση ενεργοποιείται µόνο από τα 15 χλµ./ώρα περίπου, επειδή αυτό αύξησε την ισχύ στον άξονα στους 125,5 ίππους (93,6kW) στις ονοµαστικές στροφές και ακόµη και στους 132,6 ίππους (98,9kW) στη µέγιστη ισχύ. Αξίζει να επισηµανθεί ότι η ενίσχυση της ισχύος εξακολουθεί να είναι διαθέσιµη για εργασίες µε pto µε στάσιµο το τρακτέρ, εφόσον έχει επιλεγεί το H2 και η µετάδοση βρίσκεται στην ουδέτερη θέση.

Διαβάστε περισσότερα στο profi, που κυκλοφορεί το Σάββατο 6 Ιουλίου μαζί με την εφημερίδα Agrenda

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία