
Συνολικά ο όμιλος ανακοίνωσε έσοδα ύψους 42,6 δισ. Ευρώ το 2017, σημειώνοντας αύξηση 13% σε σχέση με το 2016. Τα αναφερόμενα έσοδα από την κατηγορία κρασιού και οινοπνευματωδών ποτών αυξήθηκαν κατά 5% μεταξύ 2016 και 2017 από 4,8 δισ. Ευρώ σε πάνω από 5 δισ. Ευρώ.
Η απόδοση των εμπορικών σημάτων κρασιού και οινοπνευματωδών ποτών σε όλες τις αγορές περιγράφηκε ως "καλή", αλλά ήταν το μόνο μέρος της LVMH που δεν είχε διψήφια ανάπτυξη το 2017, την οποία ο όμιλος απέδωσε σε «περιορισμούς στην προσφορά» το δεύτερο εξάμηνο του έτους.
Η σαμπάνια αυξήθηκε σταθερά, σε όγκο 4%, ενώ 7,5 εκατομμύρια κιβώτια Cognac μεταφέρθηκαν το 2017 με τους όγκους της Hennessy να αυξάνονται κατά 8%.