![γευματα1](https://agro.atcomcdn.com/images/940x610/files/γευματα1.jpg)
Οι έμποροι λιανικής αντιλαμβάνονται αυτή την προοπτική και επενδύουν σημαντικά στη βελτίωση της ποιότητας, της ποικιλίας και της ευκολίας των προϊόντων τους. Οι επενδύσεις περιλαμβάνουν τη βελτίωση της συσκευασίας και της προμήθειας, την προσφορά περισσότερων διεθνών πιάτων, τη μείωση της επεξεργασίας και την εφαρμογή καθαρότερων ετικετών, καθώς και την ανάπτυξη προϊόντων που είναι ευκολότερα στη χρήση και την κατανάλωση. 
Στην καρδιά αυτών των τάσεων βρίσκονται τα έτοιμα γεύματα, τα οποία προβλέπεται να παρουσιάσουν σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) 4,4% (2% σε όρους όγκου), φτάνοντας τα 108 δισ. δολάρια μέχρι το 2030. Αυτή η ανάπτυξη είναι σημαντικά υψηλότερη σε σύγκριση με τον CAGR πριν από την πανδημία Covid-19, ο οποίος ήταν 3,2% (1,3% σε όρους όγκου).  
Η κατηγορία των έτοιμων τροφίμων παρουσιάζει πολλές ευκαιρίες ανάπτυξης, κυρίως σε ό,τι αφορά την ποιότητα, την ευκολία και την ποικιλία. Η φρέσκια πλευρά της κατηγορίας αναμένεται να σημειώσει ισχυρή ανάπτυξη, με CAGR άνω του 10%. Υπάρχουν επίσης μεγάλες ευκαιρίες για τα κατεψυγμένα έτοιμα γεύματα, καθώς οι αντιλήψεις για τη βιωσιμότητα και την ποιότητα των κατεψυγμένων τροφίμων βελτιώνονται.
Στην καρδιά αυτών των τάσεων βρίσκονται τα έτοιμα γεύματα, τα οποία προβλέπεται να παρουσιάσουν σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) 4,4% (2% σε όρους όγκου), φτάνοντας τα 108 δισ. δολάρια μέχρι το 2030. Αυτή η ανάπτυξη είναι σημαντικά υψηλότερη σε σύγκριση με τον CAGR πριν από την πανδημία Covid-19, ο οποίος ήταν 3,2% (1,3% σε όρους όγκου).  
Η κατηγορία των έτοιμων τροφίμων παρουσιάζει πολλές ευκαιρίες ανάπτυξης, κυρίως σε ό,τι αφορά την ποιότητα, την ευκολία και την ποικιλία. Η φρέσκια πλευρά της κατηγορίας αναμένεται να σημειώσει ισχυρή ανάπτυξη, με CAGR άνω του 10%. Υπάρχουν επίσης μεγάλες ευκαιρίες για τα κατεψυγμένα έτοιμα γεύματα, καθώς οι αντιλήψεις για τη βιωσιμότητα και την ποιότητα των κατεψυγμένων τροφίμων βελτιώνονται.