
Χαρακτηριστικό κλειδί για να εδραιωθεί το τρακτέρ αυτό στην αγροτική ζωή, αποτέλεσε η ένωση 3 σημείων για την μεταφορά παρελκόμενων, το οποίο λειτουργούσε υδραυλικά. Το σύστημα αυτό ουσιαστικά μετέτρεψε το κιτ τρακτέρ-παρελκόμενο σε μία ενιαία παραγωγική μονάδα, αντικαθιστώντας τις προηγούμενες κουραστικές συρόμενες μεθόδους λειτουργίας των παρελκόμενων.
Σύμφωνα με την MF, το τρακτέρ αποτελεί μία από τις σημαντικότερες εφευρέσεις του 20ου αιώνα καθώς βοήθησε στην μεγαλύτερη παραγωγικότητα της γεωργίας και γενικότερα στην εξάπλωση της εκμηχάνισης.
Το τρακτέρ αυτό διέθετε 20 ίππους, ήταν αρκετά ελαφρύ και μικρό σημειώνοντας πωλήσεις που ξεπέρασαν τις 500.000 μονάδες, ανάμεσα στις 6 Ιουλίου 1946 και 13 Ιουλίου 1956. Σημειώνεται ότι ένα μεγάλος αριθμός από αυτά ακόμα βρίσκεται σε κάποιες εκμεταλλεύσεις λειτουργώντας ως κειμήλιο της εποχής των παππούδων μας.