Το λανσάρισμα του καινούργιου καινοτόμου προϊόντος της εταιρείας που έχει ως βάση το τσάι του βουνού έχει ήδη ολοκληρωθεί και, εκτός από τις ΗΠΑ όπου συνεχίζουν να αποστέλλονται μικρές ποσότητες σε επιλεγμένα σημεία πώλησης, τα αλουμινένια κουτάκια με το χαρακτηριστικό σήμα «φιγουράρουν» πλέον στα ράφια πολλών εγχώριων αλυσίδων.
Όπως λέει στην Agrenda ο διευθυντής εταιρικής ανάπτυξης της εταιρείας «Tuvunu» (θυγατρική της Ζυθοποιίας Μακεδονίας-Θράκης) Δημήτρης Κρις, «στόχος μας είναι συνεργαστούμε με αμιγώς ελληνικές εταιρείες του λιανεμπορίου και, κυρίως, αλυσίδες που δεν παίζουν ‘παιχνιδάκια’ με τις τιμές για την είσοδο στο ράφι και για τις οποίες ο Έλληνας καταναλωτής έχει ήδη μια θετική εικόνα στο μυαλό του». Στο πλαίσιο αυτό, το τσάι «Tuvunu» έχει τοποθετηθεί ήδη στα ράφια αλυσίδων όπως ο Σκλαβενίτης, ο Θανόπουλος, ο Κρητικός, η ΙΝΚΑ, το ΜΕΤΡΟ κ.α
Όσον αφορά στην αποδοχή του προϊόντος, ο κ. Κρις εμφανίζεται ικανοποιημένος λαμβάνοντας υπόψη και τη διαφορετικότητα του προϊόντος που, σημειωτέον, έχει να ανταγωνιστεί πανίσχυρα brands (όπως Lipton και Nestea). «Ο καταναλωτής έχει αγκαλιάσει το Tuvunu, αναγνωρίζει την ποιότητα των πρώτων υλών και, βεβαίως, την ελληνικότητά τους», σημειώνει και προσθέτει ότι «η ανταπόκριση μας δίνει κίνητρο να προχωρήσουμε και σε άλλα καινοτόμα προϊόντα»
Αυτό σημαίνει ότι η γκάμα του «Τuvunu» θα εμπλουτισθεί στο άμεσο μέλλον με soft drinks με βάση βότανα όπως το φασκόμηλο, η μέντα, το φλαμούρι, το χαμομήλι, ακόμα και φρούτα.
Όπως λέει στην Agrenda ο διευθυντής εταιρικής ανάπτυξης της εταιρείας «Tuvunu» (θυγατρική της Ζυθοποιίας Μακεδονίας-Θράκης) Δημήτρης Κρις, «στόχος μας είναι συνεργαστούμε με αμιγώς ελληνικές εταιρείες του λιανεμπορίου και, κυρίως, αλυσίδες που δεν παίζουν ‘παιχνιδάκια’ με τις τιμές για την είσοδο στο ράφι και για τις οποίες ο Έλληνας καταναλωτής έχει ήδη μια θετική εικόνα στο μυαλό του». Στο πλαίσιο αυτό, το τσάι «Tuvunu» έχει τοποθετηθεί ήδη στα ράφια αλυσίδων όπως ο Σκλαβενίτης, ο Θανόπουλος, ο Κρητικός, η ΙΝΚΑ, το ΜΕΤΡΟ κ.α
Όσον αφορά στην αποδοχή του προϊόντος, ο κ. Κρις εμφανίζεται ικανοποιημένος λαμβάνοντας υπόψη και τη διαφορετικότητα του προϊόντος που, σημειωτέον, έχει να ανταγωνιστεί πανίσχυρα brands (όπως Lipton και Nestea). «Ο καταναλωτής έχει αγκαλιάσει το Tuvunu, αναγνωρίζει την ποιότητα των πρώτων υλών και, βεβαίως, την ελληνικότητά τους», σημειώνει και προσθέτει ότι «η ανταπόκριση μας δίνει κίνητρο να προχωρήσουμε και σε άλλα καινοτόμα προϊόντα»
Αυτό σημαίνει ότι η γκάμα του «Τuvunu» θα εμπλουτισθεί στο άμεσο μέλλον με soft drinks με βάση βότανα όπως το φασκόμηλο, η μέντα, το φλαμούρι, το χαμομήλι, ακόμα και φρούτα.