«Η νέα συσκευασία των 50ml έτυχε ενθουσιώδους υποδοχής στο ακροατήριο», σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας
-τόσο στην πρώτη της παρουσίαση στο Ναύπλιο κατά την πρωτοβουλία «Όλη η Ελλάδα σ’ ένα τραπέζι» με συντονιστή τον Κώστα Τσαούση και συμπράττοντες την Εθνική Τράπεζα και το IdeasLab-smart & Creative Economy,
-όσο και στο ΤΕΙ Αθήνας στο πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Νέες Τεχνολογίες και Marketing. ΕΞΥΠΝΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ» με επικεφαλής τον Αναπληρωτή Καθηγητή Σπυρίδωνα Νομικό, διευθυντή του Μεταπτυχιακού προγράμματος.
Ήδη η εταιρεία απέστειλε τα «Αρώματα του E-LA-WON σε συσκευασία κολόνιας» στους:
-Τομ Χανκς και
-Τζένιφερ Άνιστον
Διάσημοι, που σχετίζονται με την Ελλάδα – για να επικοινωνήσει (η εταιρεία) το Ελληνικό ελαιόλαδο και να διαφοροποιηθεί στην αγορά.
Ξεκίνησαν ήδη οι τοποθετήσεις του προϊόντος σε επιλεγμένα Delicatessen.
To προϊόν απευθύνεται σε gourmet εστιατόρια και σε Luxury ξενοδοχεία, καθώς προσφέρεται και ως επιχειρηματικό δώρο σε καλαίσθητο κουτί.
«Η ρύθμιση για το ελαιόλαδο έρχεται να ικανοποιήσει ένα πάγιο αίτημα των ελαιοπαραγωγών. Παρόμοια μέτρα εφαρμόζονται σ’ όλα τα ελαιοπαραγωγικά κράτη όπως στην Ισπανία και στην Πορτογαλία από το 2013, στην Ιταλία από το 2014, καθώς και στην Κύπρο. Το μέτρο αναμένεται να ενισχύσει τους παραγωγούς και τις εταιρείες τυποποίησης ελαιολάδου και θα υπάρξουν ωφέλειες, ωφελημένος αναμένεται να είναι ο κλάδος της εστίασης καθώς ενισχύει το κύρος του, ειδικά εάν επιλέξει γνωστά βραβευμένα ελαιόλαδα όπως είναι τo E-LA-WON.
Βεβαίως η εταιρεία διακινεί και tin-λευκοσιδηρά δοχεία για την εστίαση των 100ml», καταλήγει η σχετική ανακοίνωση.