BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Aφιέρωμα Agrenda στα μικρά Τρακτέρ, στροφή σε μεγάλες ιπποδυνάμεις

Με ιπποδυνάµεις που είναι ικανές να σηκώσουν παρελκόµενα και για άλλες εργασίες πέρα από τις δενδροκοµικές φροντίδες, τα νέα specialty τρακτέρ µε πλήθος επιλογών σε κιβώτια ταχυτήτων και µε πολυτελείς καµπίνες, θα είναι οι πρωταγωνιστές για άλλη µία χρονιά στις επιλογές της ελληνικής αγοράς.

25-32_cover_20

0
0

Άλλωστε, αυτή είναι µία καλή περίοδος για «έρευνα αγοράς» ενόψει και της υλοποίησης των επενδύσεων των υπό αξιολόγηση φακέλων Σχεδίων Βελτίωσης 2023.


AGROTECH ΜΠΟΖΑΤΖΙΔΗΣ-ΜΗΤΣΙΟΛΙΔΗΣ

Με ιδιαίτερη ευελιξία και γεµάτα τεχνολογία

Στο υψηλότερο επίπεδο ιπποδύναµης και προδιαγραφών βρίσκεται το νέο John Deere 5130 ML που είναι εξοπλισµένο µε τετρακύλινδρο κινητήρα PowerTech Plus της John Deere 4,5 λίτρων µε αυξηµένη ροπή κατά 30% και µέγιστη απόδοση 134 ίππων. Το µηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων PowerQuad Plus µε το οποίο κυκλοφορεί, διαθέτει τέσσερις από τις προαιρετικά διαθέσιµες οκτώ ταχύτητες powershift του κιβωτίου ταχυτήτων Powr8. Κατά την επιλογή οικογένειας ταχυτήτων, επιλέγεται αυτόµατα η αντίστοιχη ταχύτητα powershift.

Αυτό το χαρακτηριστικό και η αλλαγή σχέσης ταχυτήτων χωρίς συµπλέκτη µέσω του κουµπιού αποσύµπλεξης κάνουν το τρακτέρ να ξεχωρίζει από πλευράς άνεσης.



Το 5ML εντυπωσιάζει όχι µόνο µε την ισχύ του κινητήρα του, αλλά επίσης και µε τη υδραυλική παροχή των 117 λίτρων/λεπτό. Αυτό επιτρέπει την απευθείας σύνδεση παρελκοµένων µε υψηλές απαιτήσεις υδραυλικής ισχύος στο υδραυλικό σύστηµα του τρακτέρ, χωρίς να υπάρχει ανάγκη για εξωτερική υδραυλική αντλία που κινείται από το PTO.

Επιπλέον, είναι δυνατός ο συνδυασµός διαφορετικών εφαρµογών. Για παράδειγµα, µπορείτε να εξοικονοµήσετε χρόνο, κλαδεύοντας δέντρα και οργώνοντας το χώµα ταυτόχρονα. Επιπλέον, το τρακτέρ είναι έτοιµο για χρήση µε µπροστινούς φορτωτές.

Ανυψωτική ικανότητα

Ένα ειδικό χαρακτηριστικό είναι η εξαιρετική ανυψωτική ικανότητα του 5ML, η οποία ανέρχεται σε 4900 kg στα άκρα κοτσαδόρου του πίσω υδραυλικού συστήµατος. Το µπροστινό υδραυλικό σύστηµα έχει ανυψωτική ικανότητα 2900 kg, µε ωφέλιµο φορτίο 3500 kg. Ο συνδυασµός υψηλού ωφέλιµου φορτίου και µέγιστης ανυψωτικής ικανότητας επιτρέπει τη σύνδεση µεγάλων παρελκοµένων, πράγµα που αυξάνει την αποτελεσµατικότητα και την παραγωγικότητα.

Ανθεκτικός σχεδιασµός

Επιπλέον, το 5ML ξεχωρίζει χάρη στον ανθεκτικό σχεδιασµό του. Τα φτερά, το ρεζερβουάρ καυσίµου και το περίβληµα πίσω φώτων, καθώς και οι τσιµούχες στις πόρτες, είναι κατασκευασµένα από χάλυβα και είναι, συνεπώς, ιδιαίτερα ανθεκτικά. Ο σχεδιασµός περιλαµβάνει απαλά άκρα που διασφαλίζουν ότι οι καλλιέργειες δεν υφίστανται ζηµιά κατά την οδήγηση µέσα από στενά τµήµατα.

Γεωργία Ακριβείας

Για να διευκολύνει την εργασία µε ειδικές καλλιέργειες, το 5ML προσφέρει ένα ολοκληρωµένο πακέτο τεχνολογίας για γεωργία ακριβείας της John Deere. Ένα αποκλειστικό χαρακτηριστικό είναι το ενσωµατωµένο σύστηµα καθοδήγησης AutoTracTM. Η οθόνη AutoTracTM έχει ενσωµατωθεί απευθείας στο ταµπλό του τρακτέρ, εξαλείφοντας την ανάγκη για πρόσθετη ενεργοποίηση ή πρόσθετη οθόνη. Οι ανάγκες για ψηφιοποίηση σήµερα και χαρτογράφηση των αγροτεµαχίων είναι ολοένα και µεγαλύτερη. Σε αυτό συνεισφέρει η οθόνη γενιάς 4 .Τα δεδοµένα εργασίας µπορούν εύκολα να µεταφερθούν µε ασφάλεια στο John Deere Operations Center, το οποίο είναι διαθέσιµο δωρεάν.

Ασφάλεια και άνεση

Η καµπίνα του 5ML είναι εξοπλισµένη µε ηλεκτρονικό χειριστήριο πολλαπλών λειτουργιών και µια µεγάλη οθόνη LCD στο ταµπλό. Αυτό παρέχει άριστη εποπτεία των ρυθµίσεων του τρακτέρ και αυξάνει την άνεση του χειριστή. Το ηλεκτρονικό χειριστήριο πολλαπλών λειτουργιών καθιστά εύκολο και άνετο τον - 3 - Public έλεγχο των παρελκοµένων.

Η λειτουργία διαχείρισης  iTec παρέχει αυτοµατοποίηση των διαδικασιών εργασίας κατά τις στροφές σε πλάτωµα, πράγµα που διευκολύνει αισθητά τον οδηγό. Το σύστηµα φίλτρου καµπίνας κατηγορίας 4 (σύµφωνα µε το πρότυπο EN 15695), που είναι ενσωµατωµένο στην οροφή της καµπίνας οδηγού, παρέχει προστασία από σκόνη, αερολύµατα και ατµούς που είναι επικίνδυνα για την υγεία. 


Γ. ΧΙΓΚΑΣ ΑΒΕΕ

Τρεις ολοκαίνουργιες Σειρές τρακτέρ ανακοίνωσε η Claas

Με το σύνθηµα «Get more together», η Claas ανακοίνωσε τρεις νέες σειρές µοντέλων που περιλαµβάνουν εννέα συµπαγή τρακτέρ από 75 έως 103 ίππους, στοχεύοντας στο τµήµα των πελατών µε µικρές εκµεταλλεύσεις και εξειδικευµένες καλλιέργειες. Πρόκειται για τις Σειρές Elios 200, Elios 300 και Axos 200, οι οποίες προσφέρουν ένα πλήθος διαφορετικών τεχνικών χαρακτηριστικών που σχετίζονται µε την απόδοση, τη µετάδοση ισχύος, την άνεση και το ωφέλιµο φορτίο για να ταιριάζουν σε διαφορετικές προδιαγραφές πελατών και πεδία εφαρµογής.



Τα γνώριµα και τα νέα Elios 200

Η σειρά Elios 200 ενσωµατώνει τέσσερα µοντέλα µε µέγιστη ισχύ που κυµαίνεται από 75 έως 103 ίππους. Ενώ το αρχικό Elios 210 διαθέτει γνώριµα οπτικά στοιχεία και είναι διαθέσιµο ως έκδοση πλατφόρµας ή καµπίνας µε συνολικό ύψος από 1,89 µ. (2,40 µ. µε καµπίνα), τα Elios 220, 230 και 240 έχουν ανανεωθεί και διατίθενται µόνο µε καµπίνα. Το τετρατάχυτο κιβώτιο µπορεί να παραγγελθεί είτε ως αµιγώς µηχανική έκδοση είτε µε TWINSHIFT powershifting και REVERSHIFT reverser. Ο πίσω σύνδεσµος έχει ανυψωτική ικανότητα 3,2 τόνων και µεικτό βάρος οχήµατος 5,1 τόνων – µε τον πίσω άξονα να στέκεται σε τροχούς 30 ιντσών. Αυτός ο συνδυασµός χαρακτηριστικών καθιστά το Elios 200 ιδανικό για απλές εργασίες στον περίβολο, ελαφρά οργώµατα και εργασίες µε ή χωρίς µπροστινό φορτωτή.

Κιβώτιο 5 ταχυτήτων για τα Elios 300

Σε αντίθεση µε το Elios 200, η σειρά Elios 300 ξεκινά µε µέγιστη ισχύ 85 ίππων και περιλαµβάνει τρία µοντέλα. Ωστόσο, η κύρια διαφορά από το Elios 200 είναι το κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων µε TWINSHIFT powerhifting και υδραυλική αναστροφή REVERSHIFT στον βασικό εξοπλισµό. Επιπλέον, σε αντίθεση µε το Elios 200, το δάπεδο της καµπίνας είναι επίπεδο.

Η πρόσθετη άνεση που παρέχουν αυτά τα χαρακτηριστικά κάνει την εργασία µε το Elios 300 ακόµα πιο ευχάριστη, είτε στην αυλή και στο υπόστεγο είτε σε εκτάσεις, αγρούς, φυτείες και δάση. Το βάρος ξεκινά από τα 3600 κιλά, ενώ το ελάχιστο εξωτερικό πλάτος ττων 1,65 µ. και το ελάχιστο ύψος των 2,60 µ. επιτρέπουν τη χρήση του τρακτέρ σε φυτείες και κτίρια παλαιότερου τύπου. Με µέγιστο πλάτος τροχιάς 2310 χλστ., το Elios 300 µπορεί επίσης να χρησιµοποιηθεί µε ασφάλεια σε ανώµαλα εδάφη και επικλινή εδάφη.

Η Claas µπορεί να προµηθεύσει εργοστασιακά ελαστικά Trelleborg (πίσω 600/55 R26.5, µπροστά 400/55 R22.5) κατόπιν αιτήµατος για την προστασία του εδάφους και τη µείωση των διαδροµών κατά την οδήγηση σε σε πάρκα, ιππικούς στίβους και αθλητικούς χώρους.

Ευελιξία µε τα Axos 200

Η σειρά Axos 200 αποτελείται από δύο µοντέλα µε µέγιστη ισχύ 92 και 103 ίππων και ολοκληρώνουν αυτό το τµήµα ισχύος τρακτέρ µέχρι το Arion 400. Εκτός από µεγαλύτερη ικανότητα ανύψωσης και µεγαλύτερο ωφέλιµο φορτίο από τη σειρά Elios, το Axos 200 προσφέρει µεγάλους πίσω τροχούς έως και 34 ιντσών.

 

ELXIS ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ

Νέα στενά τρακτέρ της kubota µε ισχύς από 74 έως 115 ίππους 

Με «κλασικά» όπλα τους σύγχρονους και ισχυρούς κινητήρες, την άνεση λειτουργίας και τις ενδιαφέρουσες δυνατότητες ευελιξίας ,η Kubota ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των αµπελουργών και δενδροκαλλιεργητών µε τη νέα εξελιγµένη σειρά M5002N Narrow.

Η σειρά Μ5002Ν αποτελείται από 8 µοντέλα από 74 έως 115 ίππους, σε εκδόσεις µε ή χωρίς καµπίνα. Τα µοντέλα της σειράς M5002N, είναι εξοπλισµένα µε τον δυναµικό τετρακύλινδρο turbo intercooler, 3.8 λίτρων κινητήρα της Kubota κατηγορίας ρύπων STAGE V. O κινητήρας  V3800 CR-TIE5, µε τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, χρησιµοποιεί τεχνολογίες ανακύκλωσης καυσαερίων EGR και φίλτρο σωµατιδίων (DPF). Τα µοντέλα από 87 ίππους και άνω τα οποία ξεχωρίζουν και από τον νέο σχεδιασµό τους,  χρησιµοποιείται και AdBlue για περαιτέρω µείωση των οξειδίων του αζώτου (ΝΟx). Το πλούσιο κιβώτιο έξι ταχυτήτων µε τρία εύρη και σύστηµα Hi-Lo προσφέρει συνολικά 36/36 ταχύτητες µπρος/πίσω. Η ηλεκτροϋδραυλική ρεβέρσα στην κολόνα τιµονιού κάνει την αλλαγή κατεύθυνσης παιχνίδι. Με τη λειτουργία Overdrive, το κιβώτιο µπορεί να δώσει ώθηση 40 χλµ./ώρα στο τρακτέρ µε µειωµένες τις στροφές του κινητήρα. Παράλληλα, δύο ενσωµατωµένες µνήµες στροφών κινητήρα σε συνδυασµό µε τον σταθεροποιητή στροφών, µπορούν να διευκολύνουν τις επαναλαµβανόµενες λειτουργίες στο χωράφι.

Ευκινησία σε νέα υψηλότερα επίπεδα

Η ευελιξία της σειράς M5002 Narrow, προέρχεται από το µοναδικό σύστηµα ταχείας διεύθυνσης Bi-Speed, το οποίο ενεργοποιείται όταν η γωνία διεύθυνσης υπερβαίνει τις 35 µοίρες αυξάνοντας αυτόµατα την ταχύτητα των µπροστινών τροχών, µε αποτέλεσµα µια πολύ µικρή ακτίνα στροφής, ακόµα και σε συνθήκες όπου υπάρχει υψηλό φορτίο. Νέα προσθήκη στην σειρά Narrοw της Kubota αποτελεί η προαιρετική ανάρτηση του µπροστινού άξονα, η οποία µπορεί να ρυθµιστεί µε διαφορετικούς τρόπους για να προσαρµόζεται στις προτιµήσεις και ανάγκες του αγρότη. Οι ρυθµίσεις γίνονται εύκολα µε δύο διακόπτες. Ο ένας επιτρέπει την επιλογή µεταξύ (Off/On/Αυτόµατο) τρόπο λειτουργείας και ο δεύτερος διακόπτης δίνει τρία επίπεδα λειτουργείας. Η καµπίνα, είναι σχεδιασµένη για να διευκολύνει την πρόσβαση, µε το δάπεδο να είναι επίπεδο. Παράλληλα, προσφέρεται ένας µεγάλος εσωτερικός χώρος, µε βελτιωµένη ηχοµόνωση καθώς και πανοραµική ορατότητα χάρη στα στρογγυλεµένα παράθυρα.

Kubota L2

Η Kubota κυκλοφόρησε την ολοκαίνουργια σειρά µικρών τρακτέρ L2 από 37 έως 62 ίππους. Στην καρδιά τους βρίσκονται οι τετρακύλινδροι κινητήρες Kubota (από 45 έως 62 ίππων) προδιαγραφών Stage V, 2.434 κυβικών.

Ο εξωτερικός και εσωτερικός σχεδιασµός της σειράς έχει ανανεωθεί πλήρως, προσφέροντας στον χειριστή την αίσθηση και εργονοµία µεγαλύτερων σειρών, γεγονός που τα καθιστά ιδανικά για απαιτητικούς επαγγελµατίες.

Η σειρά L2 αποτελείται από έξι µοντέλα: Τρία µε αψίδα προστασίας (37, 45 και 52 ίππων) και τρία µε καµπίνα πολυτελείας (47, 54 και 62 ίππων). Τα µοντέλα µε αψίδα προστασίας είναι εξοπλισµένα µε κιβώτιο 16X16 ταχυτήτων µε υπεραργό (200µ/ώρα), πλήρως συγχρόνιζέ. Τα µοντέλα µε καµπίνα διαθέτουν υδροστατικό κιβώτιο τριών σειρών HST µε σύστηµα Hi-Lo. Η αντλία υδραυλικού παρέχει 37 λίτρα/λεπτό και ικανότητα ανύψωσης στα πίσω άκρα 1750 κ., επιτρέποντας τη λειτουργία ευρύ φάσµατος παρελκοµένων. Στον στάνταρτ εξοπλισµό οι ελκυστήρες διαθέτουν δυο βαλβίδες διπλής ενέργειας. Οι εκδόσεις µε καµπίνα διαθέτουν επίσης δύο εµπρόσθιες διπλές βαλβίδες οι οποίες χειρίζονται µε ένα λεβιέ (Joystick) µε κουµπί. Το σύστηµα διεύθυνσης διαθέτει ανεξάρτητο υδραυλικό κύκλωµα.

Χαρακτηριστικό όπως σε όλους τους ελκυστήρες Kubota είναι η εξαιρετική ευελιξία και µικρός κύκλος στροφής (2,7-3,2µ.) που επιτυγχάνεται µε το κλειστό σύστηµα µετάδοσης στον εµπρόσθιο άξονα µε κορώνα-πηνίο.

Η καµπίνα προσφέρει πρωτοφανείς ανέσεις σε αυτήν την κατηγορία, µε αυτόµατο aircondition, αεροκάθισµα, αναδιπλούµενο σκίαστρο, δύο θήρες USB και σύγχρονο ηχοσύστηµα. Ο χειριστής έχει εξαιρετική ορατότητα περιµετρικά από τον ελκυστήρα ενώ η µεγάλη εργονοµία κάνει την εργασία ξεκούραστη.

Η εργασία την νύχτα γίνεται µε άνεση καθώς τα LED φώτα στην κορυφή της καµπίνας κάνουν την νύχτα µέρα. Η µεγάλη επιλογή µεταξύ διαφορετικών διαστάσεων ελαστικών επιτρέπει την προσαρµογή της νέας L2 σειράς σε µεγάλο εύρος καλλιεργειών.

Π. ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΕΒΕ

Τα LANDINI MISTRAL απέκτησαν διάδοχο

H Landini δίνει νέα ζωή στα δηµοφιλή τρακτέρ µικρών διαστάσεων Mistral µε τη νέα γενιά -Mistral2- να αφήνει πίσω της τους κινητήρες της Yanmar και να εφοδιάζεται µε νέο τρικύλινδρο κινητήρα της Kohler που αποδίδει ισχύς 53 και 57 ίππων. Τα νέα µοντέλα πληρούν τα πρότυπα Stage V, µε τους µηχανικούς να έχουν εφαρµόσει µία ειδική τεχνική για την ψύξη των κυλίνδρων, ώστε αυτοί να µην θερµαίνονται και να διατηρείται η απόδοση του µηχανήµατος σταθερή. Το συστήµατα µετεπεξεργασίας των καυσαερίων βρίσκεται στο πλάι του κινητήρα, κάτι που επιτρέπει στο καπό να έχει το χαµηλότερο ύψος στην κατηγορία, προσφέροντας απεριόριστη ορατότητα στον χειριστή.

∆ιαθέσιµη έκδοση GΕ

Για χρήση σε καλλιέργειες µε περιορισµένο ύψος, το Mistral2 είναι διαθέσιµο στην έκδοση GE (Ground Effect) µόνο για την έκδοση πλατφόρµας. Σε αυτή την έκδοση µειώνεται το συνολικό ύψος κατά 100 χιλιοστά . Η άλλη έκδοση που είναι διαθέσιµη είναι η Standard, η οποία µπορεί να εξοπλιστεί και µε καµπίνα.

Το µηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων είναι διαθέσιµο στην εκδόση 16+16 σχέσεων εξοπλισµένο µε γκρούπ έρπουσων ταχυτήτων, ενώ µε αυτή την επιλογή µειώνεται η ελάχιστη ταχύτητα στα 220 µέτρα/ ώρα.

Το τρακτέρ έχει µέγιστο επιτρεπόµενο βάρος 3.050 κιλά και η κύρια υδραυλική αντλία αποδίδει 35 λίτρα/λεπτό, µε το τιµόνι  να βασίζεται σε ξεχωριστή αντλία παροχής 20 λίτρων/λεπτό.

Το σύστηµα πίσω ανύψωσης τριών σηµείων κατηγορίας 1 µπορεί να ανυψώσει έως 1.200 κιλά και το προαιρετικό σύστηµα εµπρόσθιας ανύψωσης, διαθέσιµο µε ή χωρίς pto 1.000 σ.α.λ. µπορεί να ανυψώσει έως και 400 κιλά.

∆ώστε του παρελκόµενα

Η εταιρεία, λέει ότι υπάρχουν τρεις πρόσθετες βαλβίδες (δύο βαλβίδες στην βασική έκδοση και µία προαιρετική) που ελέγχονται από τα δεξιά χειριστήρια στον χώρο της καµπίνας. Στο πίσω µέρος, το µηχανικό PTO έχει δύο διαφορετικές ταχύτητες, 540 και 540E σ.α.λ. Ο µπροστινός άξονας διπλής πρόσφυσης διαθέτει ηλεκτροϋδραυλικό κλείδωµα διαφορικού τόσο στις κανονικές εκδόσεις όσο και στις εκδόσεις GE.

Το τρακτέρ έχει βάρος 1.780 κιλά χωρίς τα αντίβαρα, ενώ το µεταξόνιο έχει µήκος 1.790 mm και το ελάχιστο πλάτος εργασίας ορίζεται στα 1.260 mm. Σε συνδυασµό µε τα πίσω ελαστικά που είναι διαθέσιµα σε δύο εκδόσεις, 20 και 24 ιντσών, τα χαρακτηριστικά αυτά δηµιουργούν ένα συµπαγές σύνολο.

Τα Landini Mistral 2 µπορούν να εξοπλιστούν µε το σύστηµα αποµακρυσµένης παρακολούθησης «Landini Fleet Management» (διαχείριση στόλου), το οποίο έχει σχεδιαστεί να παρακολουθεί την αποδοτικότητα στις εργασίες στο χωράφι όσον αφορά την κατανάλωση καυσίµου, τις ώρες εργασίες και την προγραµµατισµένη συντήρηση.

Κύρια χαρακτηριστικά

■ Ο 3κύλινδρος 1,9 λίτρων common rail κινητήρας Kohler, είναι τούρµπο και προσδίδει µέγιστη απόδοση 53 και 57 ίππων (ISO) αντίστοιχα στα µοντέλα MISTRAL 2-055 και 2-060. Η µέγιστη ροπή 200 Nm είναι διαθέσιµη στις 1.200 σ.α.λ. Σηµαντικό χαρακτηριστικό και η διαθεσιµότητα του Engine Memo Switch που επιτρέπει να αποθηκεύει ο χρήστης τις σ.α.λ του κινητήρα και να τις ανακαλεί µε ένα κουµπί από τη δεξιά κονσόλα.

■ Η µηχανική ρεβέρσα είναι διαθέσιµη σε έκδοση 16/16 µε creeper (έρπουσα), µε ελάχιστη ταχύτητα 220µ./ώρα.

■ Αυξηµένη παροχή υδραυλικής ροής 35 λίτρων/λεπτό για την πίσω ανύψωση και τις εργασίες και ειδική αντλία τιµονιού 20 λίτρων/ λεπτό. Το πίσω σύστηµα ανύψωσης τριών σηµείων κατηγορίας 1 µπορεί να σηκώσει µέχρι 1200 κιλά και το µπροστινό σύστηµα ανύψωσης, προαιρετικά µε ή χωρίς PTO 1.000 σ.α.λ., έως 400 κιλά, ενώ υπάρχουν 3 επιπλέον βαλβίδες αναµονής (2 στην βασική έκδοση και µία προαιρετική). Τα χειριστήρια είναι εγκατεστηµένα στη νέα δεξιά κονσόλα. Το πίσω µηχανικό PTO διατίθεται σε δύο διαφορετικές ταχύτητες 540 και 540E rpm και συγχρονισµένη ταχύτητα προς τα εµπρός.

Tα µηχανήµατα της Landini διαθέτει στην ελληνική αγορά η εταιρεία Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ.

ΑΔΕΛΦΟΙ ΣΑΡΑΚΑΚΗ ΑΕΒΜΕ

Πλούσια γκάµα mf 3 για εργασία σε κάθε πεδίο

Η Massey Ferguson, ιδρύθηκε το 1953, είναι µέλος του πολυεθνικού οµίλου AGCO και κατατάσσεται ως 3η στον κόσµο στη κατασκευή γεωργικών µηχανηµάτων και παρελκόµενων.

Αποκλειστικός Εισαγωγέας – ∆ιανοµέας στην Ελλάδα είναι ο Όµιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη, παρέχοντας ένα εκτεταµένο δίκτυο αντιπροσώπων, πλήρη τεχνική υποστήριξη και γνήσια ανταλλακτικά για την Massey Ferguson Greece.

Όπως στην διαχρονική πορεία που έχει διαγράψει η Massey Ferguson  έως τώρα, έτσι και στο παρόν, µε τα εξιδεικευµένα  προϊόντα της κάνει πιο εύκολη και ευχάριστη την καθηµερινή ζωή του αγρότη και σε συνδυασµό µε τις νέες τεχνολογίες παραµένει φιλική προς το περιβάλλον, επιτυγχάνοντας σηµαντικά χαµηλό λειτουργικό κόστος και υψηλές επιδόσεις. Για οποιαδήποτε συνθήκη και κάθε εδαφική µορφολογία, µε την πλούσια γκάµα ελκυστήρων της, η Massey Ferguson δηλώνει παρόν σε κάθε εργασία.

MF 3 SPECIALITY

Η νέα σειρά δενδροκοµικών ελκυστήρων MF 3 SPECIALITY µε έξι εκδόσεις και πέντε µοντέλα ανά έκδοση, από 75 έως και 120 ίππους, είναι ο τέλειος συνεργάτης για εξειδικευµένους παραγωγούς που αναζητούν έναν ισχυρό και οικονοµικό ελκυστήρα. Τα µοντέλα της σειράς δενδροκοµικών της MF διατίθενται σε εκδόσεις Essential και Efficient, προσφέροντας πλούσια σειρά επιλογών που προσαρµόζουν τον ελκυστήρα στις ιδιαίτερες απαιτήσεις των οποιονδήποτε εργασιών.

Η πηγή ενέργειας των ελκυστήρων της σειράς MF 3 είναι οι πανίσχυροι τετρακύλινδροι κινητήρες, όγκου 3600cm3 για τα µοντέλα άνω 85 ίππων. Αποκλειστικά για τα µοντέλα των 75 ίππων ο όγκος του κινητήρα είναι 3400cm3. Οι εν λόγω κινητήρες είναι τελευταίας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας (Φάση 5) και χαρακτηρίζονται ξεκάθαρα για την οικονοµική τους λειτουργεία και την φιλική τους στάση προς το περιβάλλον παρέχοντας παράλληλα υψηλές επιδόσεις και ανθεκτικότητα.

MF 3WF

Στα πεδία µε µεγάλες κλίσεις το µεγάλο εµβαδόν του ελκυστήρα είναι αναγκαίο για την ασφαλή και αποτελεσµατική εργασία. Ως λύση λοιπόν η Massey Ferguson µε την νέα σειρά MF 3 παρέχει στην αγορά την «φαρδιά» έκδοση ΜF 3WF.

Με πλάτος ελκυστήρα από 1,70µ έως και 2,20µ. ο χειριστής µπορεί να εργαστεί µε το τρακτέρ του σε απαιτητικά χωράφια µε κλίσεις, υπερνικώντας τις ανωµαλίες του εδάφους. Τα 5 µοντέλα, ιπποδύναµης από 75 έως και 115 ίππους είναι διαθέσιµα σε τρεις εκδόσεις. Οι δύο εκδόσεις προσφέρονται µε καµπίνα και για τα 5 µοντέλα (Cab Efficient και Cab Essential) ενώ η έκδοση χωρίς καµπίνα (Semi-Plat Essential) προσφέρεται στα 4 µοντέλα, µέχρι και 105.

Η σύγχρονη καµπίνα κατηγορίας 4 µε φίλτρα ενεργού άνθρακα, δίνει στον χειριστή υψηλή ορατότητα, άνετο χειρισµό µέσω των εργονοµικών χειριστηρίων και αυξηµένη άνεση και ασφάλεια, πολλαπλασιάζοντας έτσι την αποδοτικότητά του.

Η Massey Ferguson δίνει στον αγοραστή τη δυνατότητα να επιλέξει το κατάλληλο κιβώτιο ταχυτήτων που τον εξυπηρετεί όπως επίσης και άλλα στοιχεία του εξοπλισµού του ελκυστήρα, καταφέρνοντας έτσι να ικανοποιεί τις ανάγκες του στο 100%.

MF 3GE

Για τις εργασίες που απαιτούν περιορισµένο όγκο του ελκυστήρα η σειρά MF 3 διαθέτει την έκδοση Ground Effect (GE) χωρίς καµπίνα. Το χαµηλό ύψος σε συνδυασµό µε το µικρό πλάτος (από 1,40µ) κάνει το συγκεκριµένο τρακτέρ ευέλικτό, όπως  και ιδανικό για εργασίες κάτω από δέντρα, κρεβατίνες και πολλαπλές σειρές δέντρων.

∆ιατίθεται στην αγορά σε 4 µοντέλα ιπποδύναµης από 75 έως και 105 ίππους. Για την µετάδοση της κίνησης, δίνεται η επιλογή στον αγοραστή να επιλέξει είτε το σκληροτράχηλο κιβώτιο µηχανικής ρεβέρσας µε 24 ταχύτητες εµπρός και πίσω, είτε το πιο σύγχρονο µε ηλεκτροϋδραυλική ρεβέρσα,  24 ταχυτήτων εµπρός και 12 πίσω. Και στις δύο περιπτώσεις επιτυγχάνεται µέγιστη ταχύτητα πορείας 40 χλµ/ώρα. Η µέγιστη ανυψωτική ικανότητα των πίσω µπράτσων αγγίζει τα 3100 κιλά και σε συνεργασία µε την αντλία υδραυλικών όπου υπάρχει δυνατότητα επιλογής µέχρι και 95 λίτρα/λεπτό, καθιστά τον ελκυστήρα ικανότατο να ανταπεξέλθει σε οποιαδήποτε συνεργασία µε κάθε παρελκόµενο του είδους.
 

Ολόκληρο το αφιέρωμα της Agrenda για τα μικρά Τρακτέρ διαθέσιμο εδώ

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία