Τον περασμένο μήνα, το φημισμένο εμπορικό σήμα Charles Shaw, γνωστό και ως «Two Buck Chuck», εμφανίστηκε ξανά στα ράφια του Trader Joe στην Καλιφόρνια με τιμή $ 1,99 που είναι ένα ξεκάθαρο σημάδι. Από το 2013, η τοποθέτηση των τιμών αυτής της μάρκας, που γεννήθηκε το 2002 κατά την τελευταία ανισορροπία μεταξύ προσφοράς και ζήτησης, διακυμάνθηκε κατά ένα δολάριο. Αιτία, ο συνδυασμός δύο φαινομένων: ποσοστό φύτευσης υψηλότερο από το κανονικό ποσοστό αντικατάστασης, σε συνδυασμό με αύξηση της κατανάλωσης κάτω από τις προσδοκίες.
Το δεύτερο φαινόμενο είναι αναμφισβήτητα το πιο ανησυχητικό: οι διάσημοι «Baby Boomers» μειώνουν την κατανάλωση κρασιού και δεν αντικαθίστανται αρκετά από τους «Millennials», όπως περίμεναν οι Αμερικανοί επαγγελματίες. Αυτό σημαίνει ότι η οργάνωση που εκπροσωπεί τους καλλιεργητές της Καλιφόρνιας - οι Allied Grape Growers (AGG) - λένε ότι θα πρέπει να μειώσουν την διαφορά από την πλευρά της παραγωγής. «Ένας απλός υπολογισμός δείχνει ότι πρέπει να ξεριζώσουμε μεταξύ 12.000 και 24.000 εκταρίων», ανέφερε η οργάνωση στην τελευταία έκθεσή της. «Με άλλα λόγια, πρέπει να πάμε κάτω από 222.000 εκτάρια ή τουλάχιστον να μην υπερβούμε αυτή την περιοχή για να μπορέσουμε να φτάσουμε τακτικά στο «καλό επίπεδο παραγωγής που χρειαζόμαστε, δεδομένης της τρέχουσας ζήτησης».
Ήταν η κατάσταση αυτή προβλέψιμη; Στο παρασκήνιο, η AGG λέει ότι ήταν προβλέψιμη, υποδεικνύοντας ότι οι επαγγελματίες έχουν πάρει χρόνο να «αναγνωρίσουν και να κατανοήσουν την πραγματικότητα και την έκταση της στασιμότητας στις εκροές των οινοποιείων». Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, τα αποθέματα συνέχισαν να συσσωρεύονται - παραμένοντας ανεκτά «εφόσον τα περιθώρια και τα κέρδη ήταν καλά» - και στη συνέχεια αυτό ανατράπηκε με τη μεγάλη συγκομιδή του 2018.