Όταν τα ηνία ανέλαβε ο Ζαφείρης Τρικαλινός, αποφάσισε να αποµακρύνει τη βαρύτητα από το ψάρεµα και να δώσει έµφαση στο προϊόν. «Έκανα τις εγκαταστάσεις µου, επένδυσα για να γίνουν πράγµατα που δεν υπήρχαν πιο πριν στην Ελλάδα. Πρόκειται για µια µεγάλη επένδυση που ξεπέρασε τα 2 εκατ. ευρώ» αναφέρει ο κ. Τρικαλινός στο Αγρόκτηµα.
Μέχρι τότε έφτιαχναν το προϊόν τους στο Αιτωλικό και το έδιναν σε σούπερ µάρκετ, χωρίς όµως πιστοποιήσεις ISO και άλλα σχετικά. «Όλα αυτά έγιναν µετά», όπως εξηγεί, µε στόχο να δώσει «ονοµατεπώνυµο» στα προϊόντα του, τα οποία «βγαίνουν µε κόπο, πόνο και αγώνα και τους αξίζει αναγνώριση». Απ’ ό,τι φαίνεται η αναγνώριση ήρθε, αφού δεν είναι λίγα τα δηµοσιεύµατα στον Τύπο του εξωτερικού, αλλά και τα µεγάλα τηλεοπτικά δίκτυα που έχουν ασχοληθεί µε τα προϊόντα του κ. Τρικαλινού, από τα οποία, µεταξύ άλλων, ξεχωρίζουν εκτός από το παραδοσιακό αυγοτάραχο, το τρίµµα, το αυγοτάραχο psyche και το µελίχλωρο, που προέρχεται από κέφαλο του Ιονίου, καθώς και η σαρδέλα και ο γαύρος φιλέτο που ψαρεύονται στο Αιγαίο, όπως επίσης και η αφρίνα και το αλάτι από τις αλυκές Μεσολογγίου.