Συγκεκριμένα, για την ιδέα τους και τον τρόπο που την υλοποιήσανε, τα εμπόδια και τις προκλήσεις που αντιμετωπίσανε, άλλα και το όραμα τους για το μέλλον μίλησαν, μεταξύ άλλων, οι Κλεοπάτρα Τσορβαντζή, Συνιδιοκτήτρια της MESSOLONGI FIELDS, η Elizabeth Meier, Managing Director της Fortis Venustas ΕΠΕ και η Μαρίνα – Λύδα Κουταρέλλη, CEO της Communication Lab.
Η Κλεοπάτρα Τσορβαντζή αφήνοντας πίσω της μια επιτυχημένη καριέρα επέστρεψε στον τόπο καταγωγής της, όπου πριν από μερικά χρόνια ίδρυσε μια εταιρία παραγωγής, τυποποίησης και εξαγωγής ελαιολάδου.
Το εξαιρετικό ελαιόλαδο, συσκευάζεται σε φιάλες που φέρουν τρεις πολύ πρωτότυπες και εντυπωσιακές ετικέτες, βασισμένες στην ιστορία του ηρωικού Μεσολογγίου και διακινούνται με επιτυχία στην Ελλάδα, στην Ελβετία, τη Μ. Βρετανία και τη Γερμανία. Πρόκειται για τις ονομασίες «Lord Byron», «Garden of Heroes» και «Philhellene», προερχόμενες από τις παραδοσιακές ποικιλίες ελιάς «κορωνέϊκη» και «κουτσορελιά», που αποτελούν την απόλυτη έκφραση του ελληνικού – μεσογειακού τρόπου διατροφής και υπενθυμίζουν στους Ευρωπαίους καταναλωτές τους μεγάλους φιλέλληνες που αγωνίστηκαν και θυσιάστηκαν για την απελευθέρωση της χώρας. Οι ελαιώνες της εταιρείας, βρίσκονται στο νομό Αιτωλοακαρνανίας σε ένα προστατευμένο φυσικό περιβάλλον και σε μια περιοχή με ιστορία στις ιχθυοκαλλιέργειες, την καλλιέργεια αμπελιών και ελαιόδεντρων, ενώ στις γύρω περιοχές, για την παραγωγή του ελαιολάδου και άλλων ελληνικών τροφίμων, ακολουθούνται παραδοσιακές μέθοδοι καλλιέργειας, κυρίως βιολογικές, πιστοποιημένες, ή μη.
Στην εκδήλωση, που διοργάνωσε το Τμήμα Μακεδονίας του Τομέα Ανάπτυξης Γυναικών Μάνατζερ και Επιχειρηματιών (ΤΟΓΜΕ) της Ελληνικής Εταιρίας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ), σε συνεργασία με τo «Κέντρο Στήριξης της Απασχόλησης και της Επιχειρηματικότητας των Γυναικών Εργάνη», παρουσιάστηκε μια πολύ καινοτόμα και άγνωστη, στο ευρύ κοινό, δραστηριότητα, με την επωνυμία licencing.
Πρόκειται για τη χρήση ενός διεθνούς brand name για την δημιουργία καλλυντικών προϊόντων που αξιοποίησαν Elizabeth Meier της Fortis Venustas. Αγοράζοντας τα δικαιώματα χρήσης του ονόματος «50 αποχρώσεις του γκρι», του πολύ επιτυχημένου διεθνούς best seller, δημιούργησε 4 προϊόντα μπάνιου τα οποία εξήχθησαν ήδη σε πολλές χώρες ενώ έχει τα δικαιώματα σε 30 χώρες.
Ακόμα, μια διαφορετική δραστηριότητα παρουσίασε η Μαρίνα Κουταρέλλη από το Communication Lab. Πρόκειται για την διοργάνωση ενός αθλητικού γεγονότος, ενός μαραθωνίου, που στην τέταρτη επανάληψή του καταφέρνει να κάνει κάτι πολύ εντυπωσιακό, να φέρει 14.000 αθλητές σε ένα νησί, τις Σπέτσες εκτός σεζόν. Από αυτούς οι 8.000 έρχονται από το εξωτερικό. Κατάφερε, με τον τρόπο αυτό, την ανάπτυξη του τουρισμού μέσα από εναλλακτικούς τρόπους, παρατείνοντας ταυτόχρονα την τουριστική περίοδο μέσα από τον θεματικό τουρισμό.
Η εκδήλωση διεξήχθη στο πλαίσιο του «Φεστιβάλ Επιχειρηματικότητας» το οποίο διοργανώνεται από το Κέντρο Εργάνη με τίτλο «to biz or not to biz», σε συνεργασία με τον οργανισμό «Θεσσαλονίκη – Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα Νεολαίας 2014».